Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura motorului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura motorului

    Temperatura motorului acum vara este de 90-96 de grade , este normal (am un w 203 din 2003)

  • #2
    Intrebarea e este normal?

    Comment


    • #3
      Eu zic ca este normal . Considerand ca in masina ieri imi arata termometrul 50 de grade(acelasi model, benzina, kompressor).

      Comment


      • #4
        Si la mine este la fel vara cand pornesc clima si este foarte cald afara. Se incing toate partile de la motor, abia tii mana pe ele, iar aerul cald vine pe sub masina. Am vb cu un mecanic si mi-a spus ca asa este normal.

        Comment


        • #5
          Va salut, am vrut sa deschid si eu un topic cu aceasta intrebare, dar acuma cum am vazut ca la asa mari temperaturi la mine cu 85 de grade e ok.
          Masina mea este W202 din 95 motor de 2200 diesel cu clima.
          Toate cele bune.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Nu este normal.Incearca si varianta spalarii exterioare si mai ales interioare a radiatorului de racire,cu jet de apa foarte puternic(la spalatorie),eventual si a circuitului din motor.

            Comment


            • #7
              De unde imi pot da seama ca radiatorul este bulit, ce simptome are? Ca temperatura oricum e normala la 90 de grade din cate stiu. Doar ca se incalzeste si exteriorul masinii foarte tare, in special zona motorului. Cateodata nici nu pot tine mana pe aripa sau pe janta. Scurgeri nu am, nu este spart sau ceva de genul.

              Comment


              • #8
                Daca temperatura e normala si nu ai pierderi atunci radiatorul e ok ...baga un turbojet si spalalal dintre interior spre exterior... ca tot ce e mare si nu a putut trece daca dai din fata ramane blocat in el si il imbacsesti.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Mersi pentru sfat.

                  Comment


                  • #10
                    Temperatura

                    Atentie! Nu este vorba de temperatura motorului! Este vorba despre temperatura lichidului de racire! Daca nu se ajunge la zona rosie de pe cadran, totul poate fi OK. Doar este un MB. Puteti spala sistemul de racire si elementele. Duralube pentru radiator - conditionator metale - spalare ca pentru "mine" , inlocuire lichid racire poate fi o solutie si pe termen lung!

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Si eu ma confrunt cu "ridicarile de temperatura". Mi-a ajuns "apa" si pe la 96 - 98 grade [aproximat din ochi] apoi am oprit motorul. Cand l-am repornit dupa 2 minute, "apa" imi statea la 100 de grade. Am spalat radiatorul, l-am suflat de i-a iesit si sufletul, a mai scazut putin temperatura acum [deci era cam plin de ....chestii] dar tot ma bate un gand sa fac comanda de un vascocuplaj. Mai asteptam pareri de la colegi.
                      ah.... w202, 1.8, '95

                      Comment


                      • #12
                        Sfatul meu e sa va cumparati vascocupla, nu mai aveti emotii in trafic, va spun asta deoarece si eu am avut exact aceeasi problema. Eu oricum aveam montat pe masina un ventilator pe care il actionam de la un buton montat undeva langa pedala de la frana de mana.
                        Dar cu vasco e alta mancare de peste, recomand tuturor.Pt o buna functionare a motorului, eu zic ca merita sa investiti 300 ron si stiti ca nu mai aveti batai de cap.
                        1994...Mercedes Benz...w202, c180
                        Dragoste la prima vedere...

                        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic ca-i bine sa mearga cald, consuma mai putin. Si sa ai antigel si vara, nu apa chioara, tocmai ca sa creasca punctul de fierbere. Asa poti sa mergi si cu 100 grade. Important este sa nu opresti motorul diesel imediat dupa ce vii din forje: il lasi 5 - 10 minute la relanti ca sa se racesca.

                          Comment


                          • #14
                            Si la mine ajunge undeva intre 98 - 100 de grade, dar nici o data nu trece peste.
                            Eu zic ca e normal.
                            Uita-te pe youtube la Mercedes care afiseaza electronic gradele si o sa vezi ca ajung si la 109 grade si nu are nimica.
                            Deci zic ca e totu` ok!

                            Bafta!
                            C220 S202
                            Mercedes 4 EveR!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by everdental View Post
                              Eu zic ca-i bine sa mearga cald, consuma mai putin. Si sa ai antigel si vara, nu apa chioara, tocmai ca sa creasca punctul de fierbere. Asa poti sa mergi si cu 100 grade. Important este sa nu opresti motorul diesel imediat dupa ce vii din forje: il lasi 5 - 10 minute la relanti ca sa se racesca.
                              Sistemul de racire lucreaza sub presiune (aprox 1.4 bari din cate am inteles de la mecanici), iar in aceste conditii punctul de fierbere este undeva la 120 de grade. La mine termocupla este noua si tot urca apa la 100 grade cand prind aglomeratie.
                              W202, C180 elegance, 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF