Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se manifesta o cutie manuala care a pierdut ulei?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se manifesta o cutie manuala care a pierdut ulei?

    Salutare tuturor! Am un W202 96' 2300k si de ceva timp imi intra putin cam greu in treapta I si cate-o data si in a II-a. M-am uitat pe dedesupt si am observat ca este murdara cutia de viteze in partea din spate,dar nu pare a fi murdarita recent deoarece uleiul este uscat (trebuie frecat bine pentru a-l curata).As vrea sa stiu,daca ma puteti ajuta, cum pot sa verific daca lipseste ulei sau sa-mi spuneti cam care ar fi simptomele unei cutii de viteze manuala din care lipseste ulei.Precizez ca nu se aude niciun zgomot iesit din comun,doar ca imi intra greu cate-o data.
    De exemplu: daca vreau sa plec de pe loc si incerc sa bag in treapta I si nu intra,sau intra greu,o scot pe liber, incerc iar si merge usor(sper ca m-ati inteles). In treapta a II-a,cate-o data si a III-a intra putin mai fortat,in sensul ca trebuie sa tin putin impinsa maneta spre treapta de viteza in care vreau sa o bag pana intra.
    Va multumesc frumos! Toate cele bune!

    P.S. Am cautat pe forum si nu am gasit o astfel de problema.

  • #2
    Verifica nivelul de ulei in cutie prin desfiletarea surubului din lateralul cutiei, dar mai mult ca sigur este nivelul uleiuli. Mai poate fi si ambreiajul, depinde de faptul daca prinde foarte jos atunci trebuie vazut si de la ambreiaj.

    Comment


    • #3
      Eu cred ca ambreiajul funtioneaza bine.Tine pe aproape toata cursa pedalei,aproape de jos pana sus.Stie cineva daca mai poate fi si alta cauza?
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Problema poate fi din cautator. Daca pierdeai ulei, se auzeau deja huruitul rulmentilor din cutie. Posibil sa ai stansa multa mizerie acolo si din cauza aia sa iti mearga greu maneta. Incearca sa cureti si verifica tijele.

        Comment


        • #5
          Originally posted by bobylupoiu View Post
          Tine pe aproape toata cursa pedalei,aproape de jos pana sus.
          Adica iti prinde jos, nu? Atunci urmează şi sfaturile colegului, si verifică şi ambreiajul:

          Originally posted by Ernesto
          Mai poate fi si ambreiajul, depinde de faptul daca prinde foarte jos atunci trebuie vazut si de la ambreiaj.
          ...

          Comment


          • #6
            Cand am zis ca ambreiajul tine pe toata cursa pedalei m-am referit la faptul ca se simte ca incepe sa prinda undeva jos,la 2-3 cm de maxim,si are cuplul complet undeva sus.Oricum masina se pune in miscare cand e pedala de ambreiaj undeva pe la jumatate(destul de bine,zic eu).Ambreiajul a fost schimbat anul trecut(placa de presiune,disc ambreiaj,rulment,volanta si telescop hidraulic) asa ca nu imi fac griji pentru ambreiaj.Voiam sa stiu ce se intampla cu cutia de viteze pentru ca de acolo cred ca e problema.O sa verific si ce ai spus tu, 300zxtt.Ar fi excelent sa fie o problema minora.
            Stie cineva ce ulei se recomanda pentru cutia asta,daca e cazul sa completez? Pot sa-i pun unul de la mobile1,castrol,aral sau trebuie unul special?

            Va multumesc mult pentru sfaturile date! Numai bine tuturor!

            Comment


            • #7
              Am desfacut surubul din lateralul cutiei pentru a verifica daca lipseste ulei.Am impins de masina stanga-dreapta si nu imi da ulei afara.Eu cred ca mai trebuie completat.Spuneti-mi si mie,va rog, ce ulei este recomandat.Va multumesc!

              Comment


              • #8
                Originally posted by bobylupoiu View Post
                Am desfacut surubul din lateralul cutiei pentru a verifica daca lipseste ulei.Am impins de masina stanga-dreapta si nu imi da ulei afara.Eu cred ca mai trebuie completat.Spuneti-mi si mie,va rog, ce ulei este recomandat.Va multumesc!
                Daca ai uleiul original in cutie, atunci trebuie sa pui original, care este undeva la 30 euro litrul in reprezentanta. (nu e bine sa amesteci tipurile si marcile de ulei, mai ales in cutie)

                Daca nu mai este uleiul original, (nu stiu daca ai de unde stii...) atunci eu iti recomad sa il dai tot jos si sa pui Liqui Moly 75W80 GL 3+ , ( Hochleistungs-Getriebeöl GL-3+ SAE 75W-80 ) intra 1,5 litri.

                Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.


                Asta recomanda site ul german www.liqui-moly.de pentru W202 uri.

                Uleiul il gasesti la Limorom, imortatorul pe Romania, sunt agenti in marile orase, si poti vorbi cu ei.
                Eu folosesc numai Liqui Moly in tot ce inseamna ulei, aditivi, etc. si sunt multumit.

                Dar daca ai bani pune original, dai 60 - 70 euro dar esti tu imapacat, nu ca ar fi mai adevarat ca si Liqui Moly.

                Bafta !
                Last edited by marele_alb; 05-10-2010, 20:43 PM.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Originally posted by marele_alb View Post
                  Daca ai uleiul original in cutie, atunci trebuie sa pui original, care este undeva la 30 euro litrul in reprezentanta. (nu e bine sa amesteci tipurile si marcile de ulei, mai ales in cutie)

                  Daca nu mai este uleiul original, (nu stiu daca ai de unde stii...) atunci eu iti recomad sa il dai tot jos si sa pui Liqui Moly 75W80 GL 3+ , ( Hochleistungs-Getriebeöl GL-3+ SAE 75W-80 ) intra 1,5 litri.

                  Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.


                  Asta recomanda site ul german www.liqui-moly.de pentru W202 uri.

                  Uleiul il gasesti la Limorom, imortatorul pe Romania, sunt agenti in marile orase, si poti vorbi cu ei.
                  Eu folosesc numai Liqui Moly in tot ce inseamna ulei, aditivi, etc. si sunt multumit.

                  Dar daca ai bani pune original, dai 60 - 70 euro dar esti tu imapacat, nu ca ar fi mai adevarat ca si Liqui Moly.

                  Bafta !
                  Multumesc! Intr-adevar nu am de unde sa stiu ce natie de ulei zace in cutie.Ajutorul venit din partea ta e binevenit.Cred ca cea mai buna solutie in cazul asta este sa dau tot uleiul jos si sa pun unul nou,asa cum spui. Voi cauta uleiul asta si daca-l gasesc il voi pune in cutie.Sper ca problema sa se opreasca aici si sa nu-l mai piarda si pe cel nou.
                  Are cineva idee pe unde ar putea pierde ulei,pentru ca pe la semeringul de unde incepe transmisia cardanica e uscat,nu se vad urme de ulei?

                  Comment


                  • #10
                    Poate pierde pe langa busoane,
                    -cel de golire si cel de umplere
                    Poate pierde pe langa semeringurile de la bratele cautatoare (cele in care intra tijele care vin de la schmbator)
                    Poate pierde pe la imbinarile cutiei.
                    Poate pierde prin fata pe la arborele central.

                    Schimba uleiul, pune-l la MAX. adica pe plan perfect drept sa fie pana in buza de umplere, gata sa dea afara, (intra 1,5 litri)
                    Cureti bine toate incheieturile cutiei, eviti sa mergi prin noroaie o vreme si dupa catva timp controlezi iar uleiul.

                    Poate nu era destul de mult de la inceput.

                    Treaba cu intratul in viteze nu stiu daca se datoreaza neaparat nivelulului de ulei, dar poti incerca.

                    Cursa pedalei zici ca este ok?

                    Daca problema persista, schimba garniturile in pompa de ambreiaj (cea de la pedala) si in cilindru receptor (cel de pe cutie)
                    Sunt ieftine, 40 lei ambele seturi pe Autofren
                    Le poti schimba si singur, dar iti trebe niste tubulare cotite,
                    Mie mi-a luat aprox 4 ore sa le schimb ambele, fara rampa fara nimic, in fata blocului.
                    M-ai nasol este la cel pe pe cutie, ca nu prea ai pozitie sa il dai jos, si sa il pui la loc.

                    Bafta !
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #11
                      La tipul asta de cutii de viteze manuale am vazut ca se recomanda si ulei ATF Suffix A,norma MB 236.2.E un tip de ulei extrem de greu de gasit.In Bucuresti,am reusit sa-l gasesc si este facut de Febi Bilstein.Nu stiu cat de mult conteaza normele astea,dar eu tocmai i-am luat masinii alta cutie de viteze si am vrut sa-i pun ce zic astia de la Mercedes.Daca intereseaza pe cineva de unde am luat uleiul,sa-mi trimita pm,asta ca sa nu fac publicitate gratuita.Si OMV-ul avea un tip de ulei ATF ce intrunea normele MB,dar se pare ca nu-l mai comercializeaza.Si in plus de asta,Febi-Bilstein cica ar fi "Made in Germany"(asa scrie pe bidon).Acum cat de adevart este,nu stiu sa va spun.
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Daca o cutie nu mai are suficient ulei, primul zgomot pe care il face este ca si cum ati auzi un mers inapoi cu oarecare accelerare. Daca este mai putin, "caraie" si la mers inainte.
                        Nu cred ca are vre-o legatura intrarea grea in viteza cu lipsa uleiului.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF