Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cheie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cheie

    Salut.Revin cu o alta problema,de data asta cu cheia sau cu contactul.Bag cheia in contact si nu o pot invarti.Nici nu se clinteste spre dreapta.Trebuie sa o tin fortat spre dreapta si sa o mai misc inainte si inapoi incet si pana la urma merge.Dar pana azi o bagam pana la capat si mergea perfect.Mam uitat bine la ea si nu e cheia stramba si am vazut ca cerculetul ala mic argintiu unde intra cheia are joc.Nu stiu daca m-am exprimat corect si daca ati inteles ceva dar daca ati inteles Vas fi recunoscator daca mi-ati da un sfat.Ca de fiecare data trebuie sa ma chinui sa o pornesc

  • #2
    S-a terminat contactul,mai bine zis cateii aia din interiorul lui.

    Comment


    • #3
      Si asta insemnand ce?Sa schimb contactul sau se pot schimba numai cateii?Si daca se schimba cateii cam cat m-ar costa sa ii cumpar ?si manopera cat ar fi?Ma scuzi ca pun atatea intrebari dar as vrea sa rezolv treaba ca tare imi e sa nu imi faca din ce in ce mai des asa(adik sa ma chinui cate juma de ora sa o pornesc)

      Comment


      • #4
        Originally posted by Antonyo View Post
        Si asta insemnand ce?Sa schimb contactul sau se pot schimba numai cateii?Si daca se schimba cateii cam cat m-ar costa sa ii cumpar ?si manopera cat ar fi?Ma scuzi ca pun atatea intrebari dar as vrea sa rezolv treaba ca tare imi e sa nu imi faca din ce in ce mai des asa(adik sa ma chinui cate juma de ora sa o pornesc)
        Pai ai doua variante:

        - schimbi contactul cu altul, fapt ce va genera necesitatea de a avea 2 chei mecanice (asta daca pastrezi bucsa antidemaraj);

        - iei un contact second si la un meserias bun, se pot remodela cateii dupa cheia pe care o ai tu.

        Ar mai fi si varianta sa cumperi second toata colectia si atunci vei avea o singura cheie pt. contact, usa si portbagaj.
        W203 - 2001

        Comment


        • #5
          Originally posted by Antonyo View Post
          Salut.Revin cu o alta problema,de data asta cu cheia sau cu contactul.Bag cheia in contact si nu o pot invarti.Nici nu se clinteste spre dreapta.Trebuie sa o tin fortat spre dreapta si sa o mai misc inainte si inapoi incet si pana la urma merge.Dar pana azi o bagam pana la capat si mergea perfect.Mam uitat bine la ea si nu e cheia stramba si am vazut ca cerculetul ala mic argintiu unde intra cheia are joc.Nu stiu daca m-am exprimat corect si daca ati inteles ceva dar daca ati inteles Vas fi recunoscator daca mi-ati da un sfat.Ca de fiecare data trebuie sa ma chinui sa o pornesc
          Da cu spray degripant+lubrefiant si nu o sa mai ai probleme (am patit acelasi lucru).
          W202, C180 elegance, 1995

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru sfaturi.Dar am incercar wd40 si degeaba.A inceput sa imi faca din ce in ce mai des si sa ma chinui cat mai mult sa o pornesc.Care ar fi cea mai ieftina varianta la care as putea apela?Si cam cat m-ar costa piesele si manopera?Precizez ca masina e cu inchidere vaccumatica si nu am butuc la usa de la sofer(sunt doar ledurile).Multumesc.

            Comment


            • #7
              Antonyo ai incercat sa misti volanul cand invarti cheia in contact ? eu mai patesc asa cand e blocat volanul de siguranta lui si rotile sunt intr o pozitie ce iti impinge volanul sa stea blocat , il fortez putin in stanga sau dreapta si pot invarti cheia in contact , vezi sa nu fie de la tija ce blocheaza volanul.Bafta.
              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

              Comment


              • #8
                Mersi pentru sfat dar ce spui tu nu doar la tine se intampla ci la toate.Asta a fost primul lucru care l-am verificat.Cateodata o ia mai repede dar de cele mai multe ori bag cheia in contact si o frec in toate pozitiile pana o ia.

                Comment


                • #9
                  Sper sa nu fie pre tarziu, eu am avut rupt ceva in contact si a trebuit sa schimb contactul cu totul, la tine daca e voarba doar de catei scapi mai ieftin si usor. Am gasit pe youtube un filmulet cum se da jos partea cu cateii (yala, nu am linc). Scoti inelul acela negru bagi cheia in contact rotesti spre dreapta pana la penultima pozitie si cu o chei speciala se invarte tot butucul spre stanga, eu nu am avut cheia dar a mers si cu un patent si iese yala. Catei ii poti scoate tragand de ei si vezi ca au niste numere pe ei, trebuie sa faci rost de alti si sa-i pui la loc in aceeasi ordine si avand aceeleasi numere pe ei. Daca nu ai catei poti monta yala la loc fara catei dar atunci se poate roti contactul cu orice, dar cel putin ai o singura cheie si nu ai nesansa sa nu mai poti porni masina. Eu am facut asa dupa ce am schimbat contactul ca sa raman cu o singura cheie, totul nu a durat mai mult de 15 minut cu inlocuirea cateilor cu tot.
                  Last edited by BlacK68; 10-09-2010, 13:37 PM.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF