Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W202 benzina nu porneste, nu invarte

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W202 benzina nu porneste, nu invarte

    Buna tuturor.
    Va cer pe aceasta cale o solutie la problema mea, sper ca nu am postat aiurea, sunt mai nou pe forum si nu stiu exact toate regulile. Imi cer scuze pentru eventualele neplaceri.

    Am un Mercedes W202 C220 benzina din 1993 cutie automata, are alarma din fabrica, dar cheie fara telecomanda. Acum cateva luni i-am montat o inchidere (fara alarma) cu telecomada si cheie briceag si a mers perfect. La un moment dat cand s-a facut cald afara mai dadea cate un rateu, nu invarte motorul cand dau la automat, dar mai incercam si pornea in cele din urma. Daca o pornem dimineata pe racoare o lua din prima, iar cu cat era mai cald afara dadea mai multe rateuri. Acum nu mai vrea sa porneasca deloc. I-am pus alata baterie, am scos acea inchidere cu telecomanda am strans bornele, am verificat toate sigurantele, dar nu o ia.
    Stie cineva cum pot anula imobilizatorul? Va multumesc mult si astept sfaturi.
    Numai bine.

  • #2
    Ai incercat sa decuplezi alarma ? Facand o analogie la ce am vazut la alt tip de masina cu alarma montata ulterior iesirii din fabrica un fir de la contact era taiat si trecut prin alarma .

    Comment


    • #3
      Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
      Ai incercat sa decuplezi alarma ? Facand o analogie la ce am vazut la alt tip de masina cu alarma montata ulterior iesirii din fabrica un fir de la contact era taiat si trecut prin alarma .
      Multumesc pentru raspuns si promptidudine.
      Exact ce-mi spuneti dumneavoastra am patit la masina tatalui meu, si s-a rezolvat problema. La mine este alarma din fabrica si nu stiu care e firul de la acel imobilizator. nu stiu cum sa-i scot alarma.

      Multumesc si sanatate.

      Comment


      • #4
        Imobiliser-ul il ai semnalat in bord prin vre-un bec care clipeste ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Imobiliser-ul il ai semnalat in bord prin vre-un bec care clipeste ?
          Doar pe butonul de inchidere a portierelor.

          Comment


          • #6
            Tipul de masina la care faceam referire un post mai sus e renault kangoo , si am avut mari probleme cu ele din cauza ca nu voiau sa mai recunoasca cheile ca atare ramaneau in drum cid i-ti era lumea mai draga .Am schimbat in decurs de 3 ani la 10 masini cite 2 randuri de capete de cheie .Imobiliser-ul masinii respective e semnalat printr-un bec in bord care clipeste ,in momentul punerii contactului becul trebuie sa ramana aprins semn ca imobiliser-ul recunoaste cheia si ii da ok-ul mai departe la calculatorul masinii care da comenzile necesare functionarii ei . Daca si la tine e cam la fel nu ai cum sa ii faci bypas la imobiliser.Cind ai montat inchiderea ,electricianul ti-a desfacut cheia si ti-a montat ceva de genul unei pastile mici gri in ea ?

            Pot fi nenumarate cauze : alarma ,electromotor instalatie .ar trebui sa o iei usor usor la verificat si sa elimini una cite una necunoscutele pana descoperi exact de unde e problema
            Last edited by Eugen Gaftoneanu; 05-04-2010, 10:42 AM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              Tipul de masina la care faceam referire un post mai sus e renault kangoo , si am avut mari probleme cu ele din cauza ca nu voiau sa mai recunoasca cheile ca atare ramaneau in drum cid i-ti era lumea mai draga .Am schimbat in decurs de 3 ani la 10 masini cite 2 randuri de capete de cheie .Imobiliser-ul masinii respective e semnalat printr-un bec in bord care clipeste ,in momentul punerii contactului becul trebuie sa ramana aprins semn ca imobiliser-ul recunoaste cheia si ii da ok-ul mai departe la calculatorul masinii care da comenzile necesare functionarii ei . Daca si la tine e cam la fel nu ai cum sa ii faci bypas la imobiliser.Cind ai montat inchiderea ,electricianul ti-a desfacut cheia si ti-a montat ceva de genul unei pastile mici gri in ea ?

              Pot fi nenumarate cauze : alarma ,electromotor instalatie .ar trebui sa o iei usor usor la verificat si sa elimini una cite una necunoscutele pana descoperi exact de unde e problema

              Nu mi-a montat nimic in cheie, eu cheia veche am avut-o fara cip (ca la dacia 1310). Imobilizatorul alarmei (din fabrica) nu ma lasa sa pornesc motorul decat atunci cand descuiam portierele. era facut pentru atunci cand este spart geamul si lipit firele in contact. In cazul asta nu pornea motorul, pentru ca nu au fost descuiate portierele.

              Comment


              • #8
                http://images.google.ro/imgres?imgur...26tbs%3Disch:1



                Pe forum la englezi e un tip cu aceeasi problema ca tine dar cu un 124 ,pune si poze unde si ce sa cauti ,doar ca ,ca sa vezi pozele respective trebuie sa fi logat

                Comment


                • #9
                  Din titlu vad ca nu invarte,
                  Eu stiu ca imobilizatorul este pus pe pompa de combustibil, adica nu da curent la pompa de combustibil, deci motorul nu primeste combustibil sa poata porni,
                  Electromotorul trebuie sa invarta indiferent cum este IMO, activat sau dezactivat.
                  Poate nu este de acolo problema.

                  Ai incercat un tester?

                  Bafta.
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                    http://images.google.ro/imgres?imgur...26tbs%3Disch:1



                    Pe forum la englezi e un tip cu aceeasi problema ca tine dar cu un 124 ,pune si poze unde si ce sa cauti ,doar ca ,ca sa vezi pozele respective trebuie sa fi logat
                    Releul se afla in stanga sus subt ceasuri (cel putin la el acolo era pus ) ,daca ai asa ceva compara seria cu cea a releului din desen ,daca e aceeasi faci si tu ingineria pe care a facut-o sir John in desenul 3
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Verifica daca electromotorul primeste curent.Am patit si eu.La mine era slabit surubul cablului de masa [pe cutie sau motor,nu stiu sigur unde era pus(oricum pe dedesuptul masinii)].L-am curatat pentru ca se pusese putina rugina,l-am strans si problema s-a rezolvat.La mine cand puneam contactul se aprindea bordul si cand incercam sa dau la automat se stingeau toate luminile din bord si nu invartea deloc.
                      Sper sa-ti fost de folos.Toate cele bune!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF