Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare filtru de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare filtru de motorina

    Salutare,


    Am o intrebare legata de filtrul de motorina. De o saptamana sunt fericitul proprietar al unui C220 CDI din 2006. De cand l-am cumparat plange in bord ca a depasit perioada de service B cu 11000 km. Prin urmare, am cumparat ulei si toate filtrele in ideea de a le schimba. M-am uitat in wis si am vazut procedurile de schimbare a tuturor filtrelor dar la filtrul de motorina nu mi-e clar cum se face aerisiriea circuitului.
    Exista vreo "smecherie" care mi-a scapat sau pur si simplu inlocuiesc filtrul dupa care pornesc motorul normal? Ma gandesc ca daca incerc sa umplu filtrul nou cu motorina inainte de a-l monta ajuta fiindca reduc cantitatea de aer ce intra in circuit.
    Ofer servicii de diagnoza cu STAR

    PROUD MERCEDES BENZ OWNER

  • #2
    Umpli filtrul nou cu motorina , astfel am facut si eu.Am dat la automat ceva mai mult dar a pornit si nu am avut probleme.Alta aerisire nu stiu.Cam la toate marcile , asta e ideea la schimbatul filtrului de combustibil si chiar si la cele de ulei care sunt asemanatoare ca si constructie , sa il umpli si apoi il montezi.La tine la filtrul de ulei il inlocuiesti pur si simplu , nu ai ce sa umpli cu ulei.De exemplu la filtrul tau de motorina existent , obturezi gaura de intrare a motorinei , si prin gaura din iesire din filtru il golesti.Astfel obtii motorina deja filtrata prin filtrul existent.
    Bafta in continuare.

    Comment


    • #3
      Eu am schimbat la ochiosul meu, dar e o generaţie mai veche de CDI. A trebuit să umplu noul filtru cu motorină, pentru ca aveam toate şansele să omor bateria şi tot nu se amorsa.

      Nu ştiu dacă la tine e la fel. Câţi cai are motorul? 150 sau 170?
      ...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Luxian View Post
        ...Câţi cai are motorul? 150 sau 170?
        Are 150 cai, e model w203.
        Ofer servicii de diagnoza cu STAR

        PROUD MERCEDES BENZ OWNER

        Comment


        • #5
          O explicatie mai detaliata(dar in engleza):
          PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Util link-ul, multumesc. M-am prins ce trebuie sa fac dar din pacate a trebuit sa aman schimbarea fiindca am primit un filtru care nu se potriveste. In sensul ca filtrul nou are gaura pentru senzorul de apa iar ce am eu pe masina este fara senzorul respectiv. O sa trec zilele urmatoare la magazin sa-l schimb dupa care o sa incerc sa-l si montez. In schimb, am schimbat toate celelalte filtre si uleiul.
            Ofer servicii de diagnoza cu STAR

            PROUD MERCEDES BENZ OWNER

            Comment


            • #7
              E foarte bine sa-l umpli, dai la automat si atat. Eu am facut operatiunea si a mers mereu. In ce priveste resetarea "service B" se face din bord, nu e nevoie de calculator!

              Comment


              • #8
                Grija mare cu conductele cu mufe automate

                Originally posted by cd-i View Post
                Salutare,


                Am o intrebare legata de filtrul de motorina. De o saptamana sunt fericitul proprietar al unui C220 CDI din 2006. De cand l-am cumparat plange in bord ca a depasit perioada de service B cu 11000 km. Prin urmare, am cumparat ulei si toate filtrele in ideea de a le schimba. M-am uitat in wis si am vazut procedurile de schimbare a tuturor filtrelor dar la filtrul de motorina nu mi-e clar cum se face aerisiriea circuitului.
                Exista vreo "smecherie" care mi-a scapat sau pur si simplu inlocuiesc filtrul dupa care pornesc motorul normal? Ma gandesc ca daca incerc sa umplu filtrul nou cu motorina inainte de a-l monta ajuta fiindca reduc cantitatea de aer ce intra in circuit.
                Intotdeauna cand se schimba un filtru de motorina la un cdi se umple filtrul nou cu motorina dar aveti grija mare la conducte sa nu fie "imbatranite" sa traga aer pe undeva ca daca se dezamorseaza pompa de inalta presiune o sa fie nevoie sa umblati pe la conductele de motorina din rampa comuna si nu v-asi recomanda!Resetarea o puteti invata la http://auto-injector.ro/resetare_computer_bord.html .Bafta!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF