Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

regulator relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut. Ceeasi problema am avut si eu .... identica ... am schimbat filtru de benzina , am bagat 30 litri si 20 GRAME de motorina. Nici cea mai mica problema nu am mai avut si au trecut vreo 3 ani . Incercati asa poate merge si la voi . Bafta
    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

    Comment


    • #17
      Salut.
      E o variante si cu schimbatul filtrului de benzina, dar am patit si eu asa cva. Am tot studiat problema si cineva mi-a indoit f. putin parea mecanica din exteriorul clapetei care actioneaza partea mecanica de la regulatorul de relanti. De atunci nici-o pb.
      P.S. Mi-a mai explicat ca trebuie sa se auda un click cand se inchide clapeta de acc. - semn ca preseaza unde trebuie.
      The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

      Comment


      • #18
        se poate repara regulatorul de relanti?

        am un mercedes c180 din 1996,am fost cu el la un test si mi-a dat regulatorul de relanti,cateodata la relanti tremura rau motorul si turatia oscileaza un pik,cam 100 de turatii si in mers cateodata nu trage,se ineaca,isi revine doar cand o calc la fund.

        Comment


        • #19
          Poate ne ajuta cineva si cu poze in cazul in care a remediat problema!!!

          Comment


          • #20
            Si eu am avut aceeasi problema,imi dadea regulator de mers in gol,cum lucrez la service pe partea de diagnoza,as putea spune ca imi permit de cate ori vreau sa pun masina pe test,in fine nu asta conteaza,ideea este in felul urmator,fluctuatii de relantiu,consum putin mai mare,pornirea cam grea la cald,defectul a fost ce-l putin la masina mea de la regulator de presiune de pe rampa de injectie,prin teava mica unde se pune furtunul de vacum curgea benzina,am inlocuit piesa respectiva si masina merge super ok,nu mai da nici un fel de eroare,cam in fiecare zi o pun pe test si e ok!
            Apropo am uitat sa specific modelu,c200,w202,an 96'100kw

            Comment


            • #21
              Soryn poate poti pune si o poza cu piesa respectiva, ar fi de folos.
              Mersi!
              1994...Mercedes Benz...w202, c180
              Dragoste la prima vedere...

              http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

              Comment


              • #22
                O sa pun cat pot de repede,dar pana atunci ca idee,piesa este pe rampa de injectie in fata,cum deschizi capota,nu catre stergator si are un furtun de vacum....

                Comment


                • #23
                  Soryn s-a rezolvat?!

                  Comment


                  • #24
                    Salut.Ma alatur voua cu o problema asemanatoare.De aproximativ 3 luni de zile detin un Mercedes W124 E200 fab.1990 1996cmc/87kw motorizare M102.963.De cand am cumparat masina am observat ca relantiul oscileaza la rece ceva mai accentuat(acul turometrului "danseaza" intre 600-900 ture)si odata ce motorul se incalzeste oscilatia turometrului devine mai putin sesizabila(acul turometrului se stabilizeaza relativ pe la aprox. 800 ture)dar cu o usoara "intrerupere" a motorului si cu aceiasi obsedanta oscilatie intre 800-700 ture(turatia motorului tinde sa scada).In schimb,motorul in sarcina se comporta excelent,trage bine,functioneaza in parametrii normali.Am verificat cam tot ce se putea verifica atat pe parte electrica(buji,fise,capac delcou)cat si "numeroasele componente" ale KE-Jetronic-ului masina fiind incredintata "renumitului" nea' Nelu(din incinta garaj Grant Taxi Regie)care nu a reusit decat remedierea problemei pentru scurt timp si cu niste costuri care pe mine m-au lasat .Unde as putea face o diagnoza precisa in Bucuresti?Astept cu interes toate sfaturile voastre si sper sa ma indrumati spre rezolvarea problemei.Va multumesc anticipat.
                    Zhã fackãr of zhã madhãr fackãrs.

                    Comment


                    • #25
                      Scuze de revenirea tarzie asupra topicului eu am remediat problema acuma nu stiu daca este pura coincidenta sau chiar a fost nevoie de asa ceva.
                      Prin urmare am schimbat toate filtrele si uleiul asta la 8000 de km de la ultimul schimb , pana aici nici o schimbare facea la fel , am demontat clapeta si am afcut-o luna interior exterior am montat-o la loc aceeasi problema pana intr-o zi cand faceam niste teste de fum si era nevoie ca temperatura motorului sa fie de peste 80 de grade , masina mea avand motorul rece am pornit-o si am inceput sa o accelerez pana cand imi bloca turatia undeva la 4000-4500 rpm dupa 15-20 de secunde o mai lasam sa respire cateva secunde si iarasi acelasi lucru , dupa vreo 2-3 minute tinuta asa turat se auzeau ca niste rateuri niste bubuieli si odata cu ele iesea un fum negru care iesea in valuri dar cu o presiune foarte mare, era ca si cum ceva il bloca undeva si deodata ii dadea drumul vazand asta am zis ok lasa ca se curata evacuarea si intradevar poate asta a remediat problema la mine , acum nu va zic sa va omorati si voi masinile ca mine dar la mine a functionat .
                      “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                      Dr. Laurence J. Peter

                      Comment


                      • #26
                        ice83 multumesc pt. sfaturi.Eu cel putin,pot spune cu mana pe inima ca am ajuns la disperare cu oscilatia asta a relanti-ului.
                        Este al doilea W124 la care intampin aceasta problema si nu-i dau de cap.
                        Bine ca s-a rezolvat la tine macar!
                        Zhã fackãr of zhã madhãr fackãrs.

                        Comment


                        • #27
                          Sa fie asta problema?
                          Mi-am permis eu sa atasez imaginea regulatorului aer relanti.
                          Nu cred ca vreti sa stiti cat costa...
                          Attached Files
                          Last edited by schwartzkoss; 03-01-2012, 01:11 AM.
                          Zhã fackãr of zhã madhãr fackãrs.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Soryn View Post
                            O sa pun cat pot de repede,dar pana atunci ca idee,piesa este pe rampa de injectie in fata,cum deschizi capota,nu catre stergator si are un furtun de vacum....
                            Cred ca Soryn se referea la ”Supapa control presiune combustibil” , se afla pe rampa de benzina si arata ca in img.
                            As dori sa fiu corectat, va rog, daca e nevoie.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by schwartzkoss View Post
                              Sa fie asta problema?
                              Mi-am permis eu sa atasez imaginea regulatorului aer relanti.
                              Nu cred ca vreti sa stiti cat costa...
                              Piesa care ai pus-o este undeva la pretul de 770 rondin ce am reusit eu sa gasesc dar cel mai rentabil eu zic ca este sa o iei din dezmembrari daca crezi ca aia e problema si probabil va fi undeva la 70 - 150 ron
                              “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                              Dr. Laurence J. Peter

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF