Salut,
Mercedes C220 w203, 150cp, 110kw, 2005, avangarde. Doar in relanti se simte cam tare motorul, de auzit se aude rotund ca un comon rail, dar totusi e cam tare.
Injectoarele stau in limite de +0.1, 0.2, 0.3 cat si cu minus.
Debitmetru schimbat cu unul nou (se stricase). Tubul ce intra de la debitmetru (filtru de aer) in turbina era iesit si mi sa aprins martorul motor. Astea ar fi niste probleme care sau intamplat, am sters toate erorile, filtre de la mahle knech
Tamponi de la motor sunt buni am tras de motor nu se misca, iar pe calculator nu da nici o eroare. Cand iesi afara din masina sunetul e normal dar in masina se simte cam tare. Motorina i-am pus doar blutech de la agip (motorina cea mai buna in Italia de la agip, i-am mai facut 2-3 plinuri cu v-power de la Shell - asta fiind cea mai buna). Acum pun motorina normala acesta fiind mai grasa, iar cealalta fiind aditivata e mai uscata (poate e si din cauza asta)
Nu stiu... poate fi vreun senzor de turatie, dar nu-mi apare nimic, masina are 140 000 km am schimbat uleiul 0w40 cu 5w30 dar nimic e la fel.
Daca cineva dintre voi stiti cate ceva va ascult, multumesc.
Mercedes C220 w203, 150cp, 110kw, 2005, avangarde. Doar in relanti se simte cam tare motorul, de auzit se aude rotund ca un comon rail, dar totusi e cam tare.
Injectoarele stau in limite de +0.1, 0.2, 0.3 cat si cu minus.
Debitmetru schimbat cu unul nou (se stricase). Tubul ce intra de la debitmetru (filtru de aer) in turbina era iesit si mi sa aprins martorul motor. Astea ar fi niste probleme care sau intamplat, am sters toate erorile, filtre de la mahle knech
Tamponi de la motor sunt buni am tras de motor nu se misca, iar pe calculator nu da nici o eroare. Cand iesi afara din masina sunetul e normal dar in masina se simte cam tare. Motorina i-am pus doar blutech de la agip (motorina cea mai buna in Italia de la agip, i-am mai facut 2-3 plinuri cu v-power de la Shell - asta fiind cea mai buna). Acum pun motorina normala acesta fiind mai grasa, iar cealalta fiind aditivata e mai uscata (poate e si din cauza asta)
Nu stiu... poate fi vreun senzor de turatie, dar nu-mi apare nimic, masina are 140 000 km am schimbat uleiul 0w40 cu 5w30 dar nimic e la fel.
Daca cineva dintre voi stiti cate ceva va ascult, multumesc.
Comment