Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Suierat turbina W203 220 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat turbina W203 220 CDI

    Buna, va rog frumos sa ma ajuatti daca puteti.
    E vorba despre un W203 220 CDI din 2005 (facelift) cu 100.000 km.
    Cand accelerez intre 1700-2500 e ture (peste parca zgomotul dispare) se aude un suierat ca de turbina dar mult mai puternic decat cel obisnuit. Daca masina ruleaza constant la 2000 de ture suieratul nu se aude si cand o turez in gol de asemenea nu se aude. Masina nu a pierdut din putere, nu scoate fum si nici turbina nu pare sa aiba scurgeri de ulei.
    Este vorba de un suierat si nu de un zgomot accentuat al motorului (ca si cand ar fi evacuarea sparta)
    Are cineva vreo idee?
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Originally posted by giuglea_dan View Post
    Buna, va rog frumos sa ma ajuatti daca puteti.
    E vorba despre un W203 220 CDI din 2005 (facelift) cu 100.000 km.
    Cand accelerez intre 1700-2500 e ture (peste parca zgomotul dispare) se aude un suierat ca de turbina dar mult mai puternic decat cel obisnuit. Daca masina ruleaza constant la 2000 de ture suieratul nu se aude si cand o turez in gol de asemenea nu se aude. Masina nu a pierdut din putere, nu scoate fum si nici turbina nu pare sa aiba scurgeri de ulei.
    Este vorba de un suierat si nu de un zgomot accentuat al motorului (ca si cand ar fi evacuarea sparta)
    Are cineva vreo idee?
    Multumesc anticipat.
    Verifica turbina sau furtunul de la turbo sa nu-ti fie spart,asta in cel mai fericit caz.

    Comment


    • #3
      Cum verific turbina sau furtunul de la turbo?
      As prefera sa merg totusi sa merg la cineva care se pricepe, imi poti recomanda pe cineva?
      Daca e de la turbina, nu e ciudat faptul ca masina trage bine (parca un pic mai bine chiar )

      Comment


      • #4
        Pai daca erai din Sibiu iti sugeram un meserias bun dar in Bucuresti chiar nu stiu pe nimeni,adica stiu unul dar s-a retras demult,verifica si tu furtunul sa nu fie spart ca doar il vezi ca-i cat mana de gros dar daca zici ca trage masina nu stiu ce sa zic,cel mai bine ar fi un star la momentul asta.

        Comment


        • #5
          Am si eu o intrebare. Daca pun masina pe tester si turbina ar avea vreo problema (ma refer in special la bobina electrica de pe turbina) ar trebui ca testerul sa o identifice presupun, sau nu se intampla intotdeauna?

          Comment


          • #6
            Daca e dedicat o detecteaza totdeauna , in caz contrar depinde.Vezi si tu in functie de eroare , poate se leaga de acea bobina.In principiu , ca sa fie functionala , pe bobina trebuie sa ai 12 ohmi rezistenta , si tensiunea de alimentare ca cea a bateriei.Cam asta tin minte ca mod de verificare pentru acea bobina.Si furtunele de vacuum sa fie intregi , sa nu aiba scapari.

            Comment


            • #7
              Problema rezolvata cu ajutorul lui cl600 si a mecanicilor sai.
              Un furtun de cauciuc de la turbina fisurat (scapa aer pe acolo si de aceea se auzea un diesel de 2,2 ca un benzinar aspirat de 5 l ). Pusa pe tester dadea niste erori total aiurea.
              Azi l-am carpit si l-am comandat, pe finalul saptamanii sper sa il schimb.
              Mersi pt ajutor cl600.
              Recomand cu incredere.

              Comment


              • #8
                Originally posted by giuglea_dan View Post
                Problema rezolvata cu ajutorul lui cl600 si a mecanicilor sai.
                Un furtun de cauciuc de la turbina fisurat (scapa aer pe acolo si de aceea se auzea un diesel de 2,2 ca un benzinar aspirat de 5 l ). Pusa pe tester dadea niste erori total aiurea.
                Azi l-am carpit si l-am comandat, pe finalul saptamanii sper sa il schimb.
                Mersi pt ajutor cl600.
                Recomand cu incredere.
                Na ai vazut ca de acolo a fost buba,bine ca ai rezolvat-o.

                Comment


                • #9
                  Salut, am citit comentul tau si am inteles k sti un meserias bun in sibiu, poti sa-mi zici te rog un nume si o adresa, poate si un nr de te. Am niste probleme la Merc. si am nevoie de un profesionist k pana acuma mi-am tot luat-o de oameni care pretindeau k se pricep. merci anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua ,
                    Am si eu o problema cu un C220 .
                    Cand este cald afara , daca opresc masina o secunda , de exemplu la un pieton , mi se dezactiveaza turbina , la fel si daca pornesc masina si stau o secunda mi se dezactiveaza . Daca opresc motorul si il pornesc iar totul merge normal . Am schimbat actuatorul si senzorul de presiune si a mers ok 2 saptamani dar acum au aparut aceleasi simptome . Are cineva o idee de ce se dezactiveaza ?

                    Comment


                    • #11
                      Fara erori citite de STAR e bajbaiala, cauze pot fi multiple...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara !


                        Ce inseamna "se dezactiveaza" cand e vorba de turbina ? Odata motorul pornit, rotorul/turbina se invart tot timpul, iar presiune de supraalimentare se creeaza cam incepand cu 2500 rpm.

                        Sa inteleg ca la tine se opreste/blocheaza turbina ? In caz afirmativ, cum ai constatat acest lucru ?


                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara ,
                          Cand pornesc motorul si stau cu masina pe loc , chiar si 10 secunde , nu mai intra turbina . Adica se accelereaza greu si peste 3000 rpm nu mai merge . Daca opresc masina in timp ce merg cu ea si o pornesc la loc merge fara nici o problema pana la prima oprire ( poate fi si de 2 secunde ) si dupaia iar nu se accelereaza si nu trece peste 3000 rpm

                          Comment


                          • #14
                            Se numeste LIMP... Repet, Star apoi vorbim.

                            Originally posted by Heavy D. View Post
                            ...presiune de supraalimentare se creeaza cam incepand cu 2500 rpm.
                            Adica? Pana la 2500 rpm ce e? Si de ce 2500?
                            Cei 1,3 bari presiune maxima sunt intre 3000-3500 rpm.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Verifica si debitmetru!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF