Salut
Am un W203, 2ooK, motor de 2L.
S-a aprins lampa control motor la scurt timp dupa ce a inceput sa tremure la relanti, sa consume foarte mult 20-25 L/100 km si sa miroasa esapamentul a traversa de cale ferata (acel miros specific cailor ferate cu traverse din lemn imbibate in ulei).
Tester-ul a spus "scurt circuit sonda lambda".
Am cumparat una de la reprezentanta (diferenta de pret fata de after-market fiind foarte mica). Neinspirat, n-am schimbat-o la reprezentanta, astfel ca nu am avut garantie pe sonda. Dupa cateva luni, povestea s-a repetat (aprilie 2010). Inapoi la reprezentanta. Am fost sfatuit sa schimb sonda lambda. Zis si facut. De aceasta data am schimbat-o la ei, pt a beneficia de garantie.
Dupa alte 2 luni, respectiv saptamana trecuta, aceeasi problema.
Iar la reprezentanta, insa de data aceasta, nu a mai fost sonda lambda, pentru ca era in garantie...
Au curatat o fuma uleiata si m-au chemat sa-mi iau masina facuta. Am platit fericit ca ma voi putea bucura de ea, si ce credeti? Tremura, consuma infernal si miroase a tren.
Vreau sa fac o precizare: dimineata cand dam drumul la motor, pe calculatorul de bord vedem consumul, corect? Se intampla sa plece acest consum de la 9.3 l/100km sau mai mult. De multe ori pleaca si de la 15L/100km, cu o viteza de crestere mai mare.
Sa fie oare debitmetrul de vina? Sau poate altceva? Daca ati experimentat aceeasi problema, sau daca aveti vreo idee, ce ar trebui sa mai verific, v-as fi recunoscator
PS: Testerul Mercedes nu inregistreaza nici o eroare in momentul de fata, nici lampa martor pt motor nu este aprinsa
Am un W203, 2ooK, motor de 2L.
S-a aprins lampa control motor la scurt timp dupa ce a inceput sa tremure la relanti, sa consume foarte mult 20-25 L/100 km si sa miroasa esapamentul a traversa de cale ferata (acel miros specific cailor ferate cu traverse din lemn imbibate in ulei).
Tester-ul a spus "scurt circuit sonda lambda".
Am cumparat una de la reprezentanta (diferenta de pret fata de after-market fiind foarte mica). Neinspirat, n-am schimbat-o la reprezentanta, astfel ca nu am avut garantie pe sonda. Dupa cateva luni, povestea s-a repetat (aprilie 2010). Inapoi la reprezentanta. Am fost sfatuit sa schimb sonda lambda. Zis si facut. De aceasta data am schimbat-o la ei, pt a beneficia de garantie.
Dupa alte 2 luni, respectiv saptamana trecuta, aceeasi problema.
Iar la reprezentanta, insa de data aceasta, nu a mai fost sonda lambda, pentru ca era in garantie...
Au curatat o fuma uleiata si m-au chemat sa-mi iau masina facuta. Am platit fericit ca ma voi putea bucura de ea, si ce credeti? Tremura, consuma infernal si miroase a tren.
Vreau sa fac o precizare: dimineata cand dam drumul la motor, pe calculatorul de bord vedem consumul, corect? Se intampla sa plece acest consum de la 9.3 l/100km sau mai mult. De multe ori pleaca si de la 15L/100km, cu o viteza de crestere mai mare.
Sa fie oare debitmetrul de vina? Sau poate altceva? Daca ati experimentat aceeasi problema, sau daca aveti vreo idee, ce ar trebui sa mai verific, v-as fi recunoscator
PS: Testerul Mercedes nu inregistreaza nici o eroare in momentul de fata, nici lampa martor pt motor nu este aprinsa