Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme servo si pedaua de frana tare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme servo si pedaua de frana tare

    Salut.De cateva zile am observat ca iau foarte greu de volan.Si asta pe orice fel de drum.La lichid m-am uitat si e la nivel(asta daca m-am uitat unde trebuie.) Eu m-am uiat la recipientul ala negru din fata motoruluicare are niste gradatii pe interiorul capacului 20 si 80 de grade).Si inca o problema ar fi pedaua de frana care in loc sa se duca pana la capat se apasa maxim 3 cm de la nivelui ei normal.Si in plus franeaza si cam greu.Imi ia ceva pana se opreste masina.Precizez ca acum 2 luni am schimbat placute,discuri si a pus la punct si etrierul(pentru ca ramasese blocat si imi pierdea lichid)Dar de 2 luni mi-a mers perfect pana azi.Nu stiu care ar fi problema dar toate astea mi se intampla de cand am luat o groapa(care era acoperita cu apa)de am zis ca sa rupt masina in doua.Toata lumea se uita la cata galagie a facut.Dar m-am uitat pe sub ea si mi sa parut totul in regula.Acum daca aveti vreun sfar astept cu mare placere.Mersi

  • #2
    Incearca sa faci o aerisire la sistemul de franare , si verifica daca nu curge nimic lichid de servo sub masina.Pe borcanul de la servo , este un capac normal care are si o joja pe el , aceasta avand facute 2 repere pe ea.Atat , fara gradatii , fara min si fara max.

    Comment


    • #3
      Acolo m-am uitat si eu.Era o joja pe care scria 20 si 80 de grade.Lichidul e la nivel(adik la 80 grade) si m-am uitat pe sub ea si nu curge nimic.Si cu frana o sa incerc sa ii fac o aerisire cu toate ca acum 2 luni cand am schimbat placutele am facut si schimbul de lichid cu tot cu aerisire facuta ca la carte.Ma gandesc ca daca ar fi fost aer pe instalatie ar fi trebuit sa se duca pedala la fund nu sa fie mai tare.(zici ca ar fi o caramida bagata sub pedala si nu te lasa sa o apesi mai mult)

      Comment


      • #4
        Va salut,

        Incearca sa te bagi pe sub masina, sa vezi daca nu cumva e vreo conducta a instalatiei de franare stangulata pana la obturare. Daca nu, mai incearca o aerisire.

        Comment


        • #5
          In legatura cu capacul de la servo, sunt cate doua liniute la 20 si la 80, ele reprezentand minimul si maximul cu motorul rece(20 grade) si cald (80 grade). Cel mai bine este sa vezi daca atunci cand motorul e rece, lichidul se afla intre minimul si maximul de la 20 de grade.

          Comment


          • #6
            Va salut, eu am avut aceasta problema cu pedala de frana, se intarea de nu-l puteam apasa mai mult de 2-3 centimetri. Asta se intimpla doar dimineata la prima pornire, isi revenea dupa vreo 10 minute de mers in relantiu.
            Faptul se datora din cauza pompei de vacuum care nu era etansat ca lumea si prindea aer fals. (cel putin asa mi-sa zis).
            Acuma de cand am schimbat pompa de injectie, nu mai face figuri frana.
            Atentie este periculos sa umbli asa cu masina, ca doamne fereste trebuie sa franezi odata brusc, iar tu nu ai frana!
            Succes in rezolvarea problemei.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              verifica servo frina sau furtunu de vacum sigur e o fisura undeva si nu mai lucreaza servo

              Comment


              • #8
                Originally posted by Antonyo View Post
                Salut.De cateva zile am observat ca iau foarte greu de volan.Si asta pe orice fel de drum.La lichid m-am uitat si e la nivel(asta daca m-am uitat unde trebuie.) Eu m-am uiat la recipientul ala negru din fata motoruluicare are niste gradatii pe interiorul capacului 20 si 80 de grade).Si inca o problema ar fi pedaua de frana care in loc sa se duca pana la capat se apasa maxim 3 cm de la nivelui ei normal.Si in plus franeaza si cam greu.Imi ia ceva pana se opreste masina.Precizez ca acum 2 luni am schimbat placute,discuri si a pus la punct si etrierul(pentru ca ramasese blocat si imi pierdea lichid)Dar de 2 luni mi-a mers perfect pana azi.Nu stiu care ar fi problema dar toate astea mi se intampla de cand am luat o groapa(care era acoperita cu apa)de am zis ca sa rupt masina in doua.Toata lumea se uita la cata galagie a facut.Dar m-am uitat pe sub ea si mi sa parut totul in regula.Acum daca aveti vreun sfar astept cu mare placere.Mersi
                La problema cu servodirectia va pot ajuta eu. Va rog sa ma sunati la 0743072590 si discutam detaliile sa vad daca va pot ajuta si cu frana.
                Repar casete directie si pompe servo. 0732491532

                Comment


                • #9
                  Sigur nu patineaza cureaua de accesorii? Merge constant prost sau uneori se invarte volanul alteori nu? Sa nu fie dus intinzatorul de la curea. Daca se buleste cureaua asa reactioneaza servo. Pentru frana probabil ca e un vacum. Oricum nu e normal sa dureze 10 minute de la pornire pana pedala isi intra "in drepturi".
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Salut.Am si eu o problema care ma cam pune pe ganduri.Astaiarna am fost pe undeva pe la un carrefour si dupa ce mi-am facut eu cumparaturile linistit mi-a trecut asa o idee prin minte sa fac un cerculet doua,asa pe zapada.ei,de atunci cand iau viraj la viteze foarte mici ,adica imediat cand dau sa plec de pe loc,imi ia viraj in unele pozitii ale volanului,destul de greu.Stie cineva ce se putea intampla?Nu face de fiecare data dar nu pot sta asa....Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF