Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea la rece w202 220d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea la rece w202 220d

    Va salut. Am un w202 220d '94, de anul trecut din martie (375500 km atunci, 392500 acum. Vechiul proprietar o pornea cand avea motorul cald, turnand apa rece pe pompa de injectie. Am pus o supapa de sens pe furtunul de alimentare al pompei si nu am avut probleme, pornea mai greu(o cheie mai lunga,dar pornea. Acum nu mai porneste deloc la cald(aplic metoda vechiului proprietar), la rece porneste la sfert de cheie (si la -20 grade). I-am facut un test motor, erori: sonda temperatura B11/4 si doua ventile sau supape Y3/4 si Y3/5(traducere aproximativa din germana). Am inteles de la mecanic si de pe net ca poate fi capul hidraulic al pompei 90%. Poate fi si altceva? A mai avut si altcineva necazul meu? Va multumesc.

  • #2
    Pornire grea la CALD, nu rece. Rog administratorul forumului sa modifice daca poate. Scuze.

    Comment


    • #3
      Cu siguranta capul hidraulic e bulit!
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Am 3 variante:
        1. Sa repar pompa la un service specializat. Am primit oferta, 1600-2200 lei(poate si mai mult) in functie de ce gasesc defect in ea.
        2. Sa cumpar de la dezmembrari o pompa si montata la un pompagiu bun, 300 euro pompa(am gasito) si probabil 100 euro manopera (montat,reglat, etc)
        3. Am fost la un mecanic care repara numai mercedes, mi-a zis "i-ti pun o pompa de 124 de faci milionu' cu ea pentru ca motorul e bun". Pompa de w124 200d cu montat si adaptarile necesare,250 euro.
        Inclin pentru a treia varianta (e cea mai ieftina), voi ce a-ti face? O fi bine? Dati-va va rog cu parerea, nu vreau sa fac prosti. Multumesc!

        Comment


        • #5
          Va salut, si eu am avut probleme cu pompa de injectie, si am optata pentru punctul 2 descris de dumneavoastra.
          Toata afacerea a costat 350 de euro si am primit si un calculator.
          Am vorbit la Bucuresti cu firma DELPHI, au zis ca pot repara pompa stricata, dar coasta 1200 de Euro.
          De reglat nu trebuie de reglat nimic, trebuie doar pusa pe semne.
          Si mie multi au zis ca trebuie introduse parametri pompei in calculator si alte dracii, dar nici vorba.
          Pusa sus si dai bice.
          Succes in rezolvarea problemei.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            In seara asta am dus masina la mecanic, pentru pompa de w124.Sambata e gata.

            Comment


            • #7
              Am luat ieri masina de la mecanic. Este ok. Pe bord i-mi ramane aprins un bec EDC, in rest merge mai rotund, porneste la sfert,demaraj bun. Dupa 90km/ora se intinde mai greu decat cu pompa veche(se simt caluti mai putini). La relanti un troncanit ca dizelurile vechi. Per total sunt multumit(sunt curios de consum).

              Comment


              • #8
                Va salut, EDC inseamna Electronic Diesel Control, si probabil ramane aprins ca nu mai vede pompa electonica.
                Daca imi permiteti sa va intreb, cat va costat toata afacerea asta, pompa + manopera. Calculatorul a ramas sau nu mai este nevoie de el? Presupun ca si senzorul de pedala este desfintat, ca pompa de pe W124 este mecanic.
                Toate cele bune.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Jacob, schimbarea pompei(a avut mecanicul pompa) plus adaptarile 250 euro. A folosit mecanismul mecanic de acceleratie existent(cel din dreapta sus,cum te uiti din fata masinii). Daca nu ar fi avut cutie automata ar fi pus mecanismul direct pe pompa. A adus un cablu pana la mecanismul existent(un sistem de parghii) de la pedala de acceleratie, probabil, penru ca pedala e mai tare acum si doua, unul spre pompa si al doilea spre cutie (astea se vad). De fapt cablu de acceleratie cred ca era si inainte. A pus o supapa electica pentru oprire.In rest toate sunt la locul lor(calculator pompa,senzor acceleratie etc) doar decuplate. Pompa veche mi-a puso in portbagaj, daca mi-o repar i-mi pune pompa la loc fara probleme. Era stricata si pompa de vacum, mi-a luat 300 lei pe ea. Ce am observat, nu mai are kick down ,parca cu cealalta pompa avea, asa cred(90%).

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by viorelsarateanu View Post
                    Jacob, schimbarea pompei(a avut mecanicul pompa) plus adaptarile 250 euro. A folosit mecanismul mecanic de acceleratie existent(cel din dreapta sus,cum te uiti din fata masinii). Daca nu ar fi avut cutie automata ar fi pus mecanismul direct pe pompa. A adus un cablu pana la mecanismul existent(un sistem de parghii) de la pedala de acceleratie, probabil, penru ca pedala e mai tare acum si doua, unul spre pompa si al doilea spre cutie (astea se vad). De fapt cablu de acceleratie cred ca era si inainte. A pus o supapa electica pentru oprire.In rest toate sunt la locul lor(calculator pompa,senzor acceleratie etc) doar decuplate. Pompa veche mi-a puso in portbagaj, daca mi-o repar i-mi pune pompa la loc fara probleme. Era stricata si pompa de vacum, mi-a luat 300 lei pe ea. Ce am observat, nu mai are kick down ,parca cu cealalta pompa avea, asa cred(90%).
                    sal,da mi te rog nr tau de tel sau daca vrei al mecanicului care ti a facut modificare la pompa ,mie mi a cerut unul la Arad 600 euro pt pompa si cutie automata,sunt tocmai din Craiova si nici nu merge masina,i ti multumesc anticipat !

                    Comment


                    • #11
                      Tel. mecanic 0768610976 Dragan(e sarb)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by viorelsarateanu View Post
                        Tel. mecanic 0768610976 Dragan(e sarb)
                        I ti multumesc prietene,nu prea e de gasit la tel. Dragan dar mai insist si va tin la curent !

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF