Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se plafoneaza ,consum ridicat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se plafoneaza ,consum ridicat

    Salutare tuturor,

    Sa incep prin a descrie problema pe care o am la al meu C200 w203...
    Masina functioneaza perfect motorul trage in toate treptele chiar si in treapta 5 si 6 cand calc pedala se simte cum te baga in scaun, consumul foarte redus abia se misca acul de la motorina.

    Problema apare la drum intins dupa ce merg in treapta a-5a sau in treapta 6dar cu viteza de 160-190 sau mai mult, cert este ca peste 160.
    Dupa ce reduc viteza chiar si in treapta intai nu se mai infige turometrul urca lent apoi toate treptele la rand masina merge foarte lent iar cand ajunge la 100-110 se plafoneaza nu mai urca iar pedala o tin la podea, de asemenea daca merg asa cu ea in starea asta consumul creste, efectiv vad cum se misca acu de la motorina.

    Partea buna este ca "problema" are si solutionare, opresc motorul scot cheia din contact 2 secunde dupa care cand pornesc masina este ca noua... mananca asfaltu...bine-nteles asta pana cand ajung iar la viteza mare dupa care o luam de la cap.

    PS: daca merg normal cu 100-140 nu are nimic ...doar cand ajung la viteza nitel mai mare de 160 cam asa...
    Are cineva idee de la ce poate fi ?

    Multumesc

  • #2
    Simptomul pe care il ai este de la debitmetrul de aer,daca face aceasi treaba si fara sa mergi pana in 100-140 de exemplu,pleci cu ea de pe loc si franezi dupa ce ai franat,nu ar mai trebui sa traga daca e de la debitmetru.
    In momentul in care opresti motorul si repornesti se reseteaza de aia merge,eu personal am avut aceasi problema.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Zsoltcox View Post
      Simptomul pe care il ai este de la debitmetrul de aer,daca face aceasi treaba si fara sa mergi pana in 100-140 de exemplu,pleci cu ea de pe loc si franezi dupa ce ai franat,nu ar mai trebui sa traga daca e de la debitmetru.
      In momentul in care opresti motorul si repornesti se reseteaza de aia merge,eu personal am avut aceasi problema.

      La debitmetru m-am gandit si eu prima data dar daca era de la debitmetru nu ar trebui sa sara de 110-120 de cand plec cu ea dar ea merge perfect trage ,dupa cum ziceam daca merg cu ea pana in 130 nu are nici un fel de probleme chiar daca franez si iar plec sau o opresc (fara sa opresc motorul) si plec iar cu ea dupa loc .
      Problema apare numai la viteza mai mare de peste 160, pe urma daca reduc si vreau sa ii dau iar nu mai merge...se plafoneaza urca lent.
      Cert este ca ceva se resofteaza din moment ce merge dupa ce scot cheia si o bag iar.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ZNA View Post
        La debitmetru m-am gandit si eu prima data dar daca era de la debitmetru nu ar trebui sa sara de 110-120 de cand plec cu ea dar ea merge perfect trage ,dupa cum ziceam daca merg cu ea pana in 130 nu are nici un fel de probleme chiar daca franez si iar plec sau o opresc (fara sa opresc motorul) si plec iar cu ea dupa loc .
        Problema apare numai la viteza mai mare de peste 160, pe urma daca reduc si vreau sa ii dau iar nu mai merge...se plafoneaza urca lent.
        Cert este ca ceva se resofteaza din moment ce merge dupa ce scot cheia si o bag iar.
        Poti scoate debitmetrul din calcul anulandul , adica ii scoti mufa, mergi faci proba, si vezi daca face la fel nu ai probleme cu debitmetrul, daca problema dispare el este de vina.
        Bafta !
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Originally posted by marele_alb View Post
          Poti scoate debitmetrul din calcul anulandul , adica ii scoti mufa, mergi faci proba, si vezi daca face la fel nu ai probleme cu debitmetrul, daca problema dispare el este de vina.
          Bafta !
          O sa ii scot maine mufa si sa merg sa vedem cum se comporta dar intrebarea este ca daca scot debitmetru masina mai trage sau mai ajunge la viteze mari?

          Comment


          • #6
            Dupa ceva mers cu masina am observat ca a "murit" de tot nu mai conta ca ajungeam la o viteza anume... nu se mai infigea de cand plecam cu ea asa ca am scos debitmetrul si fara el este mult mai bine.
            Acum sa iau codul si sa iau altul...

            Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

            Comment


            • #7
              Vezi ca debitmetrul se mai si curata,nu neaparat sa cumperi imediat altul...se scoate si se curata acel senzor(se depune praful daca nu ai avut schimbat filtrul de aer)...un mecanic iti va spune acelasi lucru...
              Actuala: Mercedes-Benz CLS 350 7G-Tronic

              Comment


              • #8
                Originally posted by adelin27 View Post
                Vezi ca debitmetrul se mai si curata,nu neaparat sa cumperi imediat altul...se scoate si se curata acel senzor(se depune praful daca nu ai avut schimbat filtrul de aer)...un mecanic iti va spune acelasi lucru...
                Da stiu asta dar...nu intodeuna da rezultate curatarea, maine ma apuc de el sa vedem daca reusesc sa il fac daca nu...asta e.
                Filtru de aer il schimb de fiecare data cand vad ca este prea imbacsit si deasemenea il mai scutur din cand in cand.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ZNA View Post
                  Dupa ceva mers cu masina am observat ca a "murit" de tot nu mai conta ca ajungeam la o viteza anume... nu se mai infigea de cand plecam cu ea asa ca am scos debitmetrul si fara el este mult mai bine.
                  Acum sa iau codul si sa iau altul...

                  Multumesc tuturor pentru raspunsuri !
                  Bine ca e ala problema, si nu alta.
                  Da, indicat este sa il schmibi, daca iti permiti, insa sa iei unul compatibil preferabil original, pentru ca restul s-ar putea sa iti faca probleme.

                  Bafta !
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marele_alb View Post
                    Bine ca e ala problema, si nu alta.
                    Da, indicat este sa il schmibi, daca iti permiti, insa sa iei unul compatibil preferabil original, pentru ca restul s-ar putea sa iti faca probleme.

                    Bafta !
                    Sper sa functioneze dupa ce il curat... daca nu alta varianta nu am decat sa iau altul dar asta dupa ce mai merg asa si fara el...

                    Comment


                    • #11
                      Daca nu ma insel cel original e facut de Bosch (dar nu bag mana in foc). Am auzit insa multe pareri cum ca Pierburg ar fi mai ieftin si mai bun sau cel putin comparabil ca si performante cu Bosch-ul. Mai studiaza problema si pe alte forumuri de masini care au debitmetre si hotarasti dupa aceea ce cumperi. Poate scutesti ceva banuti, ca-s munciti...sper
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by haddess View Post
                        Daca nu ma insel cel original e facut de Bosch (dar nu bag mana in foc). Am auzit insa multe pareri cum ca Pierburg ar fi mai ieftin si mai bun sau cel putin comparabil ca si performante cu Bosch-ul. Mai studiaza problema si pe alte forumuri de masini care au debitmetre si hotarasti dupa aceea ce cumperi. Poate scutesti ceva banuti, ca-s munciti...sper

                        Banutii sunt munciti :P de aceea aici incercam sa rezolvam unele probleme intampinate la masina fara a ne duce in service-uri , reprezentante etc. atat cat se poate unde nu se poate trebuie sa cumparam piesa respectiva....

                        Revenind la problema cu debitmetrul... l-am curatat si vad ca merge perfect acum sa o testez si la drum mai lung sa vad daca revine problema initiala adica sa depasesc o anume viteza ca sa nu mai functioneze iar.
                        Dar deocamdata merge perfect
                        Am atasat si poze cu debitmetrul inainte si dupa curatare.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Bine ca ai rezolvat deci e cum am zis eu debitmetrul
                          Ma bucur pentru tine ca a mers treaba cu curatirea,eu nu am avut acelasi noroc a trebuit schimbat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Zsoltcox View Post
                            Bine ca ai rezolvat deci e cum am zis eu debitmetrul
                            Ma bucur pentru tine ca a mers treaba cu curatirea,eu nu am avut acelasi noroc a trebuit schimbat.
                            Se pare ca nici eu nu am avut noroc... a mers bine o perioada dar pe traseuri scurte insa ieri m-am hotarat sa o testez iar si am parcurs 300km cu ea si bineinteles problema a reaparut merge ce merge si se plafoneaza am mai oprit motorul pe drum pana la destinatie ca sa isi mai dea drumu...dar mai parcurgeam nitel si iar aparea problema.

                            Am scos mufa de la debitmetru a functionat bine si dupa aceea problema a aparut si cu debitmetrul scos mai muilt de 100 nu sare indiferent de treapta, ii trebuiesc ceva kilometri ca sa treaca de 100.
                            Azi dimineata am fost prin oras cu ea (are debitmetrul scos ...) nare nici un fel de problema.... are toane

                            De la ce ar putea fi ? deci debitmetrul este clar ca nu mai functioneaza dar sa fie numai de la acesta

                            Comment


                            • #15
                              Am un tovaras care are un VW din 2002 care avea aceeasi problema ca si tine.
                              La el era de la turbina. Am fost 170 si cand a lasat-o in 100 si a accelerat nimica, nu mai tragea.
                              Ne-am oprit am oprit motoru` am pornit din nou si mergea normal.
                              C220 S202
                              Mercedes 4 EveR!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF