Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Epc??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna

    Am intrebat pe cineva in legatura cu testul de eprubete si mi-a zis ca acuma sant teste mai speciale pentru injectoare acuma nu stiu ce sa zic ,Dumnevoastra ce-mi sugerati mai bine sa fac?

    Va multumesc

    Comment


    • #17
      Este relevant cel cu eprubete.Poti face linistit testul asta.

      Comment


      • #18
        Ai incercat sa o pornesti impinsa/trasa? Daca porneste astfel atunci sigur este de la injector.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Si daca nu porneste impinsa ?masina porneste si la cheie dar porneste mai greu la cald ,dimineata pornrste ceva mai usor

          Comment


          • #20
            Ce ti-am zis eu dureaza 15 minute cu totul. Este cel mai simplu de facut. Nu ai nevoie de scule speciale. La fel au patit Emiliano si frate-meu. Masina pornea foarte greu si trasa. Si la unu si la altu. S-a rezolvat cu banda de teflon. Mai mult sau mai putin definitiv.

            Comment


            • #21
              Daca nu porneste nici impinsa atunci nu este de la injectoare, in functie de generatia masinii poate fi de la vreun senzor dement sau vreo componenta la care nu te astepti,exemplul dat de Andrei_preoteassa.
              Am in curte un Renault espace 2002 cu motor 2.2 diesel 130CP la care in reprezentanta spuneau ca sunt 2 injectoare(care costa in magazin 1800lei/buc; la ei nici nu vreau sa ma gandesc) crapate dar acestea verificate in alta parte pe stand functionau in parametri normali.
              Am pus diagnoza pe ea singur si mia dat eroarea P0711 TFT- transmision fluid temperature, care habar nam ce inseamna, mai ales ca masina este cu transmisie manuala. Am cautat in toate manualele de reparatie ce reprezinta acel senzor si sa fiu al naibi daca e vorba de injector.Deci e un tampit de senzor care nul localizez de nici un fel, in manuale neexistand sub capota sau in alta parte.Altora pe alte renault-uri le dadea eroarea la contact pe cheie, care la mine e ok.
              In concluzie poate fi exact un rahat marunt la care nu te astepti.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Das este "tatal" mb

                va rog nu va mai agitati atata cu eprubetele la motoarele cdi de la mb ca nu totdeauna ai rezolvat problema cu acest test va spun din experienta pe care o am la casa auto (reprez m b ) de 7-8 ani dupa schimbarea ijnectorului cu pricina trebuie sa stiti ca un alt injector a lucrat sa-l suplineasca pe cel defect trebuie sa duceti masina la cineva care are DAS adica testerul de la reprezentante ( kts )sau alte testere nu pot diagnostica un motor cdi la fel de bine ca DAS pentru intrebari despre mb de la smart pana la actros va stau la dispozitie NU MAI DUCETI MASINILE LA CEI CARE ISI DAU CU PRESUPUSUL CA O SA FITI CLIENTI FIDELI LA EI !!!!!!!

                Comment


                • #23
                  Poate ca ai dreptate in privinta testerului, dar nu uita ca un test cu eprubete se face in 5 minute si il costa 5-10 roni. Aici nu se pune problema ca un injector nu mai lucreaza in parametri si e compensat de altul. Ce te faci cand unul nu mai lucreaza deloc? Atunci nu il mai compenseaza nici unul. Nu cred ca e cazul lui, daca inca ii porneste (chiar si putin mai lung) dar o problema tot are. In plus de asta valorile masurate de tester pe injectoare se reduc la niste simple cifre pentru un necunoscator. Cauta niste posturi ale lui Mercedes_cdi care explica faptul ca nu intotdeauna un injector cu valoare + e defect...poate e bun dar il compenseaza pe altul cu valoare - care are o problema. In fine, ideea e ca la eprubete vezi cu ochii tai daca e ceva in neregula si care din ele.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #24
                    Buna seara! Sunt posesorul unui c200 cdi din 2000, w203, si de cateva zile mi s-a aprins epc.... Am citit si celelalte postari dar la mine nu seamana cu nimik in sensul ca nu mi s-a oprit , nu porneste greu, consumabile au fost schimbate acum 3 luni.... Ce ar putea fi? Mentionez ca acum cateva zile o matza mi-a nenorocit proiectorul stanga, care s-a desprins din prinderea de pe bara si s-a facut zob( bineinteles cu zgomotele aferente pe sub masina.... ) Ar putea sa aiba vreo legatura,
                    sa fi atins ceva?? Stima

                    Comment


                    • #25
                      Buna

                      Am reusit sa fac testul de eprubete pana la urma si dupa cum reiese de acolo doua injectoare scapa mai multa presiune ca si celelalte este vorba de injectoarele de pe margini ,acuma ce poate sa fie si ce remediu mi-ati da dumneavoastra
                      Multumesc si astept opinia voastra

                      Comment


                      • #26
                        Are cineva vreo parere despre ce ar putea fi???

                        Comment


                        • #27
                          Ti-am raspuns si in celalalt post , verifica intercooler si prinderele , furtunele aferente.

                          Comment


                          • #28
                            Maine o sa le verific si revin cu raspunsul! Iti multumesc!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF