Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fulie compresor mai mica+resoftare=60 cai?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulie compresor mai mica+resoftare=60 cai?

    Salutare,am auzit de la prieteni apropiati cum ca as putea obtine cam 60 de cai putere daca schimb fulia compresorului cu una mai mica in diametru+curea+un soft bun.Acum eu vreau sa stiu daca se poate asa ceva,daca merita ca bani si bineinteles daca toate acestea duc la o 'obosire' prematura a motorului.M-ar interesa niste preturi,pareri pro si contra ori plusuri si minusuri ale acestei probleme. Mentionez ca posed un MB C SportCoupe 230Kompressor din 2001 145kw(197 cp).

    Va multumesc anticipat
    Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

  • #2
    Nu ajung 200 de cai ?.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Daca nu ma insel, o fulie mai mica in diametru la compresor inseamna mai multe rotatii pe minut la aceeasi turatie a motorului, ceea ce s-ar traduce printr-o putere mai mare. Dar trebuie sa te interesezi sa nu depasesti prin asta regimul de turatii pentru care a fost construit.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mortalkick View Post
        Salutare,am auzit de la prieteni apropiati cum ca as putea obtine cam 60 de cai putere daca schimb fulia compresorului cu una mai mica in diametru+curea+un soft bun.Acum eu vreau sa stiu daca se poate asa ceva,daca merita ca bani si bineinteles daca toate acestea duc la o 'obosire' prematura a motorului.M-ar interesa niste preturi,pareri pro si contra ori plusuri si minusuri ale acestei probleme. Mentionez ca posed un MB C SportCoupe 230Kompressor din 2001 145kw(197 cp).

        Va multumesc anticipat
        Salut,

        Cred ca motorul va "obosi prematur". E proiectat sa primeasca o anumita cantitate de aer, presiune, cantitate de benzina injectata si alte alea, astfel incat sa nu fie un amestec mai sarac. Probabil de la un tunner cu experienta ai putea lua asa ceva, dar nici decum facut de manuta nostra, din cauza ca eu unul cred ca trebuie masurati parametrii compresorului dupa schimbarea fuliei, iar cei specializati sa faca astfel de modificari stiu exact ce si cum trebuie sa mai schimbe si in softul motorului.
        Eu unul sunt pentru pastrarea masinii cat mai "curata", fara interventii asupra motorului, dar e doar parerea mea si asta nu trebuie sa te afecteze in vreun fel.

        Succese!..

        Comment


        • #5
          Originally posted by Alexx View Post
          Salut,

          Cred ca motorul va "obosi prematur". E proiectat sa primeasca o anumita cantitate de aer, presiune, cantitate de benzina injectata si alte alea, astfel incat sa nu fie un amestec mai sarac. Probabil de la un tunner cu experienta ai putea lua asa ceva, dar nici decum facut de manuta nostra, din cauza ca eu unul cred ca trebuie masurati parametrii compresorului dupa schimbarea fuliei, iar cei specializati sa faca astfel de modificari stiu exact ce si cum trebuie sa mai schimbe si in softul motorului.
          Eu unul sunt pentru pastrarea masinii cat mai "curata", fara interventii asupra motorului, dar e doar parerea mea si asta nu trebuie sa te afecteze in vreun fel.

          Succese!..
          Sal.

          Motorul nu va obosi chiar prematur. Eu am facut aceasta operatiune si chiar a mers foarte bine dupa la un SLK 2.3K, cu o curba de putere foarte buna. Motoarele sunt concepute sa reziste la o putere mult mai mare decat ies ele pe poarta fabricii. Iar de cantitatea de aer se va ocupa debitmetru si cel ce face softul, pt ca altfel apar detonatii si pistonul face ''buba''.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Sal.

            Motorul nu va obosi chiar prematur. Eu am facut aceasta operatiune si chiar a mers foarte bine dupa la un SLK 2.3K, cu o curba de putere foarte buna. Motoarele sunt concepute sa reziste la o putere mult mai mare decat ies ele pe poarta fabricii. Iar de cantitatea de aer se va ocupa debitmetru si cel ce face softul, pt ca altfel apar detonatii si pistonul face ''buba''.

            Multumesc mult de informatii tuturor dar cam cat te.a costat?
            Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

            Comment


            • #7
              Un kit cu fulie si tot am auzit ca ar fii in jur la vreo 600 de euro si un soft 150 de euro.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Benone View Post
                Un kit cu fulie si tot am auzit ca ar fii in jur la vreo 600 de euro si un soft 150 de euro.
                Pe mine ma costase foarte putin, ceva in jurul a 300e. Dar merita operatia.

                Comment


                • #9
                  Posibil, un kit carlsson ii undeva la 900 de euro...

                  Comment


                  • #10
                    M-am interesat si eu de asa ceva, un kit Lorinser este 1500 euro, la Auto Schunn, cu un plus de 30 CP pentru motorul de 1.8 120 KW.
                    2003 C 200 Kompressor
                    2002 C 200 Kompressor - sold as wreck

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF