Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai sa-ti explic altfel : motorul odata pornit antreneaza cutia de viteze care se invarte in gol ( exact ca si compresorul de AC) in momentul in care calci ambreiajul si introduci in viteza ( apesi butonul de AC) cutia de viteze cupleaza pinioanele treptei selectate ( ambreiajul compresorului cupleaza si incepe sa pompeze freon )


    P.S. Poti vedea cind cupleaza pinioanele in cutie sau doar ,,simti " lucrul asta in momentul in care masina se misca ? ,La fel e si la compresorul de AC nu il vezi dar il simti !


    Compresor de w203
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-25-2010, 09:02 AM.

    Comment


    • #17
      Compresorul de pe ea este original este cam ca cel din imaginea pusa de Eugen. Fulia se invarte permanent odata cu celelate in schimb cand pornesc AC-ul incepe sa se invarta si acea parte din fata fuliei ( pe care am numerotat-o cu 2 ) o sa atasez o poza pentru a vedea despre ce este vorba... . Astazi spre surprinderea mea in momentu in care am pornit aeru a inceput sa bage ceva mai rece decat cum baga inainte ( cald ) insa nu suficient doar ca era ceva mai rece.... spre deosebire de unu care functioneaza cum trebuie care in momentu cand intrii in masina zici ca intrii in frigider. Inca ceva in momentu in care l-am oprit se aude in bord ca un "sasait" asa infundat deasemenea acest sunet se mai aude cateodata chiar daca nu umblu la el dar nu mult timp cam vreo 10 secunde dupa care dispare si nu se aude de fiecare data cand dau drumu la AC doar cand vrea el...


      PS : Inainte de a baga freon nu se auzea acest "sasait"
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Originally posted by ZNA View Post
        Compresorul de pe ea este original este cam ca cel din imaginea pusa de Eugen. Fulia se invarte permanent odata cu celelate in schimb cand pornesc AC-ul incepe sa se invarta si acea parte din fata fuliei ( pe care am numerotat-o cu 2 ) o sa atasez o poza pentru a vedea despre ce este vorba... . Astazi spre surprinderea mea in momentu in care am pornit aeru a inceput sa bage ceva mai rece decat cum baga inainte ( cald ) insa nu suficient doar ca era ceva mai rece.... spre deosebire de unu care functioneaza cum trebuie care in momentu cand intrii in masina zici ca intrii in frigider. Inca ceva in momentu in care l-am oprit se aude in bord ca un "sasait" asa infundat deasemenea acest sunet se mai aude cateodata chiar daca nu umblu la el dar nu mult timp cam vreo 10 secunde dupa care dispare si nu se aude de fiecare data cand dau drumu la AC doar cand vrea el...


        PS : Inainte de a baga freon nu se auzea acest "sasait"


        Da...mie mi se pare normal sasaitul.....Sfat: porneste motorul si AC si pune mana pe conductele care se prind de compresor,una trebuie sa fie rece si brumata. Daca e asa,inseamna ca ai si freon,compresorul isi face treaba si problema poate fi de altundeva. Poate ca nu se mai actioneaza clapetele de ghidaj ale aerului.
        Hitler lebt durch Mercedes-Benz

        Comment


        • #19
          Sau poate fi ventilatorul elctric verifica cand dai drumul la clima trebuie sa porneasca si ventilatorul din fata radiatorului.

          Comment


          • #20
            Originally posted by caiusmb200 View Post
            Sau poate fi ventilatorul elctric verifica cand dai drumul la clima trebuie sa porneasca si ventilatorul din fata radiatorului.
            Oare are asa ceva ?
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #21
              Originally posted by RevengerW203 View Post
              Da...mie mi se pare normal sasaitul.....Sfat: porneste motorul si AC si pune mana pe conductele care se prind de compresor,una trebuie sa fie rece si brumata. Daca e asa,inseamna ca ai si freon,compresorul isi face treaba si problema poate fi de altundeva. Poate ca nu se mai actioneaza clapetele de ghidaj ale aerului.

              Rece si brumata trebuie sa fie cea prin care se baga si freon care la mine nu este nici rece nici brumata este calduta asa.

              Originally posted by caiusmb200 View Post
              Sau poate fi ventilatorul elctric verifica cand dai drumul la clima trebuie sa porneasca si ventilatorul din fata radiatorului.
              Originally posted by marele_alb View Post
              Oare are asa ceva ?

              Da am acel ventilator despre care vorbea caiusmb200 este in fata radiatorului care in momentu cand pornesc clima porneste si el.
              Last edited by ZNA; 06-28-2010, 20:43 PM.

              Comment


              • #22
                Ziceti-mi si mie am un buton EC pot sa il activez sau sa il dezactivez.
                Daca il dezactivez si dau sa imi bage aer rece, tot aer cald imi baga.

                Langa seria de la masina scrie ca Clima a fost incarcata prin 2007.
                Deci are sau nu are clima?!
                Am in fata 2 ventilatoare care nu pornesc, sau nu le-am vazut eu nici o data pornite?!

                Are Clima sau nu!?
                C220 S202
                Mercedes 4 EveR!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by d3op View Post
                  Ziceti-mi si mie am un buton EC pot sa il activez sau sa il dezactivez.
                  Daca il dezactivez si dau sa imi bage aer rece, tot aer cald imi baga.

                  Langa seria de la masina scrie ca Clima a fost incarcata prin 2007.
                  Deci are sau nu are clima?!
                  Am in fata 2 ventilatoare care nu pornesc, sau nu le-am vazut eu nici o data pornite?!

                  Are Clima sau nu!?
                  Are AC , daca ai buton de EC, compresor, si ventilatoarele din fata (asta nu este neaparat sa le ai)

                  Trebuie verificat daca este, si cat freon este in instalatie.

                  Off :

                  Va rog folositi functie search, sunt pe forum cel putin 5 topicuri cu exact acelasi subiect, cel putin 5, in care am postat eu...
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #24
                    Marele Alb, scuze ca nu am dat search dar crede-ma ca nu ma prea am.
                    Pai treaba cu freonu eu cred ca e clar ca nu este .
                    Nu sti cat costa sa imi bag freon sau ce trebuie facut?

                    Mersi de rasuns!
                    C220 S202
                    Mercedes 4 EveR!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by d3op View Post
                      Marele Alb, scuze ca nu am dat search dar crede-ma ca nu ma prea am.
                      Pai treaba cu freonu eu cred ca e clar ca nu este .
                      Nu sti cat costa sa imi bag freon sau ce trebuie facut?

                      Mersi de rasuns!
                      Intre 120 lei si 250 lei, depinde de oras si service.
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #26
                        Am inteles!
                        MErsi mult.
                        C220 S202
                        Mercedes 4 EveR!

                        Comment


                        • #27
                          [QUOTE=ZNA;141352]Rece si brumata trebuie sa fie cea prin care se baga si freon care la mine nu este nici rece nici brumata este calduta asa.





                          Inseamna ca instalatia de AC prezinta pierderi de freon. Si uite-te ci atentie la compresorul tau...din poza facuta de tine imi dau seama ca seamana cu al meu(care se invarte mereu) sfat: incearca sa invarti cu mana de el cand motorul nu e pornit.
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by RevengerW203 View Post
                            Inseamna ca instalatia de AC prezinta pierderi de freon. Si uite-te ci atentie la compresorul tau...din poza facuta de tine imi dau seama ca seamana cu al meu(care se invarte mereu) sfat: incearca sa invarti cu mana de el cand motorul nu e pornit.

                            El se invarte mereu iar cand pornesc AC incepe sa se invarta si partea aia din fatza lui ...Insa nu am inteles de ce sa invart de el cand motorul nu este pornit adica care ar trebui sa fie efectul ...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by RevengerW203 View Post

                              Inseamna ca instalatia de AC prezinta pierderi de freon. Si uite-te ci atentie la compresorul tau...din poza facuta de tine imi dau seama ca seamana cu al meu(care se invarte mereu) sfat: incearca sa invarti cu mana de el cand motorul nu e pornit.
                              Nu stiu de ce nu vrei sa intelegi ca nu se invarte mereu compresorul ala, ci numai atunci cand functioneaza clima, pe cald sau pe rece.

                              Originally posted by ZNA View Post
                              El se invarte mereu iar cand pornesc AC incepe sa se invarta si partea aia din fatza lui ...Insa nu am inteles de ce sa invart de el cand motorul nu este pornit adica care ar trebui sa fie efectul ...
                              Nu are nici un efect, linisteste-te, oricum nu il poti invarti cu mana, sunt multe angrenaje acolo si nu ai destula putere...
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                La C200 cdi W203 din 2000 se invarte mereu compresorul. Mi-au confirmat si mie 2 mecanici, din care unul care chiar repara compresoare. Diferenta o face electrovalva care inchide sau deschide circuitul de freon atunci cand primeste comanda. Si am citit asta si pe un site Mercedes (imi pare rau ca nu am salvat link-ul), explicatia lor fiind ca la sistemul thermatic compresorul se invarte continuu pentru ca instalatia sa fie pregatita in orice moment pentru climatizare. Nu stiu totusi daca modelul tau de compresor este la fel. Modelul meu este 7SEU16C.
                                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF