Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la alimentare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la alimentare.

    Am o problema si as avea nevoie de ajutor! Daca sta masina nepornita mai mult de circa 14 ore cind o pornesc porneste la fix si dupa 5-10 secunde se opreste si apoi porneste ca si cum ar avea aer pe instalatie .Am schimbat filtrul de motorina dar tot asa face.Daca stie cineva ce as putea face astept un sfat.

  • #2
    Deduc ca e C classe,dar din ce an ca s-ar putea sa am o rezolvare la problema ta,vad ca e primul post ,dar macar modelul sa stim si noi despre ce e vorba.

    Comment


    • #3
      Este un C 220 de 143 CP din 2002 si astazi mi-a facut aceasi problema dar dupa ce porneste merge normal

      Comment


      • #4
        buna paul
        eu am avut o problema asemanatoare cu ata dar amea trebuia sa stea peste o saptamina ne pornita ia la mina toate garniturile de la furtune de exempu in fata motorului ai o pompita ce trage motorina din rezervor este montata deasupra de pompei de presiune ce duce la ramta de injectoare furtunele sunt bagata cu un plastic in pompita si are o guma (garnitura) inel amele erau terminate si permitea ca motorina sa se reintoarca in rezervor .eu am schimbat toate gumele alea sunt aprocsimativ 5 gumite dar nustiu de o sa le gasest la ori ce mecanic eu am mumblat dupa ele si numai la mercedes leam gasit au o dimensiune dubioasa cam de 4,5 de grosime eu sa ies cu ia din drum am pus si cite 2 pe plasticu de la furtun ce intra in pompita gume normale originale intra doar una
        sper sa iti fie cu ajutor si daca nu incearca si pune o electro valva de motorina pe tur si retur monteazale inaintea filtrului de motorina sper sa iti fi e de folos o zi buna

        Comment


        • #5
          Salutare, si eu am aceeasi problema la C 180 an 95, benzina, daca masina sta mai mult de o saptamana pe loc, cand o pornesc merge vreo 20 secunde parca se ineaca si dupa aceea isi revine, dar la schimbarea vitezelor 1 si a doua se zmunceste, are si benzinarele asa ceva?

          Comment


          • #6
            Banuiam eu ca asta este problema dar nu eram sigur.Pe de alta parte am vorbit cu cineva de la un service de aici si mi-a spus ca problema e ca am alimentat cu Biodiesel.La motoarele cu sistemul asta de alimentare (cu garnituri de cauciuc)trebuie schimbate garniturile sa poti folosi Biodiesel.Oricum va multumesc foarte mult pentru pareri.Mai vorbim!

            Comment


            • #7
              Schimba toate o-ringurile de la conductele de motorina (cele transparente si acoperite cu copex negru). Va fi mai greu sa gasesti garniturile, nu prea vor baietii sa le aduca ca-s prea ieftine. La reprezentanta gasesti sigur, dar nu prea au pe stoc (vorba aia "ei este" reprezentanta, nu tin garnituri pe stoc, le aduc prin comanda). Daca nu reusesti sa identifici conductele da un semn si caut eu o poza si iti trimit. Am avut si eu aceeasi problema si mi-au schimbat toate 3 conducte (aprox. 200 ron). Vorba aia, trebuiau si ei sa castige ceva. Sa nu faci greseala sa dai banii degeaba pe conducte, daca ti se va propune sa le schimbi.
              ---
              C220 , 2001, W203.006

              Comment


              • #8
                Picura motorina printr-o piesa

                Problema mea tine tot de alimentare, insa eu pierd motorina (picura cam la 2 secunde un strop) prin piesa pe care o prezint in poza. Are codul A611 078 0349 si nu stiu ce este. Ma poate ajuta cineva? Apropo, am pus poxipol in capul ei ca sa nu mai picure. Va las sa analizati pozele. Tin sa precizez ca alte probleme nu sunt prezente, gen trepidatii, oscilatii de turatie etc. Multumesc. (Masina e un C220 cdi, din 2001, automata, 143 CP)
                Attached Files
                C220 CDI, W203, Automata

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 84FIT View Post
                  Problema mea tine tot de alimentare, insa eu pierd motorina (picura cam la 2 secunde un strop) prin piesa pe care o prezint in poza. Are codul A611 078 0349 si nu stiu ce este. Ma poate ajuta cineva? Apropo, am pus poxipol in capul ei ca sa nu mai picure. Va las sa analizati pozele. Tin sa precizez ca alte probleme nu sunt prezente, gen trepidatii, oscilatii de turatie etc. Multumesc. (Masina e un C220 cdi, din 2001, automata, 143 CP)
                  Salut! Am avut aceeasi problema ca si tine. Piesa aia este o supapa, costa aproximativ 180 ron la reprezentanta. Din cate am inteles supapa aia poate fi si anulata, ceva de genul asta. Eu am preferat sa o schimb ca sa stiu ca nu mai am probleme, curgea mai mult cand o schimbam la turatii mari si noaptea cand ajungeam acasa se cunostea fum pe la proiectoare pentru ca motorina curgea pe motorul incins si se forma fumul. Sper ca am fost de ajutor!

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara, du-te cu talonul la un dealer si comanda conducta de la pompa de alimentare - la pompa de inalta , vazi ca vine modificata nu mai are acel capat care este prins cu surub , si mai este bine sa schimbi cele doua cleme de plastic care sunt sub pompa de inalta si care tin conductele sa nu le frece cureaua de accesorii, trebuie sa fii destul de atent cand schimbi acea conducta , si ar mai fi indicat sa schimbi toate o-ringurile de la conductele de motorina , sunt verzi si costa putin, numai sa fii foarte atent la demontare sa nu se rupa sigurantele de plastic de pe conducte pentru ca altfel nu le mai poti clipsa
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • #11
                      S-a rezovat!

                      Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara, du-te cu talonul la un dealer si comanda conducta de la pompa de alimentare - la pompa de inalta , vazi ca vine modificata nu mai are acel capat care este prins cu surub , si mai este bine sa schimbi cele doua cleme de plastic care sunt sub pompa de inalta si care tin conductele sa nu le frece cureaua de accesorii, trebuie sa fii destul de atent cand schimbi acea conducta , si ar mai fi indicat sa schimbi toate o-ringurile de la conductele de motorina , sunt verzi si costa putin, numai sa fii foarte atent la demontare sa nu se rupa sigurantele de plastic de pe conducte pentru ca altfel nu le mai poti clipsa
                      Am rezolvat. 220 lei la reprezentanta MB piesa. Supapa + furtunele de alimentare aferente (vine impreuna cu ele). Mai ramane sa o montez azi la un prieten la service. Multumesc!
                      C220 CDI, W203, Automata

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF