Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor galagios

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor galagios

    Salut,

    Mercedes C220 w203, 150cp, 110kw, 2005, avangarde. Doar in relanti se simte cam tare motorul, de auzit se aude rotund ca un comon rail, dar totusi e cam tare.

    Injectoarele stau in limite de +0.1, 0.2, 0.3 cat si cu minus.
    Debitmetru schimbat cu unul nou (se stricase). Tubul ce intra de la debitmetru (filtru de aer) in turbina era iesit si mi sa aprins martorul motor. Astea ar fi niste probleme care sau intamplat, am sters toate erorile, filtre de la mahle knech

    Tamponi de la motor sunt buni am tras de motor nu se misca, iar pe calculator nu da nici o eroare. Cand iesi afara din masina sunetul e normal dar in masina se simte cam tare. Motorina i-am pus doar blutech de la agip (motorina cea mai buna in Italia de la agip, i-am mai facut 2-3 plinuri cu v-power de la Shell - asta fiind cea mai buna). Acum pun motorina normala acesta fiind mai grasa, iar cealalta fiind aditivata e mai uscata (poate e si din cauza asta)

    Nu stiu... poate fi vreun senzor de turatie, dar nu-mi apare nimic, masina are 140 000 km am schimbat uleiul 0w40 cu 5w30 dar nimic e la fel.

    Daca cineva dintre voi stiti cate ceva va ascult, multumesc.
    Last edited by Luxian; 06-04-2010, 07:31 AM. Reason: Am mai aranjat puţin textul...
    dany

  • #2
    Din câte ştiu eu valorile de la debitul pe injectoare trebuie să fie cât mai aproape de zero (este de fapt debitul pe retur). Când ajunge la 4-5 teoretic ar cam trebui să le schimbi, am auzit păreri cum că de la 3 încolo nu mai ai ce face cu ele. Acum depinde de tine.

    Eu unul aş merge pe injectoare.
    ...

    Comment


    • #3
      Frate, ce tur de forta ai reusit cu frazele alea interminabile! Mai lasa cuvintele sa respire.
      On topic: la un moment dat, la mine (masina din semnatura) a inceput subit sa se auda motorul ca un tractor / VW. La service au identificat imediat problema: rola de ghidaj a curelei se blocase. Am schimbat-o si-am revenit la silentiozitatea CDI.
      Succes!
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Injectoarele au valori de 0,1 pana la 0,3 nu de 3 si cred ca se incadreaza in limita,rolele sunt schimbate si au 20 000km,mai astept pareri,poate sa fie si vreo rola am sa ma uit.
        dany

        Comment


        • #5
          Între 0 şi 1 cred că sunt ok valorile la injectoare. (ţi-am modificat şi postul iniţial, să nu mai inducem şi pe alţii în eroare)

          Problema apare când e motorul rece, sau şi la cald?
          Îţi fluctuează turometru când maşina e la relanti şi motorul e rece (primele minute după ce o porneşti)?
          ...

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru aranjarea textului,zgomotul se simte la rece aproape ca la tractor, la cald se mai diminueaza dar nu mult si persista in prima si a doua viteza dupa aia nu se simte.Turometrul nu se misca,ramane fix intre 800 si 900 de ture(sa nu gresesc).
            dany

            Comment


            • #7
              Hai sa spun povestea mea, merita sa mai auzim si dinastea
              Aveam si eu un zgomot mai dur sa zicem la motor, pan cand m-am enervat ca intuitia imi spunea ca nu prea are ce sa bata la motoarele astea cdi 220.
              Am desfcaut capacul la motor, si surpriza clemele din cauciuc care tineau filtrul de aer erau scoapteeeeee! rupte si in vibratia aia filtru se mai tine de un surub dededubt dar sus se izbea de numa numa de motor.
              Miscarea asta mai ampla nu se putea vedea pentru ca era dedesubtul capacului motor.
              Sper sa ajute pe altul! Al meu facea ca tractorul!

              Inainte de mecanici pretentiosi mai apelati si la intuitia voastra practica, nu se stie ce inginer se ascunde in voi!
              Last edited by mdtudor2006; 06-08-2010, 16:41 PM.

              Comment


              • #8
                Clemele alea doua de tin cutia filtrului de aer se pot inlocui cu 2 coliere de plastic. Se pune si putin burete pe suportii aia si gata. Sau pot fi comandate clemele de cauciuc (35 de ron originale).
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Clemele alea doua de tin cutia filtrului de aer se pot inlocui cu 2 coliere de plastic. Se pune si putin burete pe suportii aia si gata. Sau pot fi comandate clemele de cauciuc (35 de ron originale).
                  DE la doua coliere era sa ma duc si eu disperat pe la computere sa-mi verific parametrii injectoarelor care sa-mi spuna ca sunt ok. Costul analizei este destul de piperat sa nu mai zic timpul pierdut.

                  Altceva voiam sa va intreb, cineva a facut o revizie asa mai serioasa la masina la 9-10 ani cum e a mea. As vrea s atrec un pic prin toate, de uns ici colo, ulei transmisie verificat si schimbat eventual, are 170 mii in 9 ani masina, aici ar fi anii la mijloc nu kilometrii.
                  Aveti ceva sfaturi? Niste linii cam ce ar trebui facut, masina astat un an in curte ca eu am plecat prin alte coclauri si na...
                  Poate se gaseste cineva sa ma indrume.
                  Mentionez ca ma bag si in RAR pt inmatriculare.
                  Last edited by Luxian; 06-09-2010, 23:20 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Vopseaua, modelele fara face lift au cam avut probleme, furtunasele de la motor, respectiv pompa de inalte, bujiile, si mai ales senzorii de pe la motor. Cam astea mi-au venit acum in minte, tinand cont si de ce ziceai ca ai schimbat deja.

                    Comment


                    • #11
                      La furtunase de tot felul sigur, tocmai ziceam ca gumele de la filtru le-am gasit scoapte deci trebuie sa ma astept si la garnituri si alte conducte.
                      Sper cand incep sa pun si pe forum poze cu ce am gasit aiurea poate mai foloseste cuiva si cum se inlocuieste. Am doar o luna la dispozitie pentru asta in august, inclus o drumetie cu baietii pe atv )
                      Last edited by Luxian; 06-09-2010, 23:21 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Capacul de la fitru de la motor deja il verificasem, am mai verificat rolele merg bine. Astept sa prind sa mi fac o revizie la mercedes. Sper totusi sa scrie si vreun mecanic de pe la mercedes poate stie mai multe. Mai astept...

                        Multumesc de sfaturi.
                        Last edited by Luxian; 06-09-2010, 23:22 PM.
                        dany

                        Comment


                        • #13
                          Dupa multe dezbateri cu prietenii si alte persoane am ajuns la concluzia ca motorina blutech din italia(este motorina aditivata pentru curatirea injectoarelor si restul)deci o motorina mai tare.Din intamplare am trecut pe la o reprezentanta mercedes,iar la 2 strazi distanta un service numai cu masini mercedes la reparat.Inauntru un mos de vreo 60 de ani care i dadeai 45,i-am explicat situatia cu motorul meu ca se simte mai tare,stiti ce a zis omul,sunteti tineri si puneti numai motorina din aia tare blutech,v-power dar nu e bine ptr dupa mai mult timp pompa de inalte nu se mai unge si face ca un fel de span fin(ca marime cu nisipul)si ajunge in injectoare le blocheaza si alte probleme,iar la urma mi-a zis sa pun 0,5l de ulei la fel cu cel din motor in motorina la un plin si se va rezolva problema,acum astept sa ajung saptamana viitoare acasa sa vad.
                          dany

                          Comment


                          • #14
                            Am pus 300ml de ulei 5w 30 mobil 1 la 30l de motorina,efectul la inceput nu se prea vede dar dupa vreo 150 de km motorul si a schimbat zgomotul(nu este efect``placebo``)am fost la reprezentanta si i am facut o diagnoza,testul a iesit bine nu am probleme la motor sau la injectoare,vorbind cu mecanicul de acolo i am explicat chestia cu uleiul pus in motorina si mi a zis ca si ei pun in motorina.
                            dany

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF