Salutare,
Am o intrebare legata de filtrul de motorina. De o saptamana sunt fericitul proprietar al unui C220 CDI din 2006. De cand l-am cumparat plange in bord ca a depasit perioada de service B cu 11000 km. Prin urmare, am cumparat ulei si toate filtrele in ideea de a le schimba. M-am uitat in wis si am vazut procedurile de schimbare a tuturor filtrelor dar la filtrul de motorina nu mi-e clar cum se face aerisiriea circuitului.
Exista vreo "smecherie" care mi-a scapat sau pur si simplu inlocuiesc filtrul dupa care pornesc motorul normal? Ma gandesc ca daca incerc sa umplu filtrul nou cu motorina inainte de a-l monta ajuta fiindca reduc cantitatea de aer ce intra in circuit.
Am o intrebare legata de filtrul de motorina. De o saptamana sunt fericitul proprietar al unui C220 CDI din 2006. De cand l-am cumparat plange in bord ca a depasit perioada de service B cu 11000 km. Prin urmare, am cumparat ulei si toate filtrele in ideea de a le schimba. M-am uitat in wis si am vazut procedurile de schimbare a tuturor filtrelor dar la filtrul de motorina nu mi-e clar cum se face aerisiriea circuitului.
Exista vreo "smecherie" care mi-a scapat sau pur si simplu inlocuiesc filtrul dupa care pornesc motorul normal? Ma gandesc ca daca incerc sa umplu filtrul nou cu motorina inainte de a-l monta ajuta fiindca reduc cantitatea de aer ce intra in circuit.
Comment