Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Conducta benzina fisurata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conducta benzina fisurata

    Salut tuturor !
    Masina e un c-180 1993 benzinar.
    Am dat si eu de o mare problema fratilor! Am schimbat pompa de benzina si se pare ca am miscat cum nu trebuie o conducta de benzina care e ruginita rau din cate pot sa vad. Accesul la ea insa e infernal, e sub puntea spate, sus pe podeaua portbagajului, de acolo pica. Ce pot sa fac, trebuie oare scos tot rezervorul ?? Ar fi ingrozitor cred... Se gasesc oare conducte noi, sau doar la dezmembrari...? Prost e ca nu o vad cum trebuie, sa-mi pot da seama de cum arata. Va rog, daca aveti idei sau experienta cu aceste conducte, dati-mi si mie un semn. Sau pot s-o inlocuiesc cu un furtun!?
    Multumesc anticipat pentru orice ajutor.
    Bogdan

  • #2
    Se pare ca nu prea au idee colegii de pe forum. Inteleg ca e o problema sacaitoare si va pot recomanda sa o puneti pe un elevator si sa vedeti, eventual cu vreun mecanic, ce e pe dedesubt. O constatare nu e o avere si aflati aproape sigur ce are. Una e sa vezi pe viu ce are, si alta e sa asteptati sfaturi pe forum.

    Comment


    • #3
      A patit un prieten la un c180 exact acelasi lucru, el a inlocuit partea fisurata cu un furtun rezistent la presiune, nu stiu sa iti spun exact la ce presiune rezista, cert e ca se poate face treaba.
      1994...Mercedes Benz...w202, c180
      Dragoste la prima vedere...

      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

      Comment


      • #4
        Multumesc!

        Multumesc pentru raspunsuri, la un furtun cu niste coliere m-am gandit si eu, dar pozitia e grea, nu ai loc sa bagi mana pe acolo. Mi-e frica sa nu trebuiasca dat jos rezervorul. Probabil ca pe un elevator poti lucra mai bine. O sa vad ce pot face. Nu stiu insa ce furtun tine la benzina si presiune, cele de motorina sunt bune oare? Mi-au mai ramas cateva de pe la dieselele pe care le-am avut inainte...
        Multumesc mult pentru raspunsuri.
        Bogdan

        Comment


        • #5
          Nu e de speriat ca ai de jos rezervorul.Cu ocazia asta , poti schimba conducta cu una nou , poti curata si rezervorul si sonda de combustibil , nu e o problema atat de mare.Ai cum sa dai jos singur rezervorul?Ai acces la un elevator/rampa sau canal tehnic?

          Comment


          • #6
            Stiu ca am vazut odata prin Bucuresti la un magazin de piese auto furtun pentru carburant la metru de diferite diametre ; daca conducta nu e groasa si e de un max 6 mm diametru poti incerca sa inlocuiesti partea fisurata cu un banal furtun de benzina de dacie ,cel putin ala de la dacia pe injectie ar trebuii sa reziste strans cu coliere
            Poti sa cauti si teava sa refaci instalatia daca nu vrei sa te complici cu inadituri ,la cei care repara frigidere gasesti teava de cupru la metru ( 6-8 mm diametru) o modelezi usor ,problema va fi la prindere daca va trebuii sa o bercluiesti pentru ca vei avea nevoie de presa pentru asa ceva ( nu stiu ce prinderi ai la rezervor reespectiv in compartimentul motor prin holendere sau prin furtun )
            Last edited by Eugen Gaftoneanu; 05-31-2010, 11:16 AM.

            Comment


            • #7
              Multumesc tuturor! Rezolvat!

              Multumesc tuturor pentru idei. Am rezolvat problema cu furtun de Dacie pe injectie, conducta era aceea de sub bara de torsiune, cea care alimenteaza pompa trecand prin filtru. Conducta e prinsa de caroserie sus cu niste cleme de plastic. Acces la ea deci 0!!! Am pus si coliere, sper sa fie bine. Cand oi avea timp si acces la un elevator o sa incerc sa dau jos rezervorul si sa inlocuiesc teava cu una originala - daca gasesc asa ceva. Tin minte ca la o Cobra mai veche am pus o conducta de cupru de frigotehnie din fata pana spre rezervor si nu am avut nevoie de bercuire, ma rog, Cobra o demontasem toata aproape.
              Pe de alta parte nu stiu ce presiune e in instalatie, dar am observat ca pornind motorul spartura curgea ceva mai tare de la o zi la alta. Sper sa tina shmecheria facuta. Oricum bine ca am rezolvat-o.
              Multumesc din nou tuturor.
              Bogdan

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF