Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Suierat turbina W203 220 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare tuturor, am un mercedes C200 CDI an 2003, diesel. Am fost plecat in concediu cu el iar pe drum am observat ca suiera turbina, e ceva grav? Daca pornesc aerul conditionat se opreste din suierat, ce ar putea fi in neregula?

    Comment


    • #17
      Buna ziua !


      @ cutaresku:

      Banuiesc ca te-ai prins ca presiunea aia maxima nu vine toata deodata, undeva ea incepe sa se formeze, si acel prag e cam 2500rpm. De ce nu mai mult sau mai putin, aste e treaba de setare OEM, asa cum si maximul ala de care aminteai e limitat tot asa si conditionat de wastegate.

      Maximul se poate usor manipula, pragul de inceput de formare a presiunii mai greu. Si pana pe la 2500 rpm ai motor aspirat, abia dupa aia mai vine cate o mana de ajutor...



      Dragos

      Comment


      • #18
        Pragul de inceput al presiunii se poate modifica usor prin soft,in cazul turbinelor cu geometrie variabila actionata electronic.Este mai dificil (dar nu imposibil)la cele actionate vacuumatic.Aproape imposibil la turbinele cu geometrie fixa si wastegate.Dar aceste turbine sunt si cele mai durabile pe motoarele diesel !
        La 1500 rpm se poate obtine sa zicem 1 bar, prin modificarea pozitiei palelor ce dirijeaza fluxul de gaze arse catre turbina implicit cu marirea cantitatii de carburant injectata.creste turatia turbinei,implicit presiunea refulata.
        Turbina lucreaza din relanti,cresterea presiunii se realizeaza progresiv.Constructorul stabileste cand motorul are nevoie de aer si de ce cantitate.
        "Oprirea" turbinei(impropriu spus) este cauzata de o avarie a unei/unor componente din sistemul de supraalimentare.Electrovalve defecte,actuatori,erori ale senzorilor

        Comment


        • #19
          Salutare tuturor, am un mercedes C200 CDI an 2003, diesel. Am fost plecat in concediu cu el iar pe drum am observat ca suiera turbina cam intre 2300-2800 rot/min si daca o tin constant la 2500 rot/min,daca pornesc in acelasi timp si AC-ul nu mai suiera se linisteste.La un drum de aproapte 8000km a consumat 400gr de ulei E ceva grav? Ar trebui sa ma apuc sa investesc in ea sau ar putea fi de la altceva?
          Multumesc pentru sfaturi

          Comment


          • #20
            Originally posted by paul1983 View Post
            Pai daca erai din Sibiu iti sugeram un meserias bun dar in Bucuresti chiar nu stiu pe nimeni,adica stiu unul dar s-a retras demult,verifica si tu furtunul sa nu fie spart ca doar il vezi ca-i cat mana de gros dar daca zici ca trage masina nu stiu ce sa zic,cel mai bine ar fi un star la momentul asta.
            Salut imi poti spune mie acel mecanic din sibiu .ms

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF