Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet ascutit la discuri+placute noi ATE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet ascutit la discuri+placute noi ATE

    Salut,

    E vorba de un c200 kompressor din 2001. Mi-am schimbat si eu discurile + placutele cu unele de la ATE. Astea mai exact http://3rdstrikeperformance.com/imag...mOne_rotor.jpg

    Problema ar fi ca de la o vreme incoace(dupa cel putin vreo 1000-1500 de km parcursi cu ele) imi scartaie - sunet ascutit ca atunci cand nu mai sunt placute - atunci cand franez la viteze relativ mici in special cand vin dupa drum lung si probabil sunt incinse. De la ce ar putea fi si oare e normal ? Si oare cam cati kilometri sunt suficienti unor discuri sa se "rodeze" ?
    Prefer sa intreb prima data aici ca sa nu merg la service chiar degeaba. Mersi.

  • #2
    Sunt unele placute care scartaie. Asta-i situatiunea.

    PS :

    Eu nu sunt sigur , dar unii spun ca alea care scartaie consuma discul mai repede.

    Asa ca sa le verifici dupa niste km .
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Posibil ca duritatea placutelor sa fie cam mare. De aceea e de preferat ca atunci cand le schimbi sa cumperi placute si discuri de la aceeasi firma, iar pe viitor sa mergi pe aceeasi firma de placute. Asa cum a spus colegul researcher, verifica periodic discurile. Cand nu mai sunt placute se aude harjait, nu tziuit. Nu cred totusi ca e o problema grava in afara de faptul ca deranjeaza la ureche. Discurile fiind noi nu se uzeaza atat de repede, dar ar fi de preferat ca la urmatorul schimb de placute sa iei aceeasi firma cu discurile sau cu o duritate mai mica.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Originally posted by haddess View Post
        Posibil ca duritatea placutelor sa fie cam mare. De aceea e de preferat ca atunci cand le schimbi sa cumperi placute si discuri de la aceeasi firma, iar pe viitor sa mergi pe aceeasi firma de placute. Asa cum a spus colegul researcher, verifica periodic discurile. Cand nu mai sunt placute se aude harjait, nu tziuit. Nu cred totusi ca e o problema grava in afara de faptul ca deranjeaza la ureche. Discurile fiind noi nu se uzeaza atat de repede, dar ar fi de preferat ca la urmatorul schimb de placute sa iei aceeasi firma cu discurile sau cu o duritate mai mica.
        Problema e ca placutele sunt ATE dar nu varianta sport ca si cea a discurilor - pentru ca nu mai aveau pe stoc si insemna sa raman fara frane inca vreo 2 zile. Atunci presupun ca nu e asa o problema cat timp nu aud harjait. Ma bucur ca nu aud nimic despre faptul ca ar putea fi din cauza ca nu sunt etrierii de aceeasi firma cu discurile(etrierii sunt cei originali).

        Multumesc mult pentru raspunsuri.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Andreew View Post
          Salut,

          E vorba de un c200 kompressor din 2001. Mi-am schimbat si eu discurile + placutele cu unele de la ATE. Astea mai exact http://3rdstrikeperformance.com/imag...mOne_rotor.jpg

          Problema ar fi ca de la o vreme incoace(dupa cel putin vreo 1000-1500 de km parcursi cu ele) imi scartaie - sunet ascutit ca atunci cand nu mai sunt placute - atunci cand franez la viteze relativ mici in special cand vin dupa drum lung si probabil sunt incinse. De la ce ar putea fi si oare e normal ? Si oare cam cati kilometri sunt suficienti unor discuri sa se "rodeze" ?
          Prefer sa intreb prima data aici ca sa nu merg la service chiar degeaba. Mersi.

          Am patit si eu la fel tot cu placute ATE si mai multi prieteni tot asa si cu diferite placute si discuri si tot scartaie, m-am interesat pe la mecanici si am aflat ca atunci cand se schimba placutele trebuie gresat si sters si etrierul.

          Comment


          • #6
            Eu nu am gresat nimic. Am pus şi discuri şi plăcuţe ATE pe faţă. O singură dată mi-au scârţâit, la un drum lung, când am făcut pauză de somn şi la plecare au început să facă zgomot (inclusiv la rulare). Însă a dispărut după câteva frâne. Am dat vina pe condens atunci.

            La tine cred că problema e cauzată de plăcuţe, care nu sunt "sport" ca şi discurile.
            ...

            Comment


            • #7
              Oricum ar fi e bine ca din cand in cand la schimbarea placutelor si/sau discurilor sa se verifice si pistonasele etrierului. Dupa cum mai spun unii, chiar si lichidul de frana e bine sa fie schimbat dupa 1 an 2 pentru ca isi pierde proprietatile.
              Placutele mai pot sa scartaie si daca pistonasul se retrage mai mult decat trebuie si atunci placuta are joc. Evident trebuie verificat si sa nu stea infranata.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Am si eu aceeasi "problema" la acelasi tip de masina,iar un prieten mecanic mi-a spus ca ar fi aliajul din care se fac placutele,ceva de genu ca ar contine mai mult aluminiu.Cunosc recomandarea mercedes de a schimba lichidul la 2 ani,insa nu am facut asta pana acum pt ca franele au functionat mereu impecabil.E cineva pe aici care stie care ar fi consecintele unui lichid de frana "imbatranit"?

                Comment


                • #9
                  Un lichid de frana expirat nu mai transmite forta de impingere la etrieri si nu mai preseaza placutele pe discuri suficient pentru o franare optima. In timp, scade temperatura de fierbere a lichidului si apare aer in instalatie, ceea ce nu e bine...
                  Unless I'm very much mistaken...

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca e o problema cu calitatea placutelor de la noi din tara (oare nu sunt originale?). Cand le-am schimbat am pus placute BOSCH si cam scartaie (nu imediat dupa schimb ci dupa cateva mii de km). Am auzit mai multa lume cu diferite masini si tipuri de placute avand acesta problema. Asa stiam si eu, dc scartaie au prea mult fier si uzeaza discurile prematur, lucru care nu ma incanta. Daca a schimbat cineva placutele si nu ii scataie deloc il rog sa posteze sa stim si noi ce placute sa luam de acum.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF