Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cer informatie cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cer informatie cutie automata

    Va salut prieteni, am nevoie de un sfat, de fapt o informatie: cum stiu care este nivelul bun la uleiul de cutie automata, fiindca tocmai am facut schimbul dar mecanicii astia atat de buni spun ca desi au introdus cantitatea exacta care a fost scoasa, totusi nivelul arata diferit...ciudat este ca nivelul este in grade C sau F, asta nu inteleg...

  • #2
    Ce masina? .. , tip, an fabricatie.. mai bine un VIN (serie sasiu) si veti primi niste raspunsuri.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Si eu am cutie automata, nu demult am schimbat uleiul. Ai o joja in coltul din stanga spate cum deschizi capota. Sunt 2 valori. La rece si la cald. Min.-Max. la rece si min max la cald. Pe o latura a jojei arata in Farenheit si pe verso in Grade Celsius. In cutie a trebuit sa-ti intre 7 litri de ulei, daca ai inlocuit si filtrul de ulei din cutie care se afla sub baia de ulei. Cand ti-a facut schimbul a trebuit sa-ti lase jos din doua locuri uleiul. 1. Din baia de ulei. 2. din turbina unde este aproximativ 3litri de ulei. Pe turbina este un surub identic cu cel de la baia de ulei si se lasa jos uleiul si de acolo in mod obligatoriu ca altfel nu ai facut nimic. Dupa ce a montat filtrul si garnitura noua de la baia de ulei, se scoate joja si acolo se umple cu ulei. Prima data de introduce 3 litri de ulei, dupa care pornesti motorul si introduci in fiecare treapta de viteza (stand pe loc) de 2 ori si in fiecare treapta lasand 3-4 secunde. Asta pentru ca sa se umple inapoi turbina. Dupa aceasta operatie se introduce in cutie(tot prin joja) inca 3.5 litri de ulei. Repeti maevra de mai sus, daca masina ii ridicata atunci introduci in D(Drive) si accelerezi pana la schimba el viteza singur pana la ultima treapta si lasa sa se incalzeasca si motorul pana la 80de grade. Cand a ajuns motorul la temperatura optima de functionare atunci si uleiul din cutie ii la 80de grade Celsius. Se lasa aproximativ 2 minute in masina cu motorul oprit si se scoate joja din nou. Se verifica nivelul iar daca se impune se va completa usor. 100ml dupa care verifici. Diferenta dintre min si max este foarte mica. Dece am zis ca daca motorul ii la 80de grade atunci si uleiul din cutie? Deoarece uleiul din cutie este racita iar radiatorul de racire a uleiului este in radiatorul din sistemul de racire a motorului. In total in cutie este 8 litri de ulei. mai mult de 6,8-7L nu poti scoate ca mai ramane in retea de racire, conducte si alte zone. Uleiul folosit pentru cutia de la w202 trebuie sa indeplineasca normele DEXRON III.

      C este Celsius
      F este Farenheit

      C = 5/9(F-32) 5/9=0.5555555555555
      F = 9/5(C+32) 9/5=1.8

      Asta ii formula de clalcul din celsius in Farenheit si inapoi.
      Daca mai ai alte intrebari te iti raspund cu cea mai mare placere daca stiu. O zi buna sa ai.

      Comment


      • #4
        W202-1995, 220D, 95cp...@zsoltmezei iti multumesc mult, m-ai lamurit peste masura iar acum imi fac griji fiindca mecanicul mi-a inlocuit doar 2,5l iar restul a spus ca e undeva in spatele unei volante la care nu poate ajunge decat daca imi da jos cutia...sa insist si sa bag si restul sau o imbunatatire exista si asa?intr-adevar pe program imi arata 6,5l necesar la inlocuire.
        totusi imi cer scuze insa nu am inteles care este nivelul corect pe joja?mie acum imi este peste 80C cu motorul rece, la cald nu m-am uitat.

        Comment


        • #5
          acum ca a schimbat uleiul doar din baie si eu am mers o zi, uleiul s-a combinat, adica cele 2 compartimente comunica?am stricat uleiul schimbat si mai are rost acum sa scot si sa schimb uleiul din turbina?

          Comment


          • #6
            Turbina aceea cred ca se numeste convertizor. Daca ai schimbat doar 2.5 litri sigur uleiul s-a amestecat.

            Pentru a masura nivelul uleiului incalzeste motorul pana la 80 de grade celsius, si vezi cum apare pe joja.

            Eu iti recomand sa mai schimbi inca o data tot uleiul, si de data asta sa-l schimbi si pe cel din convertizor. Daca nu ai bani poti incerca sa mai mergi asa cu el cateva saptamani si sa-l schimbi cand ai bani sau cand apar primele simptome (schimba tarziu, smuceste, etc).

            De asemenea, daca ai mai mult ulei in cutie nu e bine, si se poate defecta. Ca sa mai scoti din ulei poti incerca cu o seringa si un furtun subtire (de perfuzii de exemplu) si scoti tot pe la joja.

            Mult succes! si sper sa scapi cat mai ieftin!
            ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by zsoltmezei
              Si eu am cutie automata, nu demult am schimbat uleiul. Ai o joja in coltul din stanga spate cum deschizi capota. Sunt 2 valori. La rece si la cald. Min.-Max. la rece si min max la cald. Pe o latura a jojei arata in Farenheit si pe verso in Grade Celsius. In cutie a trebuit sa-ti intre 7 litri de ulei, daca ai inlocuit si filtrul de ulei din cutie care se afla sub baia de ulei. Cand ti-a facut schimbul a trebuit sa-ti lase jos din doua locuri uleiul. 1. Din baia de ulei. 2. din turbina unde este aproximativ 3litri de ulei. Pe turbina este un surub identic cu cel de la baia de ulei si se lasa jos uleiul si de acolo in mod obligatoriu ca altfel nu ai facut nimic. Dupa ce a montat filtrul si garnitura noua de la baia de ulei, se scoate joja si acolo se umple cu ulei. Prima data de introduce 3 litri de ulei, dupa care pornesti motorul si introduci in fiecare treapta de viteza (stand pe loc) de 2 ori si in fiecare treapta lasand 3-4 secunde. Asta pentru ca sa se umple inapoi turbina. Dupa aceasta operatie se introduce in cutie(tot prin joja) inca 3.5 litri de ulei. Repeti maevra de mai sus, daca masina ii ridicata atunci introduci in D(Drive) si accelerezi pana la schimba el viteza singur pana la ultima treapta si lasa sa se incalzeasca si motorul pana la 80de grade. Cand a ajuns motorul la temperatura optima de functionare atunci si uleiul din cutie ii la 80de grade Celsius. Se lasa aproximativ 2 minute in masina cu motorul oprit si se scoate joja din nou. Se verifica nivelul iar daca se impune se va completa usor. 100ml dupa care verifici. Diferenta dintre min si max este foarte mica. Dece am zis ca daca motorul ii la 80de grade atunci si uleiul din cutie? Deoarece uleiul din cutie este racita iar radiatorul de racire a uleiului este in radiatorul din sistemul de racire a motorului. In total in cutie este 8 litri de ulei. mai mult de 6,8-7L nu poti scoate ca mai ramane in retea de racire, conducte si alte zone. Uleiul folosit pentru cutia de la w202 trebuie sa indeplineasca normele DEXRON III.

              C este Celsius
              F este Farenheit

              C = 5/9(F-32) 5/9=0.5555555555555
              F = 9/5(C+32) 9/5=1.8

              Asta ii formula de clalcul din celsius in Farenheit si inapoi.
              Daca mai ai alte intrebari te iti raspund cu cea mai mare placere daca stiu. O zi buna sa ai.
              Cred ca ai vrut sa zici turumba(convertor)nicidecum turbina deoarece nu are asa ceva cutia.

              Comment


              • #8
                Fratilor am fost astazi la alt service si am explicat problema mea, inca un mecanic mi-a spus ca nu pot scoate tot uleiul si ca e foarte bine ce am facut (inlocuit 3l+filtru), intr-adevar m-a intrebat de convertizor dar zicea ca nu crede sa fie pe model din anul asta si ca partea aceea din spate cu pinioanele nu poate fi golita...nu stiu ce sa mai cred, cert este faptul ca o las asa deocamdata si poate maxim peste cateva luni fac aceeasi manevra deci mai inlocuiesc 3l, asta ar insemna ca uleiul este mult imbunatatit si purificat. ce ziceti?

                Comment


                • #9
                  Nu cred că nu prea ştia ce vorbeşte mecanicul.

                  Uleiul se înlocuieşte complet tot timpul. E adevărat că unele generaţii de cutii automate nu au buşon de golire la convertizor, dar există aparate speciale care te ajută să scoţi şi uleiul de acolo. Din păcate mulţi nu îl au sau nu ştiu chestia asta şi de aia induc oamenii în eroare.

                  Eu ţi-aş recomanda să mai cauţi pe forum unde s-a discutat despre schimbul de ulei la cutiile automate şi eventual încearcă să iei legătura prin telefon sau email cu userul Automaticul (care nu mai intră pe forum din păcate) şi o să te lămurească el ce trebuie să faci. De asemenea poţi să întrebi la reprezenanţă dacă au ei aparatul şi pot să-ţi schimbe tot uleiul.

                  Dacă pui VIN poate o să găsesc mai multe informaţii despre cutie şi despre cum să faci schimbul.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Ok, ms, o sa revin pentru detalii...

                    Comment


                    • #11
                      zsoltmezei@rocketmail.com e id-ul meu de mess daca doresti iti mai spun si alte detalii.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by buhaivictor View Post
                        acum ca a schimbat uleiul doar din baie si eu am mers o zi, uleiul s-a combinat, adica cele 2 compartimente comunica?am stricat uleiul schimbat si mai are rost acum sa scot si sa schimb uleiul din turbina?
                        Daca ai in cutie 6,5 l si ai schimbat doar 2,5 l, uleiul vechi l-a "uzat" si pe cel nou. Trebuie inlocuiti toti cei 6,5 litri de ulei. Parerea mea.
                        Se va folosi ulei ATF cu specificatia 236.6 .
                        Intra pe www.dieselgiant.com si vei vedea cum se face schimbul de ulei la o cv. automata.
                        Last edited by nstoe; 04-28-2010, 12:32 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Ziua buna tuturor!
                          Am de vreo saptamana o probmema la MB meu (c220 cdi, 105 kw, w203, automat, 2001). Problema tine de cutia de viteze si e mult mai accentuata cu motorul rece, iar cand se incalzeste dispare sau se produce rar si cu intensitate mai mica. Cu maneta in D, se produc niste trepidatii puternice din cand in cand, iar cand franez la stop (de la 50km/h la 0 km/h) apar din nou acele trepidatii puternice insotite de oscilatii de turatie. S-a manifestat si in R, insa acolo am simtit pe langa trepidatie si o usoara intarziere in cuplare.
                          Tin sa precizez ca am schimbat uleiul+filtrul+garnitura de la baia de ulei a cutiei (au iesit doar 4 l din 8) in urma cu 40.000 km. Va puteti da cu parerea?
                          Multumesc!
                          C220 CDI, W203, Automata

                          Comment


                          • #14
                            Verifica nivelul uleiului din cutie.Uleiul trebuia schimbat complet atunci.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by grigorean View Post
                              Verifica nivelul uleiului din cutie.Uleiul trebuia schimbat complet atunci.
                              Asta am sa fac. Saptamana viitoare vreau sa ma duc la Timisoara la un tip Samer, am auzit ca e bun in cutii automate. Ai auzit ceva de el?
                              Multumesc!
                              C220 CDI, W203, Automata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF