Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w203 conversie diesel -benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w203 conversie diesel -benzina

    Salut
    De ceva vreme ma gandesc la urmatoarea intrebare,daca pot sa schimb motorul(2148 diesel) de pe actuala caroserie w203 2004 cu un benzinar de 1.8 s-au 2.0,ma gandesc ce ar trebui,rezervor,pompa de benzina motorul cu calculatorul lui,s-ar umbla la contact?deci daca s-ar putea

  • #2
    Ca sa faci schimbul de pe diesel pe benzina mai trebuie si cutia plus calculatorul de cutie,difera cuplu diesel fata de benzina in sensul ca diesel-ul are cuplu la 2-3 mi de ture pe cand benzina de la 4 mi in sus

    Comment


    • #3
      Nu stiu de ce ai vrea sa schimbi un motor diesel pe unu benzinar... Adica eu am un C180 cu motor de 2.0 benzina aspirat si crede-ma ca mi-as dori un diesel... Consuma mult in oras... eventual daca iesi mult pe afara se merita, altfel nu. Parerea mea, probabil ai tu motivele tale. Te salut!
      * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
      * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


      In trecut:
      2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
      2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
      1999 Peugeot 106 1.4i

      Comment


      • #4
        am dat un c180 2.0 benzina din 2001 piele gri si panoramic pe un w203 2004 facelift-ul 200 cdi 240.000 km reali cu mici probleme cum ar fi parbriz spart,bujiile trebuiesc schimbate,dixcuri fata(are placute noi ),si filtrele,l-am dat schimb pe schimb,pe moment nu mi-am dat seama dar acum ma ingrijoreaza kilometrajul mare 240,000,c avea 98 de mii dar la el nu eram sigur ca sunt reali(provenienta germania),motorul la diesel este mai galagios si acum am citit ca necesita mai multa intretinere,de aceea ma gande-am la conversia asta,am caroseria(mici zgarieturi,dar se rezolva cu un polis),mecanica super pe ea,mai aproate tot nou,o so mai pun la punct si poate gasesc ceva la schimb un benzinar,sa vad ce noroc am,apropo cam cat km duce un diesel?fiind fab 2004 cel cu facelift crezi ca are filtru de particole?tin sa zic ca nu da gram de fum negru si turbina te baga in scaun si in treapta a patra

        Comment


        • #5
          Pai vezi daca nu ai fum,turbina lucreaza bine de ce vrei tu benzinar ?
          Motorul de mercedes nu te lasa asa usor,banuiesc ca nu esti multumit de cuplu,eu personal am un w203 c220 cdi si credema nu l-as da pe benzina.
          Banuiesc ca are si filtru de particule din moment ce nu scoate fum asta e rolul filtrului de particule.

          Comment


          • #6
            Nu ai de ce să-ţi faci griji cu motorul. Ar trebui să te ducă lejer 500-600 de mii de km.

            ÃŽntreţinerea la diesel e întradevăr mai costisitoare, dar se merită în cazul în care mergi mult. Cele mai comune defecte la diesel sunt:
            • injectoarele - dacă bagi motorină proastă - 150 euro / bucată recondiţionate (şi schimbi numai pe cele cu probleme, nu trebuie să le schimbi pe toate ca la unele mărci)
            • electrovalva de control EGR sau cea geometrie turbină - vreo 80 euro în reprezenanţă
            • debitmetru - 90-110 euro reprezentanţă
            • galerie de admisie - 100-250 euro second sau 450-500 euro nouă

            O problemă mai mare în momentul de faţă mi se pare faza cu impozitul. Una e să ţii un diesel cu motor de 2.2l (impozit 900 lei / an) şi alta e un benzinar cu motor până în 2l (impozit de 200 lei / an).

            Dacă nu mergi aşa mult cu maşina, s-ar putea să ieşi mai ieftin cu benzinarul

            Cu privire la transplant, mai bine uită:
            1. maşina e plină de electronică, slabe şanse să o faci cum trebuie şi cel mai probabil o să fi nemulţumit de rezultat
            2. operaţiunea este destul de migăloasă şi s-ar putea ca din banii de manoperă + piese + timpul pierdut să te ducă mult mai mult decât un eventual schimb
            3. maşina o să ridice semne de întrebare când o să vinzi, o să apară după VIN diesel, iar în realitate e benzină

            Mai bine caută să faci schimb cu cineva!
            ...

            Comment


            • #7
              Nu stiu ce sa mai cred,o sa o pun la punct si dupa ma mai gandesc,nu merg asa mult,in jur de 15000 km pe an(max),i-a schimbat la ea fostul proprietar egr-ul,1200 ron de la Mb,si mai tot ce tine de mecanica pe fata si spate,ciudat este faptul ca pe spate are planetare noi si ma intreb de ce?cedeaza asa rpd s-au s-a mers urat cu ea,in rest imi place,este 4 usi,(am dat un cl w203,2 usi)daca voi ziceti sa nu imi fac griji de motor,o sa imi schimb parerea,apropo de galerie,am avut un w211 2003 200cdi si la 179000km a cedat o piesa de pe galerie,costa 18 mil noua dar am comandat una de pe net si i-am luat pesa de legatura(cea care tine paleti de tija motorasului,prima din capat) si dupa a mers super masina,am dat e-ul pe cl w203 si acum am luat c w203 berlina,intrebare:daca are filtru de particule cat ulei intra in motor?si daca filtru asta se schimba?si in rest la ce sa ma astept la ea(ce piese cedeaza)??

              Comment


              • #8
                Referitor la planetare , mai ales ca are tractiune spate nu ar fi trebuit schimbate.Doar daca au crapat burdufurile si s-a mers in continuare pana s-a uzat .Iar filtrul de particule se regenereaza , nu trebuie schimbat.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pt raspuns

                  Comment


                  • #10
                    Legat de ulei s-a tot discutat. Cantitatatea de ulei care intra in motoru de 2,2 este de 6.5 L cu tot cu filtru de ulei.

                    Comment


                    • #11
                      sti-am de 6.5l,am avut un w211 200cdi dar am crezut ca la modelul cu filtru de particole ar intra mai mult

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alex_w124w211 View Post
                        sti-am de 6.5l,am avut un w211 200cdi dar am crezut ca la modelul cu filtru de particole ar intra mai mult
                        Salut,

                        Pentru filtru de particule e folosit un ulei special. Filtrul de particule s-a introdus odata cu norma Euro4, iar regenerarea se face doar daca se mai poate, si sa nu fie infundat mai mult de 75%. Daca e infundat mai mult, atunci se schimba si nu e prea ieftin, din ce stiu eu.

                        Numai bine..

                        Comment


                        • #13
                          Salut
                          Nu stiam,multumesc pt informatie

                          Comment


                          • #14
                            Puteti sa inchideti
                            am revenit la benzinar
                            2.0 132ps
                            benzina este sfanta

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF