Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Electroventilator in avarie

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Electroventilator in avarie

    SALUT! Am un w203 220cdi si intampin o problema cu electroventilatorul. La o pornire a motorului am constatat ca electroventilatorul se invarte la turatie maxima. O data cu aceasta problema mi-a indicat in display: COOLANT, VISIT WORKSHOP! Totodata s-a redus si puterea motorul doar la 3000 rot/min. La un tester am gasit eroare P1636 VENTILATOR RADIATOR INTRERUPERE. Mi-a fost recomandat sa schimb electroventilatorul impreuna cu termocupla. As dori si parerile voastre legate de aceasta defectiune, poate e cineva care sa confruntat cu asa defectiune. MULTUMESC

  • #2
    Este bun nivelul lichidului de racire? adica este la semnul max. ?

    Verifica prima data asta, si dupa aia restul...

    La ce temperatura sta lichidul de racire? nu trebuie sa depaseasca 90 grade.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Primul lucru care l-am facut a fost sa verific nivelul si era bun . Apa sta numai la 90. Eroare mai exacta P1636 COMANDA VENTILATOR RADIATOR INTRERUPERE.
      Last edited by argatu_petrus; 06-28-2010, 17:58 PM.

      Comment


      • #4
        I-mi permit sa fac o analogie cu o alta masina frantuzeasca care la fel a venit la Bucuresti de la Urziceni ruland in 1000 rot/min ( avarie ) cu ventilatorul cuplat la maxim .Oricat a incercat respectivul sa o accelereze nu a urcat mai mult de 1000 .La firma i-am schimbat sonda de temperatura si si-a revenit ( cu toate ca motorul nu era incins ) .I-a fiert odata a decalibrat sonda care a ramas cu eroare de motor incins ca atare calculatorul a limitat motorul pentru al proteja ( turatie mica si ventilator la putere maxima )

        Comment


        • #5
          Simplu. Ventilatorul de racire are un modul electronic care comunica cu ECU.
          ECU nu mai comunica cu modulul racire. Acesta nu mai primeste semnal de la ECU si merge la turatia maxima treapta 7. Posibil sa nu-ti mearga nici AIR/CO.
          Cauza ar fi: 1) o siguranta arsa 2) innstalatia electrica 3) modul racire ars 4) ECU defect.
          Am mai avut cazuri de asa ceva. Pentru Euro3 deja am simulator. In 3-4 ore maxim il pot face.
          Originally posted by argatu_petrus View Post
          Primul lucru care l-am facut a fost sa verific nivelul si era bun . Apa sta numai la 90. Eroare mai exacta P1636 COMANDA VENTILATOR RADIATOR INTRERUPERE.

          Comment


          • #6
            Transmit salutari, mai ales la Constanta. S-a rezolvat ieftin, am gasit o siguranta arsa in blocul de sub capota. Acum merge ca mai inainte. Multumesc.

            Comment


            • #7
              Siguranta din partea stinga de pe SAM fata care vine linga calculator, nui asa?
              Originally posted by argatu_petrus View Post
              Transmit salutari, mai ales la Constanta. S-a rezolvat ieftin, am gasit o siguranta arsa in blocul de sub capota. Acum merge ca mai inainte. Multumesc.

              Comment


              • #8
                Lângă calculator sunt două siguranţe, una lângă alta, cea de pe partea calculatorului a fost arsă.

                Comment


                • #9
                  Am cam aceeasi problema!
                  Am un W203 C200K din 2002.
                  Din senin m-i s-a aprins check coolant level si de atunci am numai probleme.
                  La fiecare pornire imi porneste electroventilatorul si nu se mai opreste deloc in timpul mersului.
                  Mentionez ca am schimbat sonda de temperatura.
                  Poate fi modulul de la electroventilator?
                  Daca ar fi acesta unde as gasi unul?
                  Va multumesc
                  Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                  Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                  Comment


                  • #10
                    Aveti probleme cu instalatia. Trebuie sa mergeti la tester ca sa aflati.
                    Ar putea fi o siguranta, releu sau vreun fir rupt, sau chiar vreo mufa oxidata. O alta cauza ar fi Calculatorul motorului nu comunica cu modulul de racire.
                    Originally posted by olteanu_speed View Post
                    Am cam aceeasi problema!
                    Am un W203 C200K din 2002.
                    Din senin m-i s-a aprins check coolant level si de atunci am numai probleme.
                    La fiecare pornire imi porneste electroventilatorul si nu se mai opreste deloc in timpul mersului.
                    Mentionez ca am schimbat sonda de temperatura.
                    Poate fi modulul de la electroventilator?
                    Daca ar fi acesta unde as gasi unul?
                    Va multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat problema.
                      Erau niste fire impuscate la motorasul de la pompita pt parbriz.
                      Va multumesc!
                      Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                      Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                      Comment


                      • #12
                        problema

                        ceau colegii am si eu o problema la c klasse din 2001(w203)motor 2000 benzina imi merge electroventilatoru la turatie maxima am pus altul dar in zadar problema e aceasi ce este de facut daca puteti sa ma ajutati.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by olteanu_speed View Post
                          Am cam aceeasi problema!
                          Am un W203 C200K din 2002.
                          Din senin m-i s-a aprins check coolant level si de atunci am numai probleme.
                          La fiecare pornire imi porneste electroventilatorul si nu se mai opreste deloc in timpul mersului.
                          Mentionez ca am schimbat sonda de temperatura.
                          Poate fi modulul de la electroventilator?
                          Daca ar fi acesta unde as gasi unul?
                          Va multumesc
                          dk te interseaza am eu unul

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ciprileka View Post
                            dk te interseaza am eu unul
                            Scri cu litera mica, limbaj de mess, citesti printre randuri, punctuatie canci, datarea postului pt care ai raspun are un an si sa gasit rezolvarea.

                            '''''olteanu_speed
                            Am rezolvat problema.
                            Erau niste fire impuscate la motorasul de la pompita pt parbriz.
                            Va multumesc!'''

                            Comment


                            • #15
                              Care este siguranta care a fost arsa ?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF