Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cuplaj cardan w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Jacob View Post
    Nu l-am schimbat de pe celalalt, ca nu s-a potrivit, era de 90 de milimetri distanta dintre gauri si mie imi trebuia de 80.
    Tin sa precizez ca falnsa de echilibrare nu are nici o legatura cu cealalta flansa, doar ca sunt prinse la olalata.
    Eu am ajuns la faza in care mergeam cu viteza mica cam 20-30km/h si se auzea un clincanit tot timpul, iar la viteza mare peste 40 disparea.
    Si cand am dat jos flansa de la cardan, au cazut din el 2 bucse care normal nu avea voie. Si acele bucse in capat au ceva saiba de aliaj, care din cauza uzurii flansei au inceput sa frece flansa de echilibrare, si a facut un sant pe el, deci a trebuit sa o schimb si pe ala.
    Unul nou in magazin incepe de la pretul de 450 si ajunge la 1000 Ron!
    Deci nu merita de amanat treaba, ca poate sa dauneze mai rau.
    Acea masina din ce an,luna este?Poate se potriveste la mine cuplajul,asta daca il mai ai...Te sun si vorbim?

    Comment


    • #17
      Nu cred ca se potriveste ca masina ce am avut eu la dezmembrat nu a avut doar flansa. Am la anunturi pusa la vanzare piesele ce au mai ramas.
      Distanta dintre gauri la mine este de 80 de milimetri, iar ce am eu de pe masina cealalta are 90 milimetri.
      Daca vreti putem discuta la numarul de telefon 0744709202.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #18
        salut baieti, o problema de genul asta am si eu la un MB s202 c220cdi, se aude un zgomot ciudat ce usor poate fi confundat cu un rulment uzat, stiu k nu sunt rulmentii deoarece i-am schimbat crezand k ei sunt cauza zgomotului dar zgomotul nu a disparut asa k am inceput sa misc de cardan sa vad dak problema vine de acolo, intradevar am joc si la cruci si la flansa. ce ma sfatuiti sa fac?... sa reconditionez articulatia cardanica sau e mai sigur sa il schimb cu unul la mana a doua? sunt destul de disperat, va rog ajutati-ma cu cateva pareri.

        Comment


        • #19
          Am si eu o problema cu smucitul cand sch vitezele mai brusc sau iau dintr-o data piciorul de pe acceleratie.
          Puteti sa imi spuneti careva care a mai schimbat care e flansa dintre cutie si cardan si flansa de echilibrare.

          Varianta 1 e flansa dintre cardan si cutie si cealalta e de echilibrare? Sunt practic una langa alta?
          Din ce vad in pozele de mai sus cred ca sunt una langa alta su ma insel?
          Ca astia de la piese auto parca is batuti in cap...
          Attached Files
          1994...Mercedes Benz...w202, c180
          Dragoste la prima vedere...

          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

          Comment


          • #20
            Te salut, prima este flansa propriuzisa, iar cea din poza a doua (din dreapta) este cel de echilibrare.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #21
              Ca sa nu deschid un subiect nou pe tema asta cu flansa, am sa postez aici intrebarea mea referitor la el, si anume: ce durabilitate are o flansa din asta?
              Ma refer la cel de la cutie.
              Ar trebui sa tina cel putin 40-50.000 km, sau mai mult dupa parerea mea.
              Astept pareri.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #22
                O problema asemantoare am intimpinat si eu referitor la ,,socuri la schimbatul vitezelor,,in special din 1 in 2 ,am schimbat cuplajele si nici o diferenta ba chiar am schimbat si cutia cu tot cu cardan fara succes,problema sa dovedit a fi volanta .

                Comment


                • #23
                  Pai cuplajul de la cardan nu se schimba decat daca are joc, asta se verifica pe un elevator sau pe un canal cu scutul dat jos si cu motorul oprit!
                  Cu o mana se prinde cuplajul si cu cealalta incerci sa invarti de cardan, si vezi daca are joc sau nu.
                  Pana ce nu are joc nu are rost sa-l schimbi, arunci banii afar pe fereastra.
                  Un cuplaj din asta coasta de la 300 pana la 900 RON.
                  De asta intrebam ce viata are un cuplaj din asta la un condus normal (nu sportiv).
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #24
                    Cer si eu o parere tot aici,mi se pare ciudat sa se uzeze atat de repede,nu as vrea sa schimb piesa degeaba.La plecarea de pe loc am niste socuri,masina trepideaza la fel si la schimbarea in treapta a doua mai slabe dar sunt,nu am socuri decat daca debraiez foarte foarte usor,am verificat daca are joc prin procedeul descris mai sus,are foarte putin aproape insesizabil practic se aude mai mult un pacanit nu este vizibil.Sa fie vinovat cuplajul cardan?Masina are 85 de mii circa iar primul proprietar numai sportiv nu a mers...
                    Numai bine!
                    Last edited by tesdan8; 02-26-2012, 23:43 PM. Reason: vreau sa fiu mai explicit

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sauron View Post
                      Am si eu o problema cu smucitul cand sch vitezele mai brusc sau iau dintr-o data piciorul de pe acceleratie.
                      Puteti sa imi spuneti careva care a mai schimbat care e flansa dintre cutie si cardan si flansa de echilibrare.
                      Salut. Cum ai rezolvat-o pana la urma? Ce a fost:flansele sau era pe moarte volanta?

                      Comment


                      • #26
                        Salutare. Cu flansele este o mica problema: daca nu sunt noi sa se aseze si sa se centreze pe cardan , la viteze mari bat. Eu le.am schimbat pe amandoua cu unele la mana adoua si de la 140km la ora in sus batea cardanul. Recomand noi originale.

                        Comment


                        • #27
                          Am avut si eu probleme cu flansa dintre cardan si cutie.Cel mai usor iti dai seama mergind cu viteza a 4 ,acelerezi si apoi iei piciorul de pe acceleratie si iar accelerezi.se aude un zgomot de parca loveste ceva in podea,iar daca o dai jos si o agiti flansa zdrangane! Am gasit flansa lemforder 300 lei si am schimbat si tamponul de la cutie 100 lei acum e ok !

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF