Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pompa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa

    Am nevoie de un sfat si de pareri. mi s-a intamplat urmatoarea chestie: in mers s-a oprit motorul si s-a aprins EDC. nu a mai pornit la foarte multe incercari. dupa vreo 20 de min a pornit si a mers normal pana intr-un service unde am legat diagnoza si a aparut "Regulator debit pompa". acum masina se manifesta in 2 feluri: 1. porneste motorul dar se opreste in cateva secunde si se aprinde EDC, sau 2. porneste si merge mult si bine dar se opreste dupa ce o turez de cateva ori pana in 4000-4500 ture si se aprinde EDC. ce parere aveti?

  • #2
    Common rail pressure. P 1187 daca este euro3.
    Nui neapart de vina valva. Trebuie verificat tot sistemul de injectie, ca sa nu mai vorbesc de injectoare.

    Este euro3 sau 4?
    Daca erati din judet va rezolvam rapid inclusiv cu injectore. Va dadeam sa faceti proba cu injectoare noi.
    Originally posted by buhaivictor View Post
    Am nevoie de un sfat si de pareri. mi s-a intamplat urmatoarea chestie: in mers s-a oprit motorul si s-a aprins EDC. nu a mai pornit la foarte multe incercari. dupa vreo 20 de min a pornit si a mers normal pana intr-un service unde am legat diagnoza si a aparut "Regulator debit pompa". acum masina se manifesta in 2 feluri: 1. porneste motorul dar se opreste in cateva secunde si se aprinde EDC, sau 2. porneste si merge mult si bine dar se opreste dupa ce o turez de cateva ori pana in 4000-4500 ture si se aprinde EDC. ce parere aveti?

    Comment


    • #3
      Scuze ca nu am scris modelul masinii, credeam ca imi apare la avatar, este vorba despre C220D din 1995.

      Comment


      • #4
        Daca aveti aceeasi problema si se manifesta cu aceleasi simptome va spun clar ca este valva care regleaza debitul de motorina din pompa, respectiv cantitatea de motorina trimisa in injectoare...adica pa pompa de injectie...revin cu detalii...

        Comment


        • #5
          Originally posted by buhaivictor View Post
          Daca aveti aceeasi problema si se manifesta cu aceleasi simptome va spun clar ca este valva care regleaza debitul de motorina din pompa, respectiv cantitatea de motorina trimisa in injectoare...adica pa pompa de injectie...revin cu detalii...
          Nu e numai pompa de injectie de vina...la fel cum a zis si Mercedes-Cdi pot fi mai multe cauze.Injectoare , valva regulatoare , senzor presiune , filtru de motorina , etc.

          Comment


          • #6
            A venit un baiat cu un tester profesional pt mercedes si ca diferenta fata de celalalt tester a reusit sa imi scoata alte erori care au disparut, iar rezultatul a fot "pressure valve fault", iar explicatia se leaga de valva care regleaza debitul de motorina trimis spre injectoare din pompa...asa mi s-a spus si mi s-a mai spus sa caut alta pompa fiindca rectificatul nu merita din cauza costului si a riscului.
            acum se pare ca cea mai buna si mai ieftina metoda este alta si anume un bun meserias care mi-a spus sa iau o pompa clasica (s-ar potrivi de pe w124) si el o sa o lege, astfel ca nu o sa mai existe probleme...o sa revin cu detalii in momentul potrivit. pana at astept oferte cu pompe de injectie clasice, de preferat de 250D.

            Comment


            • #7
              Cum pot sa aflu codul unei piese - in speta codul pompei mele de injectie - daca nu e data jos. Sunand la diversi distribuitori de piese second import ma intreaba codul pompei. Ma puteti ajuta?

              Comment


              • #8
                Si inca o intrebare care ar putea lamuri multe: daca se obtureaza conducta de retur, poate influenta in mod negativ o pompa de injectie electronica (eroare de pompa+alte reactii)?
                Am primit 2 raspunsuri: 1.nici gand doar creste consumul si 2.cu siguranta fiindca se creeaza o anumita presiune in pompa impiedicand-o sa lucreze in parametrii normali;

                Comment


                • #9
                  Ai grija ca exista doua modele de pompe Lukas puse pe 220d. Un model are cablul lung si unul are cablul scurt ( ma refer la cablul care merge spre calculatorul masinii). Nu se potriveste decat fix modelul care il ai tu. Mai exact o sa vezi despre ce vorbesc daca te uiti pe www.detali.ru . Acolo o sa gasesti si codurile pentru cele doua pompe.
                  A 604 070 00 01 - cel mai probabil aceste este codul daca masina este din 95 insa trebuie verificat.

                  Comment


                  • #10
                    Ai foarte mare dreptate, si pana azi nu am stiut, codul dat de tine este identic, te rog sa imi spui daca stii de care este, cu cablu scurt sau lung?
                    ...Aoleu...de unde schimb limba pe site-ul asta in rusa?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by buhaivictor View Post
                      Ai foarte mare dreptate, si pana azi nu am stiut, codul dat de tine este identic, te rog sa imi spui daca stii de care este, cu cablu scurt sau lung?
                      ...Aoleu...de unde schimb limba pe site-ul asta in rusa?
                      Cum deschizi site-ul in stanga apar diferite marci auto, selecteaza Mercedes si de acolo e in engleza.
                      1994...Mercedes Benz...w202, c180
                      Dragoste la prima vedere...

                      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                      Comment


                      • #12
                        Dragii mei sunt total dezamagit de calitatea lucrarilor de care beneficiem in tara asta si pe care le platim cu varf si indesat...totusi revin bucuros cu detalii despre problema mea: dupa ce x mecanici mi-au spus ca e pompa si nu s-au legat de alte motive, nu au luat cu pasi marunti problema, azi am rezolvat problema dupa ce am consultat zeci de site-uri, manuale, forumuri, etc, si anume am cerut unui mecanic sa experimentam pornirea motorului avand turul si returul legate din pompa intr-o sticla - SURPRIZA - masina a mers fara probleme, dupa care am legat turul pe conducta din rezervor si la fel merge fara probleme, tragand motorina si aruncand returul cum e si normal, at mi s-a confirmat parerea ca returl este cel care "bulverseaza" pompa. Dupa cateva verificari s-a gasit problema si anume o improvizatie facuta pe conducata de retur care a fost fisurata si a fost reparata prin adaugarea unui furtun strans cu coliere, coliere care au obturat returul intr-o anumita masura, iar dupa o vreme dupa ce motorina a inmuiat cauciucul din compozitia furtunului, acesta s-a strangulat in dreptul colierului. Schimbat furtunul si gata problema...va multumesc pt sprijin si va stau la dispozitie oricand.

                        Comment


                        • #13
                          Acuma vazui topicul.Bine ca ai rezolvat-o si ca ai si scris rezolvarea.Turul nu era necesar sa-l tragi din sticla, numai returul trebuia bagat in sticla, precum ti-am zis, dar bine ca s-a rezolvat.

                          Toate cele bune

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF