Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema tetiere electrice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema tetiere electrice

    Salut.Am si eu un w202 din '95 si are tetiere elctrice.Am masina de aproape 1 an si de fiecare data cand apasam pe buton sa se lase tetierele nu mergea.Nu am insistat sa apas de mai multe ori pentru ca am crezut ca nu merge.Pana astazi cand am apasat de vreo 10 ori si au inceput sa cada.Normal nu ar trebui sa pice cate una la fiecare apasare?Ca eu apas de 10-15 ori ca sa pice cate una.Si daca la voi pica de la prima apasare de unde ar putea fi problema la mine.Daca aveti vreun sfat astept.Mersi

  • #2
    Si inca ceva.Normal nu ar trebui sa pice si cu contactul pus la pozitia a 2-a.Ca la mine nu merge decat cand e pornita,si v-am zis...pica foarte greu

    Comment


    • #3
      Salut! Nici la mine nu merge cu contactul la pozitia a II-a,dar merge cu motorul pornit pornit la prima apasare.Nu stiu daca e normal asa sau e normal sa mearga si doar cu contactul pus.Ma gandesc ca problema ta ar putea fi din buton. Incearca sa-l desfaci si sa-l cureti.Parerea mea .
      Multa bafta!

      Comment


      • #4
        Eu cred ca ai ceva probleme la circuitul de vacuum pentru ca am vazut ca mai ai probleme si cu tremuratul motorului si cu mai multe.
        Mercedes W202 C180 Sport
        Mercedes W245 B180 cdi

        Comment


        • #5
          Daca rezolvi problema, zi-ne si noua cum ai procedat.

          Comment


          • #6
            Va salut, uitati cum sta treaba cu tetierele astea.
            In primul rand ca sa cada la apasarea de buton, trebuie sa fie pornit motorul, pentru ca functioneaza cu vacumul creat de pompa de vacum de pe motor.
            In al doilea rand acel buton de pe consola centrala care le actioneaza este electric, deci el activeaza o bobina electromagnetica care la randul lui deschide circuitul de vacuum de la tetiere. Acel electromagnet se afla sub polita unde se afla tetierele.
            Acuma ca si problema ar fi ori scapa pe undeva conductele de vacuum sau deja este uzat acel electomagnet.
            Trebuie de vazut.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Reglajul la faruri la modelul tau se face pe vacuum?Daca da , in cazul unor probleme legate de sistemul de vacuum nu functioneaza nici reglajul farurilor.

              Comment


              • #8
                Cred ca trebuie verificat furtunul de vacum de pe langa filtrul de ulei, care se mai misca din pozitia lui cand se schimba filtrul.

                Comment


                • #9
                  Acum dupa e am vazut ce ati scris voi banuiesc ca e de la vaccum ca nici reglajul farurilor nu imi merge sub nici o forma.Dar legat de vaccum nu stiu nimic.Singurul furtun de vaccum care il am rupt e ala care intra in farul din dreapta dar l-am pus inapoi pe pozitie si i-am dat cu izolier.Poate sa fie si de la ala?Si legat de tremuratul motorului sa rezolvat de la sine.Ea tremura mereu pana intr-o zi cand am lasat-o cam o luna in parcare ca aveam niste probleme cu franele.Dupa ce am rezolvat problema cu franele sa dea naibii in ea daca mia mai tremurat vreun pic.Si sunt cateva luni bune de atunci.

                  Comment


                  • #10
                    Si asta nu ca m-ar interesa prea mult rabatarea tetierelor sau reglajul farurilor ca si asa tetierele le tin intotdeauna ridicate si reglajul farurilor nu il folosesc dar daca se poate rezolva de ce sa nu o rezolv?

                    Comment


                    • #11
                      Trebuie inlocuit acel cot din cauciuc , daca acela este fisurat sau inlocuit furtunul cu totul.Din ramificatie pana in far.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF