Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros Ciudat Interior w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros Ciudat Interior w202

    Salut ,

    Am un C-Class w202 motor 1800cm3 90kw si de ceva vreme a aparut un miros ciudat inauntru si apare doar in timpul mersului,pentru ca am tinut-o la relanti in parcare si turata si ventilatorul la maxim si nu se simtea acel miros . Nu stiu exact cum sa descriu mirosul dar e unul inecacios(a incins sau a ars) Poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi ? Tin sa precizez ca am verificat :

    1.Filtru de polen(nu am dar am verificat locatia,am sters de praf am curatat tot etc)
    2.Ventilator interior(dat jos curatat de praf de mizerii nu avea sau nu are nici o frunza pe nicaieri )
    3.Am desfacut tubulatura bordului si la fel curatata in cazul in care ar avea microbi in ea .

    Cineva mi-a zis sa incerc sa dau cu un spray de curatat aerul conditionat , dar nu am recirculare si nu stiu cum as putea sa-l folosesc. Astept raspunsuri .
    wwww.clubmercedes.ro

  • #2
    Verifica sa nu ai scurgeri de ulei, sau antigel...daca se scurg pe partile componente ale motorului care sunt incinse, e normal sa iti bage aer cu miros de ars...
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

    Comment


    • #3
      Exact verifica ce ti a spus colegul de mai sus.Eu aveam aceeasi problema si am rezolvat`o.Se scurgea un pic de antigel.

      Comment


      • #4
        1.Filtru de polen(nu am dar am verificat locatia,am sters de praf am curatat tot etc)


        Pune-ti un filtru de polen.Nu costa exagerat de mult.Daca cureti cu un spray tot sistemul interior de aerisire,fara sa ai filtru polen,nu ai facut mare lucru.
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Nu e de la filtrul de polen. Se scurge antigel sau ulei si il baga mirosul in interior.

          Comment


          • #6
            Ok am sa verific toate furtunasele si orice urma de umed pe la motor sper sa gasesc ceva pentru ca la drum intins e greu de acceptat mirosul . Revin cu informatii . Mersi
            wwww.clubmercedes.ro

            Comment


            • #7
              Am verificat azi si intradevar pasla din spatele motorului (cum te uiti la el) e imbibata de ulei dar nu am nici o scurgere ... e curios am zis ca am sa fac cumva sa o spal si vad dup-aia . Momentan fapta e pe jumatatre rezolvata urmeaza restul . Mersi inc-o data de sfaturi
              wwww.clubmercedes.ro

              Comment


              • #8
                Inca ceva colegu...vascocuplajul iti functioneaza? Cum iti sta apa? Deobicei apar mirosuri din astea cand temperatura apei este ridicata, pe la 100. Si eu am avut scurgeri de antigel si vascocupla moarta si in aglomeratie imi urca apa f. repede si imi mirosea antigelul ala parca a ars.
                Dupa ce am schimbat vasco si pompa de apa care era cauza scurgerilor de antigel, totul e normal acum.
                1994...Mercedes Benz...w202, c180
                Dragoste la prima vedere...

                http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                Comment


                • #9
                  Nu am verificat vasco . Dar zi-mi oleaca cum se verifica apa exact si pe la ce temperatura ar trebui sa se deschida vasco pentru ca si mie imi urca apa uneori neasteptat de repede , iar alteori foarte greu :-??
                  wwww.clubmercedes.ro

                  Comment


                  • #10
                    Pai vascocupla are rolul de a mari turatia ventilatorului in functie de temperatura motorului.
                    Daca e in mintile ei nu ar trebui sa iti urce acul peste 100. Poti sa o verifici in felul urmator: pornesti masina, cand apa are vreo 85-90 grade, incearca sa o opresti cu mana sau cu o buncata de plastic ceva( ai grija sa nu te ranesti).
                    Daca se opreste usor inseamna ca e dusa.
                    Daca zici ca iti creste uneori foarte greu temperatura, poate fi de la termostat.
                    Last edited by sauron; 08-27-2010, 15:18 PM.
                    1994...Mercedes Benz...w202, c180
                    Dragoste la prima vedere...

                    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sauron View Post
                      Pai vascocupla are rolul de a mari turatia ventilatorului in functie de temperatura motorului.
                      Daca e in mintile ei nu ar trebui sa iti urce acul peste 100. Poti sa o verifici in felul urmator: pornesti masina, cand apa are vreo 85-90 grade, incearca sa o opresti cu mana sau cu o buncata de plastic ceva( ai grija sa nu te ranesti).
                      Daca se opreste usor inseamna ca e dusa.
                      Daca zici ca iti creste uneori foarte greu temperatura, poate fi de la termostat.
                      Buna! Si eu am o problema asemanatoare la un C klasse 180 w202, se incalzeste mult in aglomeratiii si la urcari (ambele in viteza 1 ajutate de ambreiaj...), insa la mers normal nu urca de 85, 90, rareori 95. Am sa incerc si eu testarea vascocuplei, insa ce trebuie sa fac, sa tin elicea ventilatorului cu mana, sau cu un plastic? Asta nu ar putea duce la deteriorarea ei, ruperea unei parti din ea? Astept raspuns, cu multumiri anticipate. O zi buna!
                      Last edited by C1RCA; 08-29-2010, 11:40 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare . Revin cu vesti noi . Am spalat partea aia unde era imbibata cu ulei si la fel se simte mirosul , vascocupla nu e dusa din cate am vazut eu pentru ca greu se lasa daca incerci sa o opresti , dar ... aseara am fost la un gratar si tinand cont ca se apropie toamna au fost si niste temperaturi mai scazute si am dat drumu la caldura ... iar spre uimirea mea nu a mai mirosit deloc a incins ... nici la dus nici la intors si am mers cam 150km total . Care o fi explicatia ??? O duminica placuta colegi.
                        wwww.clubmercedes.ro

                        Comment


                        • #13
                          Salutare Dl-lor. Si eu am problema cu mirosul din interior. Am observat ca in timpul mersului la o viteza de peste 100-110km/h se simte mai puternic. Dupa o verificare mai indetaliata am observat ca se netezeste pe langa o garnitura si se prelinge pe partile incinse a motorului. Aprob spusele lui Sauron ca din aceasta cauza se simte mirosul de ulei ars in interior. Ieri am plecat la un drum mai lung si inainte de plecare am strans pe suruburile pe unde am vazut ca pute traba si pot sa va confirm ca nu se mai simtea asa de tare precum inainte. Mentionez: suruburile pe care le-am strans au fost slabite un pic...posibil ca de la vibratii. Inca mai parcurg ceva km asa si daca mai trebe mai strang pe suruburi. Numai bine!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Revin si pot sa zic ca sigur e ceva de la motor dar inca nu imi dau seama pentru ca pe sistemul de evacuare nu se prelinge nimic . Si zic ca e sigur de la motor pentru ca daca dau drumu la caldura(si nu mai intra aerul din exterior)nu mai miroase ... cred ca am sa am noroc la iarna pentru ca daca nu ii dau de cap nu stiu unde sa mai umblu...
                            wwww.clubmercedes.ro

                            Comment


                            • #15
                              Va salut.
                              Si la mine se simte mirosul acela de incins si chiar am unele momente cind ma ustura si ochii. Totul este de la uleiul si antigelul care curge intre blocul motor si chiuloasa. Pierd si ulei si antigel pe acolo desi jos nu imi raman urme, totul se arde si se usuca pe bloc.
                              Pierd un nlitru de ulei la 2500 de km si un litru de antigel la 500 de km. Sper sa rezolv problema aceasta prin schimbarea garniturei de chiloasa ca imi ajunge un an de completat ulei si antigel.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF