Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema bara stabilizatoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by paul1983 View Post
    Daca bara originala s-a uzat de ce crezi ca o sa tina sudura la o asa greutate si frecare ce are loc acolo si decat sa faci un lucru de cacat de 2 ori mai bine il faci odata bine de la inceput si gata(sudura sa nu ti-o decaleasca mai tare decat este ea acum).
    Bara aia e de torsiune, se acumuleaza la un moment dat foarte multa tensiune inuntru ei, nu m-ar mira sa se rupa cu totul de unde e sudata )

    Comment


    • #17
      Si eu am o problema in legatura cu aceasta bara, imi scartaia foarte tare in momentul cand era cald afara, am fost si am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare, la montaj bucsile s-au uns cu putina vaselina si s-au montat corespunzator. Vreo 3 saptamani totul a fost ok dar dupa aceea iar a inceput scartaitul acela puternic la denivelari. Ce credeti, care ar fi solutia sa scap de scartaiala?

      Comment


      • #18
        Ea, bara se subtiaza putin dupa ani unde vin bucsele, si chiar daca schimbi bucsele de pe ea, acolo o sa intre praf totdeauna.... si cand e praf cu vaselina intervine iar erodarea...
        se agraveaza. Schimbi bara stabilizatoare cu totul. Si eu ma gandesc la aceeai solutie.
        Vezi ca am postat mai sus un link la install university si acolo spune cum se face acasa treaba asta.
        Numai bine.

        Comment


        • #19
          Sau iti faci bucse artizanale la grosimea adaptata la gradul de erodare al barei tale,
          din derapant de tractor )

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru sfaturi, eu momentan am cumparat un flacon cu ulei w40 si am pulverizat putin bucsile pentru a scapa de scartait...dupa vreo doua zile scartaitul a incetat, acu nu stiu daca de la sprayul meu cu ulei, sau ma mai gandesc ca poate sa consumat de tot vaselina pusa la montajul bucsilor si acum ele s-au asezat cum trebuie.....???!!! De la tine inteleg faptul ca bara respectiva nu ar trebui sa alunece deloc in bucsa, si ma gandesc ca poate dupa ce s-a consumat vaselina respectiva bucsa sta fixa acum pe bara......nu stiu ce sa zic. Oricum multumesc de sfaturi.

            Comment


            • #21
              Cu ulei bagat cu seringa acolo, m-a tinut si pe mine 3 luni )
              Rezolvari atizanale si incercari se pot face.

              Mai e o problema, capatul barei stabilizatoare s eprinde de roata cu o tija, tija aia se defecteaza la randul ei, daca bara incepe sa lunece pe orizontala chiar cu cativa milimetri, vedeti ce se intampla cu masina la un dreapta stanga de volan rapid.... barcutzaaaaaa
              Solutiile artizanale va pot defecta tot trenul de rulare, inclusiv eroziunea cauciucurilor pe interior.

              Aici vorbim sa scapam de scartiala sau sa rezolvam probleme in fundamente?
              Iau in consideratie dein ce in ce mai serios optiunea de a o schimba, si pe spate.
              O zi buna.
              Last edited by mdtudor2006; 07-22-2010, 13:09 PM.

              Comment


              • #22
                Dupa cum spuneam si mai sus, la mine "trancanea" din cauza ca bara era roasa (1-2 mm in grosime) in zona de prindere a bucselor de cauciuc. Am cumparat o banda adeziva panzata (cum sunt alea prin filme numai ca acolo se leaga mainile victimelor cu ele) si am aplicat un strat uniform peste uzura. Surpriza mai mare a fost cand am incercat sa strang la loc colierele metalice care tin bucsele si bara in trenul de rulare. 2 din cele 4 filete in care prind suruburile erau uzate si nu mai tineau deloc (probabil afectate de muschii mecanicului care a umblat ultima oara pe acolo). Problema s-a rezolvat prin aplicarea unor piulite pe capetele suruburilor. Apropo, daca scartaie, recomand cu incredere o pereche de bucse originale cauciucul din ele fiind de calitate mult mai buna, iar pretul pe original este daca nu egal, doar putin mai ridicat. Pe mine m-au costat 40 ron/buc pe original, iar cele pe producator erau undeva la 30 ron/bucata.
                ---
                C220 , 2001, W203.006

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mdtudor2006 View Post
                  Cu ulei bagat cu seringa acolo, m-a tinut si pe mine 3 luni )
                  Rezolvari atizanale si incercari se pot face.

                  Mai e o problema, capatul barei stabilizatoare s eprinde de roata cu o tija, tija aia se defecteaza la randul ei, daca bara incepe sa lunece pe orizontala chiar cu cativa milimetri, vedeti ce se intampla cu masina la un dreapta stanga de volan rapid.... barcutzaaaaaa
                  Solutiile artizanale va pot defecta tot trenul de rulare, inclusiv eroziunea cauciucurilor pe interior.

                  Aici vorbim sa scapam de scartiala sau sa rezolvam probleme in fundamente?
                  Iau in consideratie dein ce in ce mai serios optiunea de a o schimba, si pe spate.
                  O zi buna.
                  Daca nu ma insel tija de care zici se numeste bieleta antiruliu si trancane in draci daca e uzata. Eu le-am schimbat pana acum doar cele de pe spate si imi pare rau ca nu mi-am cumparat originale (ce -i drept, duble la pret).
                  ---
                  C220 , 2001, W203.006

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Aceeasi problema o am si eu pe spatele masinii,in sensul ca va trebui sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare pentru ca scartaie infernal si bieletele antiruliu. As dori sa intreb utilizatorul marco17 daca i-a aparut vreo problema in schimbarea lor cu altele decat cele neoriginale, pentru ca nici eu nu doresc sa le schimb la reprezentanta, deoarece pretul este putin piperat. multumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nenat00 View Post
                      Salut. Aceeasi problema o am si eu pe spatele masinii,in sensul ca va trebui sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare pentru ca scartaie infernal si bieletele antiruliu. As dori sa intreb utilizatorul marco17 daca i-a aparut vreo problema in schimbarea lor cu altele decat cele neoriginale, pentru ca nici eu nu doresc sa le schimb la reprezentanta, deoarece pretul este putin piperat. multumesc.
                      Salut! Eu iti recomand sa cumperi produse originale chiar daca sunt putin mai scumpe. Se gasesc pe piata si la alti furnizori, nu neaparat la reprezentanta MB. La mine pe spate am pus bielete pe producator si dupa ce am iesit din service trancaneau la fel. M-am intors si le-am explicat despre ce e vorba. Le-au desfacut si le-au montat din nou si nu au mai facut zgomot. Banui ca nu le montasera initial in pozitia corecta. In privinta bucselor, am scimbat vreo 2 seturi pe producator din cauza scartaitului. Doar cele originale s-au dovedit "nescartaietoare"
                      ---
                      C220 , 2001, W203.006

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa le schimb atunci la reprezentanta pentru siguranta.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by nenat00 View Post
                          Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa le schimb atunci la reprezentanta pentru siguranta.
                          Incearca sa iti gasesti niste mecanici in care sa ai incredere si la care le pasa macar oleaca si de masina ta, nu numai de banii tai. La reprezentanta vei plati manopera de 3 ori mai scump decat face lucrarea. Ca exemplu, am intrebat zilele trecute cat costa o diagnoza: 135 ron. Ca sa imi stearga erorile memorate 60 ron. Cam scumpa o apasare de tasta 60 ron, nu?
                          ---
                          C220 , 2001, W203.006

                          Comment


                          • #28
                            Foarte adevarat ceea ce spui,din pacate.Nu vreau sa ma raportez la alte service-uri din strainatate,deoarece nu cunosc metoda de lucru si calcul a manoperei in afara,dar la noi in tara se poate ajunge sa platesti pana la 2 treimi din reparatie doar manopera,daca nu mai mult,ceea ce mi se pare jenant sincer.

                            Comment


                            • #29
                              Buna ziua. Postez pentru cei ce doresc sa afle pret bucse bara stabilizatoare spate + bielete antiruliu spate cumparate de la Autoklass = 310 RON, iar maine ma voi duce sa le schimb cu 80 RON manopera. O zi buna!

                              Comment


                              • #30
                                o problema am si eu cu bara de torsiune ...troncane...intrebarea mea ptr voi e daca pot face 2 mi de km cu ea asa fara sa se rupa...as vrea sa o schimb in romania...aici in italia cand am inceput sa aud ca imi bate ceva pe fata la masina am fost la reprezentanta mercedes si mi-a schimbat tot inafara de bara de torsiune spunand ca nu a bagat masina pe groapa sa o verifice ci numai a ridicat-o pe elevator si uite asa am platit 800 de euro pe nimic...iar acum sa imi schimbe bucsele de la bara de torsiune mi-au cerut 350 de euro pe care nu vreau sa ii dau....deci pot ajunge cu siguranta in romania cu bara de torsiune asa? va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF