Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers in suturi + EDC aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers in suturi + EDC aprins

    In primul rand salutare tuturor, sunt posesorul unui MB C250 diesel, 1994, asa cum spune si titlul ,de vreo 3 zile am observat ca in momentul in care accelerez apar anumite ezitari respectiv intreruperi in ceea ce priveste mersul normal de pana atunci al masinii. Azi am facut un drum ceva mai lung, de vreo 100 km si se comporta la fel cum am relatat mai sus, insa la intoarcere, la intrarea in oras mi s-a aprins EDC-ul pt un timp scurt,am accelerat, s-a stins si am continuat sa rulez tot asa cu ceva intreruperi, daca acceleram mai tare si treceam de acele "ezitari" mergea ok. Mentionez ca filtrul de motorina a fost schimbat cu vreo 6000 km in urma, ce ar putea fi? O sa-l schimb totusi ca sa elimin aceasta varianta. Astept pareri, multumesc.

  • #2
    EDC - Electronic diesel control
    Schimba inca odata filtrul de motorina.Nu ai ceva mizerie in rezervor?De la ce peco(numele) bagi motorina?

    Comment


    • #3
      Verifica si conductele transparente de motorina (in special cele din zona filtrului) si vezi sa nu cumva sa iti traga aer pe ele.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Originally posted by marian_samo View Post
        In primul rand salutare tuturor, sunt posesorul unui MB C250 diesel, 1994, asa cum spune si titlul ,de vreo 3 zile am observat ca in momentul in care accelerez apar anumite ezitari respectiv intreruperi in ceea ce priveste mersul normal de pana atunci al masinii. Azi am facut un drum ceva mai lung, de vreo 100 km si se comporta la fel cum am relatat mai sus, insa la intoarcere, la intrarea in oras mi s-a aprins EDC-ul pt un timp scurt,am accelerat, s-a stins si am continuat sa rulez tot asa cu ceva intreruperi, daca acceleram mai tare si treceam de acele "ezitari" mergea ok. Mentionez ca filtrul de motorina a fost schimbat cu vreo 6000 km in urma, ce ar putea fi? O sa-l schimb totusi ca sa elimin aceasta varianta. Astept pareri, multumesc.
        am avut si eu o problema cu masina, un c180 w203, imi mergea in suturi. am schimbat filtru de benzina, de aer etc si nimic, tot asa mergea. am dus-o la un "doctor" si mi-a spus ca este problema la pedala de acceleratie, pe modelul meu de masina pedala este electronica. am schimbat pedala si merge ca unsa.

        Comment


        • #5
          Originally posted by aMg-SchumYCR View Post
          EDC - Electronic diesel control
          Schimba inca odata filtrul de motorina.Nu ai ceva mizerie in rezervor?De la ce peco(numele) bagi motorina?
          Nu am mai schimbat filtrul de motorina, nu mai are simptoma respectiva, si-a revenit ca sa zic asa. Cred ca a avut ceva aer pt ca i-am montat o electrovalva pe tur cu cateva zile inainte de a se manifesta in modul explicat de mine, insa am omis sa scriu amanuntul acesta in post-ul meu. Totusi tind sa cred ca am un injector(cel putin) care nu functioneaza la parametri pt ca la prima pornire dimineata trepideaza putin si dupa ce o accelerez putin merge rotund.

          Comment


          • #6
            [QUOTE=haddess;149526]Verifica si conductele transparente de motorina (in special cele din zona filtrului) si vezi sa nu cumva sa iti traga aer pe ele.[/QUOTE

            In legatura cu aerul de pe coductele din jurul bateriei de filtru : se vad bule pe conductele acelea, asa e de cand am masina, aproximativ 1 an. Unii colegi de pe forum zic ca asa e si la ei. Cum e normal pana la urma? Mie mi-a mers bine motorul pana acum, cu exceptia acelor 3 zile cand a mers putin in suturi pt ca i-am montat o electrovalva pe tur si cred eu, a avut ceva aer pe instalatie, sau o fi vreun injector care o face pe nebunu(la prima pornire o ia in 4 cilindri cred, pt ca trepideaza putin, o accelerez si o ia in 5 apoi, adica normal).

            Comment


            • #7
              EDC inseamna electronic diesel control...adica se intampla ceva cu amestecul de carburant. Aici pot fi mai multe cauze, motorina proasta, amestec neechilibrat aer-combustibil, samd. Daca tu ai bule pe instalatie inseamna ca pe undeva trage aer si cand ajunge la motor acesta merge neregulat sau uneori chiar se opreste. Pe undeva pe instalatie ai un aerisitor cred, dar daca bulele sunt prea multe poate acesta nu face fata sa scoata aerul. In orice caz acele bule nu sunt normale, chiar daca merge si cu ele (cred ca aerisitorul face fata cand nu trage mult aer). Probabil cand ai montat acea electrovalva ti-a tras cam mult aer care s-a oprit cel mai probabil prin filtrul de motorina si a fost evacuat in timp, ceea ce explica faptul ca acum nu mai face.
              Legat de prima pornire inclin sa cred ca motorul porneste normal dar s-ar putea sa ai ceva probleme cu regulatorul de ralanti la rece. Daca nu ti-ar merge vre-un cilindru vibratiile ar fi mult mai puternice. Am impresia ca daca motorul e cald nu-ti mai face probleme la pornire, asa-i?
              Last edited by haddess; 08-29-2010, 23:03 PM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Originally posted by haddess View Post
                EDC inseamna electronic diesel control...adica se intampla ceva cu amestecul de carburant. Aici pot fi mai multe cauze, motorina proasta, amestec neechilibrat aer-combustibil, samd. Daca tu ai bule pe instalatie inseamna ca pe undeva trage aer si cand ajunge la motor acesta merge neregulat sau uneori chiar se opreste. Pe undeva pe instalatie ai un aerisitor cred, dar daca bulele sunt prea multe poate acesta nu face fata sa scoata aerul. In orice caz acele bule nu sunt normale, chiar daca merge si cu ele (cred ca aerisitorul face fata cand nu trage mult aer). Probabil cand ai montat acea electrovalva ti-a tras cam mult aer care s-a oprit cel mai probabil prin filtrul de motorina si a fost evacuat in timp, ceea ce explica faptul ca acum nu mai face.
                Legat de prima pornire inclin sa cred ca motorul porneste normal dar s-ar putea sa ai ceva probleme cu regulatorul de ralanti la rece. Daca nu ti-ar merge vre-un cilindru vibratiile ar fi mult mai puternice. Am impresia ca daca motorul e cald nu-ti mai face probleme la pornire, asa-i?
                Multumesc de raspuns, asa m-am gandit si eu ca acele bule nu sunt normale. In ceea ce priveste pornirea cu motorul cald are o mica ezitare ca sa zic asa, porneste putin mai "balbait" si apoi isi ia mersul normal.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF