Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema relanti MB C200K din 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema relanti MB C200K din 2002

    Sa va povestesc ce s-a intamplat:
    masina a inceput sa mearga foarte prost si mi-a aprins din nou becul motor.
    M-am hotarat sa merg la test sa vad care e problema.
    De aceasta data nu mai sta deloc la relanti si daca nu o tin la 1400 de rot/min din acceleratie incepe sa mearga in 3 si e foarte neplacut.
    Am facut testul si a dat Rateu ce poate afecta catalizatorul cilindrul 1.
    Am verificat bobinele,bujiile,si injectoarele dupa care i-a scos mufa de la debitmetru si mergea relanti-ul dar becul ramanea aprins si nu se tura mai mult de 4000 rot/min ca si cum ar fi pe loc.
    Am cumparat debitmetru care a costat 1300 de lei,l-am montat si masina mergea la fel.
    Am fost la un alt mecanic care se baza sa umble la ea si mi-a spus ca a masurat nu stiu ce semnal care vine de la Calculator la injectoare si ca acesta ar intrerupe semnalul la cilindrul 1.
    Problema este ca acest baiat se baza sa imi repare calculatorul sa umble in el,dar nu a putut sa il desfaca si nu vroia sa isi asume raspunderea daca se strica in timpul desfacerii.
    Daca cunoasteti pe cineva care ma poate ajuta,sau chiar unul din voi ma puteti ajuta,va rog frumos ca sunt disperat!
    Mentionez ca masina este MB C200K din 2002 tipul motorului 271.940,1796cc,120kw.
    Va multumesc anticipat...
    Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
    Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

  • #2
    Punei bujii calumea si o zii buna... nu toate turcismele

    Comment


    • #3
      daca are numai un fir intrerupt sa-l inlocuiasca fara sa umble in calculator....bafta

      Comment


      • #4
        Daca nu ai rezolvat-o te astept pe la mine.
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Ai verificat compresia pe piston? Poate ai probleme cu o supapa!

          Comment


          • #6
            Salutare la toata lumea am o intrebare,care ar fi motivele care duc la oscilarea turatiei ? La un Benzinar de 1,8 litri ?

            Comment


            • #7
              Curata-i clapeta de acceleratie si nu va mai oscila.
              Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
              Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

              Comment


              • #8
                O intrebare unde se gaseste clapeta de acceleratie nu prea am auzit de ea cam incuiat
                W202|C180|'94

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF