Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

As vrea sa tai din arcuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • As vrea sa tai din arcuri

    Salut am si eu o nelamurire.As vrea sa tai cate o spira din fiecare arc sa las masina putin mai jos deoarece e foarte ridicata.Acum nelamurirea mea este ca mia zis cineva ca nu trebuie sa dau arcurile neaparat jos ci sa o ridic pe cric sa stea arcul mai larg si sa masor cu o ruleta cat as vrea sa tai si sa tai direct cu flexul.Asta mie mi se pare cam aberant pentru ca sincer sa fiu nu am mai auzit sa taie cineva arcurile direct de pe masina.Spuneti-mi si mie care va pricepeti sau care ati mai faut treaba asta si daca nu merge as vrea sa stiu cat m-ar costa sa ma duc la un service din asta de cartier sa mi le taie.Multumesc

  • #2
    Arcurile pot fi taiate direct pe masina daca ai la indemana o presa de arc. Dar nu dureaza decat 10 minute ca sa dai arcurile jos asa ca nu vad de ce te-ai chnui sa le tai cand sunt montate ?
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Antonyo View Post
      Salut am si eu o nelamurire.As vrea sa tai cate o spira din fiecare arc sa las masina putin mai jos deoarece e foarte ridicata.Acum nelamurirea mea este ca mia zis cineva ca nu trebuie sa dau arcurile neaparat jos ci sa o ridic pe cric sa stea arcul mai larg si sa masor cu o ruleta cat as vrea sa tai si sa tai direct cu flexul.Asta mie mi se pare cam aberant pentru ca sincer sa fiu nu am mai auzit sa taie cineva arcurile direct de pe masina.Spuneti-mi si mie care va pricepeti sau care ati mai faut treaba asta si daca nu merge as vrea sa stiu cat m-ar costa sa ma duc la un service din asta de cartier sa mi le taie.Multumesc
      In primul rand sa ne spui ce masina vrei sa modifici, ce model si ce versiune este ( Elegance, Avantgarde, Clasic, etc. )
      Dupa, colegii nostri te vor sfatui care este cea mai buna varianta pe care sa o alegi.
      Sfatul meu este urmatorul:
      Daca masina ta face parte dintr-o versiune clasica, asa inteleg din ce spui tu ca masina ta este inalta, poti opta pentru alte arcuri si amortizoare de la o alta versiune sport.
      Treba cu taiatul arcurilor nu o vad o optiune buna, asteptam sa ne spui modelul si versiunea pe care vrei sa o modifici.
      Last edited by no problem; 04-16-2010, 00:12 AM.
      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

      Comment


      • #4
        Scuze ca nu m-am gandit sa spun si cate ceva despre masina.Modelul e W202 varianta clasic.Ma gandeam la treaba cu taiatul arcurilor deoarece deocamdata nu am bani de altele sport.Si ma deranjeaza ca se vede prea inalta (cel putin spatele).Cand vin din departare si ma uit la spatele masinii...i se vad toate alea pe dedesubt.Si ideea cu lasatul mi-a venit acum cateva zile deoarece am avut de carat in jur de 170kg si cat era incarcata se vedea o frumusete,cu toate ca o ridicase putin de fata,dar spatele se vedea perfect.Eu as vrea sa fie maxim 2-3 cm si in fata si in spate intre roata si aripi.Acum pe fata intre roata si aripi sunt in jur de 8-10 cm si pe spate in jur de 5-6.Daca le-as taia cat ar trebui sa tai pe fata si cat pe spate.Si care ar fi problemele care pot aparea din cauza taierii lor,sau ce simptome ar avea masina cu ele taiate(ma refer la gropi si in mers in general).Multumesc.
        Last edited by no problem; 04-16-2010, 01:04 AM.

        Comment


        • #5





          Dupa cum vezi in poza arcurile au o terminatie care le permite sa se ,,aseze" mai bine pe masina .Nu e Dacie sa modifici si sa pui arcurile de pe fata mai scurte cu o spira pe spate .La a mea w124 am schimbat arcurile care erau prea moi cu altele de la SH .Am dat pe ele 100 ron .Parerea mea e sa le decomprimi pe ale tale pe o parte (fata-spate) si sa le masori apoi te duci si cauti ca sa sti ce cumperi si sa nu stai cu masina blocata pana gasesti undeva pe la SH ceaa ce-ti trebuie
          Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-16-2010, 08:22 AM.

          Comment


          • #6
            Ai doua posibilitati:

            Prima ar fi sa tai doua spire jumate din arcurile spate si o spira jumate din cele fata si apoi sa inlocuiesti amortizoarele , pt ca altel o sa-ti topaie masina in virajele denivelate sau in hopurile cu denivelari dese.Masina o sa fie mai rigida, dar o sa merite , daca ai si un stil de sofat mai sportiv.

            A doua ar fi sa mai astepti pana faci rost de niste bani si apoi sa cauti niste arcuri mai lasate la dezmembrari.

            Comment


            • #7
              I.Telescoapele de pe masina sunt bune?

              II.O alta varianta de a o lasa mai jos ar fi schimbarea "tampoanelor" de cauciuc ce vin intre arc si caroserie, dar nu asa de mult pe cat vrei.Pe fata grosimea acestor "tampoane" este intre 5mm si 23mm, iar pe spate intre 5mm si 18mm.Daca spui ca este asa sus s-ar putea sa le ai pe cele mai groase.Daca este asa, punand de 5mm si fata si spate castigi pe fata 18mm, iar pe spate13mm.Sa nu te mire ca doar 18mm sau 13mm, dar se va cunoaste.Daca vrei sa o cobori mai mult gandeste-te la drumuri, gropi si la greutatea care inevitabil o vei mai pune in masina(rezervor plin si trei persoane,etc).
              Cel putin eu nu vad o solutie buna taierea arcurilor.
              Codul celei de 5 mm este A210 321 01 84
              Attached Files
              Last edited by tumar; 04-16-2010, 21:49 PM.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Originally posted by 300zxtt View Post
                Ai doua posibilitati:

                Prima ar fi sa tai doua spire jumate din arcurile spate si o spira jumate din cele fata si apoi sa inlocuiesti amortizoarele , pt ca altel o sa-ti topaie masina in virajele denivelate sau in hopurile cu denivelari dese.Masina o sa fie mai rigida, dar o sa merite , daca ai si un stil de sofat mai sportiv.

                A doua ar fi sa mai astepti pana faci rost de niste bani si apoi sa cauti niste arcuri mai lasate la dezmembrari.


                off topic

                I-mi permit o observatie : masina va avea o suspensie mai elastica deoarece se anuleaza prin eliminarea spirelor din ,,forta" de amortizare a arcului

                Comment


                • #9
                  Originally posted by papini View Post
                  off topic

                  I-mi permit o observatie : masina va avea o suspensie mai elastica deoarece se anuleaza prin eliminarea spirelor din ,,forta" de amortizare a arcului
                  Tin sa te contrazic, taind din arc, se mareste duritatea lui, deoarece se elimina din cursa lui.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Tin sa te contrazic, taind din arc, se mareste duritatea lui, deoarece se elimina din cursa lui.
                    OK de acord cu tine atunci cum explici lucrul asta : am schimbat arcurile mele care erau moi si am pus altele de la SH cu 1 1/2 spire mai mari ,acum masina sta dreapta la orizontala si pot sa pun oaresce si eu in portbagaj fara sa fie salupa ?

                    Daca era dupa rationamentul tau ar fi trebuit ca suspensia sa devina si mai moale ,nu crezi ?

                    Logica mea i-mi spune ca mai usor trag de un extensor cu 2 corzi decit de unul cu 6
                    Posibil sa ma insel totul e relativ vorba lui Einstein
                    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-17-2010, 01:16 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by papini View Post
                      OK de acord cu tine atunci cum explici lucrul asta : am schimbat arcurile mele care erau moi si am pus altele de la SH cu 1 1/2 spire mai mari ,acum masina sta dreapta la orizontala si pot sa pun oaresce si eu in portbagaj fara sa fie salupa ?

                      Daca era dupa rationamentul tau ar fi trebuit ca suspensia sa devina si mai moale ,nu crezi ?

                      Logica mea i-mi spune ca mai usor trag de un extensor cu 2 corzi decit de unul cu 6
                      Posibil sa ma insel totul e relativ vorba lui Einstein
                      Te inseli iara....

                      Posibil, cand ai schimbat arcurile tale, ele aveau o oarecare uzura, pt ca in timp....''arcurile se lasa''. Punand arcuri mai noi, aveau o duritate la torsiune mai mare decat cele uzate ale tale si mai ales avand spire mai multe ,masina nu se lasa de fund la greutatea din portbagaj.

                      Dar , nu vad legatura intre rationamentul tau cu ce-am spus eu. Am zis ca daca tai din acel arc o spira doua,nu inlocuid cu altul.... el va devenii mai dur si daca e combinat cu un amortizor moale, va topaii masina.Pt ca se anuleaza din cursa lui si automat va devenii mai dur. Am facut eu asta la un w124 si stiu din propia experienta. Ca sa anulez acest efect, pt ca topaiala aia de spate era deranjanta, am scos amortizaoarele spate si le-am inlocuit cu amortizare noi de fata de la un w202. A devenit mai dura de spate dar si mai fixa pe sosea. Dar nu se recomanda......

                      In mod normal, e o mare prostie sa tai din arc, pentru ca are si el o constanta de elasticitate si o cursa in care lucreaza.Taind din arc, se mareste duritatea, iar fara niste amortizoare mai dure, apar probleme in viraje, eventual un balans de mase destul de necontrolat si la schimbarile bruste de directie se poate pierde controlul masinii.

                      Ca sa explic cum, arcurile sunt mai tari, deci dupa compresie revin mai rapid si cu o forta mai mare la dimensiunea (inaltimea) anterioara compresiei, fara ca amortizoarele stock (mai moi) sa poata contracara eficient acest fenomen....apar de obicei in aceaste situatii oscilatii stanga dreapta care sunt cu atat mai greu de contracarat cu cat viteza e mai mare, aceste oscilatii putand duce efectiv la pierderea controlului asupra masinii in curbele abordate rapid.

                      Din aceasta cauza am pomenit si de schimbarea amortizoarelor cu unele mai dure.

                      Comment


                      • #12
                        Eu iti recomand sa pui arcuri sport,daca totusi vrei sa le tai, nu incerca fara sa le demontezi de pe masina (risc foarte mare de accidentare) ,nu taia mai mult de o spira,taie exact la o rotatie (360 grade).Fa-ti si un plan de rezerva cu arcuri sport, in cazul in care vei avea surpize cand transporti greutate
                        bwe-tuning.ro

                        Comment


                        • #13
                          Poti taia "linistit".Am schimbat ieri arcuri si telescoape fata la mine si m-am uitat bine ce trebuie sa fac daca mi se pare ca s-ar ridica prea tare masina.Aveam zero spatiu intre roata si aripa si imi placea foarte mult cum arata, iar acum e cam ridicata masina(vreo 7-8cm) asa ca daca nu se mai aseaza in urmatoarele 2-3 saptamani o sa dau jos sa mai dai din arcuri.
                          Poti taia cat vrei, cel putin pe fata.Arcul in partea de jos se aseaza intr-un locas mai adancit(pt acea spira ultima) iar in parte de sus intra intr-o "oala".Chiar daca tai jumatate de spira poti invarti de arc sa se nimereasca jos in locas, pt ca in partea de sus e drept si nu conteaza cum invarti arcul.(toata treaba asta e pt fata ca pe spate nu am "umblat", dar daca arcurile pe spate sunt tot "drepte" in partea de sus, e aceeasi treaba).
                          Daca nu ai presa sau cineva sa te ajute mai poti incerca :dai jos roata si ridici doar bratul cu un alt cric ca sa aduni arcu si sa il legi cu sarma(nu doar un fir).Desfaci cricu si scoti arcul.Dupa ce tai din el poti aduna arcul cu un teasc(dinala de struguri) si il strangi iar cu sarma ca sa stea adunat sa il poti pune sus, iar apoi tai sarmele(da nu inainte de a monta telescopul si restul ce mai desfaci pe acolo.).Sau mai poti confectiona 2 prese daca ai "talent" .
                          Daca dai jos roata se vad acele inaltatoare(suporti) de caucaucic in care sta arcul in partea de sus si poate au fost schimbate ale cu ceva mai inalte.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by adibotormedias View Post
                            Poti taia "linistit".Am schimbat ieri arcuri si telescoape fata la mine si m-am uitat bine ce trebuie sa fac daca mi se pare ca s-ar ridica prea tare masina.Aveam zero spatiu intre roata si aripa si imi placea foarte mult cum arata, iar acum e cam ridicata masina(vreo 7-8cm) asa ca daca nu se mai aseaza in urmatoarele 2-3 saptamani o sa dau jos sa mai dai din arcuri.
                            Poti taia cat vrei, cel putin pe fata.Arcul in partea de jos se aseaza intr-un locas mai adancit(pt acea spira ultima) iar in parte de sus intra intr-o "oala".Chiar daca tai jumatate de spira poti invarti de arc sa se nimereasca jos in locas, pt ca in partea de sus e drept si nu conteaza cum invarti arcul.(toata treaba asta e pt fata ca pe spate nu am "umblat", dar daca arcurile pe spate sunt tot "drepte" in partea de sus, e aceeasi treaba).
                            Daca nu ai presa sau cineva sa te ajute mai poti incerca :dai jos roata si ridici doar bratul cu un alt cric ca sa aduni arcu si sa il legi cu sarma(nu doar un fir).Desfaci cricu si scoti arcul.Dupa ce tai din el poti aduna arcul cu un teasc(dinala de struguri) si il strangi iar cu sarma ca sa stea adunat sa il poti pune sus, iar apoi tai sarmele(da nu inainte de a monta telescopul si restul ce mai desfaci pe acolo.).Sau mai poti confectiona 2 prese daca ai "talent" .
                            Daca dai jos roata se vad acele inaltatoare(suporti) de caucaucic in care sta arcul in partea de sus si poate au fost schimbate ale cu ceva mai inalte.

                            Stimate coleg ai vazut vreodata un arc care sare din legaturile de sarma ? si nu numai ca sare dar si daunele pe care le poate face ? Probabil ca nu daca ,,recomanzi" metoda asta ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adibotormedias View Post
                              Poti taia "linistit".Am schimbat ieri arcuri si telescoape fata la mine si m-am uitat bine ce trebuie sa fac daca mi se pare ca s-ar ridica prea tare masina.Aveam zero spatiu intre roata si aripa si imi placea foarte mult cum arata, iar acum e cam ridicata masina(vreo 7-8cm) asa ca daca nu se mai aseaza in urmatoarele 2-3 saptamani o sa dau jos sa mai dai din arcuri.
                              Am si eu cateva saptamani de cand am schimbat arcurile si am patit aceeasi chestie ca si tine. Problema este ca arcurile nu s-au lasat decat putin. Asteptam si ceva poze dupa ce modifici arcurile.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF