Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sare din viteza W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu ce sa zic ! Intr-adevar se pare ca este o problea mai raspandita si ar cam fi o boala la mercedes (din cate am inteles) treaba cu saritul din viteze. Am un vecin cu w 202 si spune ca uneori ii sare din treapta 4. La mine s-ar putea sa fie timoneria dereglata si/sau uzata. Inca nu am ajuns s-o ridic pe elevator.
    Se manifesta in sensul ca atunci cand iese din a1-a , cardanul si grupul acumuleaza inertia si parca loveste in cutie,mai exact in pinion(sa ma corecteze cineva daca este gresita explicatia). Ideea este sa nu fortam pornirile de pe loc.
    Last edited by RevengerW203; 05-14-2010, 22:19 PM.
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

    Comment


    • #17
      Ce dracu sa ne facem cu ele? A reparat cineva vreodata asa ceva?

      Comment


      • #18
        Salut.eu am avut aceeasi problema,nu stiu sa explic in termeni mecanici,dar am inteles ca ar fi vorba de un simplu cablu care duce de la schimbator in cutie sau ceva de genu si care daca nu-l rezolvi la timp iti poate strica si sincronu.mie imi sarea din a 2-a si dupa ce am schimbat sincronu care e destul de scump si fara rezultat,un alt mecanic a constatat faza cu cablu care s-a dovedit a fi chiar problema.bafta la rezolvarea problemei

        Comment


        • #19
          Originally posted by TRIFON View Post
          Salut.eu am avut aceeasi problema,nu stiu sa explic in termeni mecanici,dar am inteles ca ar fi vorba de un simplu cablu care duce de la schimbator in cutie sau ceva de genu si care daca nu-l rezolvi la timp iti poate strica si sincronu.mie imi sarea din a 2-a si dupa ce am schimbat sincronu care e destul de scump si fara rezultat,un alt mecanic a constatat faza cu cablu care s-a dovedit a fi chiar problema.bafta la rezolvarea problemei
          Nu te supara, este vorba despre cablul acela care are un reglaj pe el de culoare portocalie si este imbracat intr-un invelis din aluminiu? Mersi mult.

          Comment


          • #20
            Cif chiar nu stiu sa-ti spun exact,dar am inteles ca e unu singur care duce de la schimbator la cutie si ala trebuie reglat.banuiesc ca daca are reglaj pe el ala o fi care zici tu

            Comment


            • #21
              Ii un "butonel" portocaliu... dar reglajul care il poti face de la el nu este pentru viteza a-1-a ci pentru viteza a-2-a sau a-3-a.

              Comment


              • #22
                Buna seara,
                Si eu detin un W203 AF 2001, 270 CDI Elegance si am aceiasi problema cu el, sare din treapta 1, a gasit cineva o rezolvare pana la urma?
                Multumesc.
                Team-bulding la un nivel ridicat

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Vlad D. View Post
                  Buna seara,
                  Si eu detin un W203 AF 2001, 270 CDI Elegance si am aceiasi problema cu el, sare din treapta 1, a gasit cineva o rezolvare pana la urma?
                  Multumesc.
                  Rezolvarea se invarte in jurul sumei de 2000-2500 lei.

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Este o problema frecvent intalnita. Eu aveam probleme cu a-3a. Era sparta bila din capatul arcului. Am mers la dezmembrari, am cumparat arcul si bila si dupa aia am dus masina la un service de cartier ... cam toti mecanici stiu ce si cum este cu asta. m-a ajuns in total pe la 150 Euro.
                    4 roti , restul e accesibil

                    Comment


                    • #25
                      Si o completare. Multi se feresc sa se apuce pentru ca este ceva mai mult de munca la dezasamblare/asamblare iar la noi sti si tu ... mai bine iti scoate din bord becul de la ulei daca il ai aprins decat sa vada din ce cauza se aprinde.
                      4 roti , restul e accesibil

                      Comment


                      • #26
                        si eu am avut problema asta akum 2 ani, si din comoditate sa nu stau sa desfac cutie , si sa nu o mai pun cum trebuie la loc sau sa repar trapta 1 si sa imi sara din a 3 sau etc , am cumparat alta cutie .simplu
                        akum am cutia care sare din trapta 1 acasa , daca e cineva care are probleme cu alta treapta , pot sa ii vand cutia mea la 200euro si isi face din 2 una )

                        noroc

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Benone View Post
                          Rezolvarea se invarte in jurul sumei de 2000-2500 lei.
                          Imi poti spune te rog in ce consta suma respectiva?

                          Multumesc anticipat.
                          Team-bulding la un nivel ridicat

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF