Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

As vrea sa tai din arcuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am vazut, dar presupun ca omul daca a intrebat aici voia variante ajutatoare...nu?Daca il scoteau banii afara din casa mergea la un service si rezolva.Eu am zis doar o varianta care o practica foarte multi si la multe modele de arcuri/masini.

    OFF: Tot cu sarma am ridicat tone ca greutate si numeroase altele... Si am si specificat mai intai : "Daca nu ai presa sau cineva sa te ajute mai poti incerca :dai jos roata si ridici doar bratul cu un alt cric ca sa aduni arcu si sa il legi cu sarma(si nu doar un fir).
    Mai sus ai scris Nu e Dacie sa modifici si sa pui arcurile de pe fata mai scurte cu o spira pe spate si eu nu am zis de unde ti-a venit sa faci aceasta afirmatie, desi stiu ca nu e Dacie dar stiu ca se poate.

    Comment


    • #17
      Off topic:

      Ai dreptate
      Nemtii sunt niste prosti ,noi romanii suntem aia destepti ;La anii tai si eu voiam sa modific si sa ,,reinventez" roata ca sa spun asa , cu timpul platind din buzunar propriu diferitele ,,inventii gresite" facute pe masina am ajuns la concluzia ca nu pot revolutiona eu o masina pentru care s-au cheltuit milioane si ani buni de studiu pt a fi inventata .A ,ca o up-gradez cu anumite optiuni aparute ulterior pt acelasi tip de masina este un lucru ,dar sa ,,inventez" eu ...

      Scuze pt polologhie si no offence : fiecare vede mecanica din punctul lui de vedere

      On topic :




      Se gasesc in orice targ auto gen targul Vitan din Bucuresti set-uri de prese pt arcuri si nu sunt scumpe (asta pt fata ) pt ca pe spate se schimba fara presa ,eliberezi bascula din fuzeta si apesi pe ea cu piciorul pana iese arcul afara singur eventual il ajuti un pic ; la montaj il comprimi impingand de bascula cu un cric hidraulic pana poti sa prinzi bascula inapoi pe fuzeta .

      Nu stiu cum e drumul la tine in zona de vrei sa ,,cobori " masina eu am ridicat-o pe a mea pt a putea face fata strazilor din capitala si sa nu am surpriza sa agat borduri sau guri de canal si sa-mi adun toate tobele in spate ...

      Comment


      • #18
        Multumesc pentru sfaturi dar chiar nu stiu ce sa fac.Mai bine o las asa deocamdata pana gasesc pe undeva arcuri sport ca sa nu am alte surprize daca le tai.Daca mai sunt alti colegi care chiar le-au taiat la w202 clasic mai astept sfaturi.Ca ma gandesc ca difera de la model la model.Oricum mersi pentru sfaturi

        Comment


        • #19
          Originally posted by adibotormedias View Post
          Poti taia "linistit".Daca nu ai presa sau cineva sa te ajute mai poti incerca :dai jos roata si ridici doar bratul cu un alt cric ca sa aduni arcu si sa il legi cu sarma(nu doar un fir).Desfaci cricu si scoti arcul.Dupa ce tai din el poti aduna arcul cu un teasc(dinala de struguri) si il strangi iar cu sarma ca sa stea adunat sa il poti pune sus, iar apoi tai sarmele(da nu inainte de a monta telescopul si restul ce mai desfaci pe acolo.).
          Am schimbat si eu arcuri cu metoda asta ceva ani in urma, dar nu la Mercedes.

          Comment


          • #20
            Originally posted by tumar View Post
            I.Telescoapele de pe masina sunt bune?

            II.O alta varianta de a o lasa mai jos ar fi schimbarea "tampoanelor" de cauciuc ce vin intre arc si caroserie, dar nu asa de mult pe cat vrei.Pe fata grosimea acestor "tampoane" este intre 5mm si 23mm, iar pe spate intre 5mm si 18mm.Daca spui ca este asa sus s-ar putea sa le ai pe cele mai groase.Daca este asa, punand de 5mm si fata si spate castigi pe fata 18mm, iar pe spate13mm.Sa nu te mire ca doar 18mm sau 13mm, dar se va cunoaste.Daca vrei sa o cobori mai mult gandeste-te la drumuri, gropi si la greutatea care inevitabil o vei mai pune in masina(rezervor plin si trei persoane,etc).
            Cel putin eu nu vad o solutie buna taierea arcurilor.
            Codul celei de 5 mm este A210 321 01 84
            Ai cumva si codul "tampoanelor" mai groase? Eu as vrea sa o ridic putin, mi se pare putin mai joasa decat alte modele similare, e vorba de un C 25O diesel din 1994, model ELEGANCE, se poate sa fie si arcurile mai moi cred, eu am masina de 1 an jumate, am apasat pe potbagaj si nu "valseaza" ca sa zic asa.

            Comment


            • #21
              Originally posted by marian_samo View Post
              Ai cumva si codul "tampoanelor" mai groase? Eu as vrea sa o ridic putin, mi se pare putin mai joasa decat alte modele similare, e vorba de un C 25O diesel din 1994, model ELEGANCE, se poate sa fie si arcurile mai moi cred, eu am masina de 1 an jumate, am apasat pe potbagaj si nu "valseaza" ca sa zic asa.

              Comment


              • #22
                Buna ziua as dori sa fac o precizare in legatura cu taiatul arcurilor pt cei care nu au taiat pana acuma dar vor sa taie arcuri la Mercedes.Primi pasi in efectuarea corecta a operatiuni:

                -demontarea arcurilor de pe masina cu presa speciala de Mercedes ,deoarece fiind o suspensie MCPHERSON modificata pt confort are arcul si lung si dur si exista riscul de rupere a preselor neomologate pt tipul de masina si acidentele cu arcuri sunt destul de odioase(puteti reusi si cu alte prese dar va expuneti foarte mult)
                -oadata demontate arcurila de pe masina taiati o spira prin efectuarea rotatiei de 360 (de recomandat un flex mic cu panza cat mai subtire deoarece nu decaleste arcul in zona taieri)
                -montarea lor pe masina este recomandata cu talere de arc de gradul 1(adica inaltatoarele de cauciuc primul nivel) obtineti si de aici o coborare.
                SFATURI:
                -dupa coborarea prin taiere de arc circulati cu masina cam trei zile de preferat cat mai incarcata pt asezarea arcurilor si pt ca sa puteti observa cat mai bn nivelul de coborare.
                -nu incercati sa taiati mai mult de o spira deoarece amortizorul va ajunge la capat cand va veti confrunta cu situatia de a avea o denivelare mai mare in asfalt (roata pierde aderenta atunci)
                PARERE PERSONALA:
                -dupa ce veti face acest tip de modificare masini dumneavoastra veti observa ca aveti o suspensie mai dura o franare mai bunicica dar veti pierde din confortul masini.
                Personal nu recomand sa faceti aceasta modificare deoarece am facut si eu masini mele si regret cu toate ca arata mai bn pe sosea .Dar stiu ca omul pana nu se loveste personal de probleme nu crede.
                CE RECOMAND este un set de arcuri progresive Eibach Pro omologate de Mercedes o bara de torsiune fata-spate varianta sport, un set de amortizoare KYB – Ultra-SR made in Japan.VA garantez ca masina dvs se va comporta sport in curbe si ca un mercedes adevarat pe denivelari.

                Comment


                • #23
                  Da, eibach face arcuri exceptionale, am avut pe alta masina. O singura adaugare, dupa schimbare arcuri o verificare a geometriei, deoarece prin coborare unghiurile se vor inchide.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by 3000v6 View Post
                    Buna ziua as dori sa fac o precizare in legatura cu taiatul arcurilor pt cei care nu au taiat pana acuma dar vor sa taie arcuri la Mercedes.Primi pasi in efectuarea corecta a operatiuni:

                    -demontarea arcurilor de pe masina cu presa speciala de Mercedes ,deoarece fiind o suspensie MCPHERSON modificata pt confort are arcul si lung si dur si exista riscul de rupere a preselor neomologate pt tipul de masina si acidentele cu arcuri sunt destul de odioase(puteti reusi si cu alte prese dar va expuneti foarte mult)
                    -oadata demontate arcurila de pe masina taiati o spira prin efectuarea rotatiei de 360 (de recomandat un flex mic cu panza cat mai subtire deoarece nu decaleste arcul in zona taieri)
                    -montarea lor pe masina este recomandata cu talere de arc de gradul 1(adica inaltatoarele de cauciuc primul nivel) obtineti si de aici o coborare.
                    SFATURI:
                    -dupa coborarea prin taiere de arc circulati cu masina cam trei zile de preferat cat mai incarcata pt asezarea arcurilor si pt ca sa puteti observa cat mai bn nivelul de coborare.
                    -nu incercati sa taiati mai mult de o spira deoarece amortizorul va ajunge la capat cand va veti confrunta cu situatia de a avea o denivelare mai mare in asfalt (roata pierde aderenta atunci)
                    PARERE PERSONALA:
                    -dupa ce veti face acest tip de modificare masini dumneavoastra veti observa ca aveti o suspensie mai dura o franare mai bunicica dar veti pierde din confortul masini.
                    Personal nu recomand sa faceti aceasta modificare deoarece am facut si eu masini mele si regret cu toate ca arata mai bn pe sosea .Dar stiu ca omul pana nu se loveste personal de probleme nu crede.
                    CE RECOMAND este un set de arcuri progresive Eibach Pro omologate de Mercedes o bara de torsiune fata-spate varianta sport, un set de amortizoare KYB – Ultra-SR made in Japan.VA garantez ca masina dvs se va comporta sport in curbe si ca un mercedes adevarat pe denivelari.
                    Postare de exceptie. Felicitari.
                    Cand am pierdut arcul fata dreapta pe drum (a luat-o inaintea mea), singurul atelier din Tecuci care s-a bagat nu avea acea presa specifica.
                    Reparatia acelei oale de sustinere a durat o ora iar strangerea arcului 4 ore cu trei oameni solizi.
                    Nu prea sunt de acord cu coborarea masinii pentru ca vor apare problemele cu care eu ma confrunt zilnic. Parcarea, gropitele din asfalt, zapada batatorita, drumurile de tara din balta pe varful dealului pentru meseria mea.

                    Comment


                    • #25
                      Salut,cu o intrebare va deranjez si eu am vazut k e vb de arcuriile de la un mercedes...eu am un mercedes 190d din 87. eu nu stiu ce sa ii fac sa ii ridic spatele mai sus...am cumparat de la dezmembrari un set de arcuri era cat de cat ridicata dar acum e f lasata...ce stiti dak ii cumpar noi o sa stea mai ridicata masina...?
                      va multumesc!!

                      Comment


                      • #26
                        Daca cumperi arcuri noi dupa cod OEM, cu siguranta se rezolva problema. Arcurile pe care le-ai cumarat sunt 'obosite' si din aceasta cauza se lasa masina.

                        Cine stie cat a carat saraca masina la viata ei de pe care ai cumparat arcurile...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Va salut, am si eu un w202, c180 elegance si imi sta foarte ridicat de fata.
                          Ce imi sugerati sa tai o spira de arc sau sa pun arcuri de w202 modelul sport sau esprit?
                          Va multumesc se intelegere ai toate cele bune .
                          Atasez o poza
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Eu iti recomand sa verifici/schimbi arcurile pe spate. Din punctul meu de vedere masina este lasata de spate si nu ridicata de fata.
                            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by prince_igoor View Post
                              Va salut, am si eu un w202, c180 elegance si imi sta foarte ridicat de fata.
                              Ce imi sugerati sa tai o spira de arc sau sa pun arcuri de w202 modelul sport sau esprit?
                              Va multumesc se intelegere ai toate cele bune .
                              Atasez o poza
                              Pune arcuri pt modelul tau !
                              Sa tai este o taranie , barbarie , improvizatie ....etc

                              Comment


                              • #30
                                Am inteles si va multumesc de promtitudine, jantele sunt destul de late si au et 10 si ies mult inafara si de aceea vreau sa o las putin pe fata, ca am inteles ca face un pic de camber si o sa ii pun si ceva anvelope mai inguste.
                                Pe fata imi ies destul de mult inafara, pe spate ii ok.
                                Atasez o poza cu partea fata.
                                Toate cele bune si Sarbatori Fericite sa aveti
                                Attached Files
                                Last edited by prince_igoor; 12-24-2016, 21:22 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF