Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi pt cum se porneste cu o baterie moarta un diesel w203 220CDI?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi pt cum se porneste cu o baterie moarta un diesel w203 220CDI?

    Salut,

    Am un 2002 diesel W203 C220CDi

    Dupa iarna de anul asta in care masina a "zacut" afara in frig (in Bucuresti) pornita la 2-3 saptamini cite 10-20 minute se pare ca bateria murit.
    Ultima oara s-a circulat cu ea prin toamna, cred ca prin octombrie cind s-au parcurs vre-o 3-400Km (Bucuresti, Arges Vidraru, ceva de genul asta)
    In rest maica-mea de 71 de ani ii mai dadea "cite o cheie" din cind in cind.
    Totul a culminat cu ultima incercare sa o porneasca prin februrie pe la minus 15-20grade cind evident a sucombat (maica-mea a spus ca nu a facut nimic iar la 71 de ani nu isi mai aducea aminte daca s-au aprins beculetele la bord inainte sa o porneasca). Ceva viata mai avea bateria atunci in ea pt ca a reusit sa o deschida din telecomanda si a si inchis-o apoi.

    Acum vre-o saptamina, doua cind era cald afara maica-mea s-a mai gindit sa o porneasca dar nu a mai putut nici macar sa o deschida iar "becu' albastru" din geam (ledul de la alarma) nu mai este aprins.

    Masina este nerulata cu exceptia excursiei la Vidraru din toamna din iunie anul trecut si pornita la citeva saptamini cite 10-20.
    Nu stiu virsta bateriei dar are cel putin un an jumate (am cumparat masina din Germania in vara lui 2008)


    Intrebari:

    1. Se poate "lua curent" (baterie ajutatoare pusa in paralel pe bateria existenta) fara probleme de "ars" computere sau alte belele de genul asta?
    Daca da:
    a) Cum se conecteaza bateria in paralel cel mai bine: pe bornele bateriei actuale sau pe mufa speciala (cu un capac rosu parca) pt plus si o masa (de pe baterie sau alt loc)?
    b) Cum se cupleaza bateria ajutatoare in cazul in care este de pe o alta masina: cu motorul de la masina respectiva oprit la conectarea ei pe masina de "ajutat" si cu pornire ulterioara a motorului inainte de incercarea de pornire a masinii aflata "in nevoie" sau cu motorul pornit?
    c) Cind se incearca pornirea masinii "bolnave": imediat dupa conectarea bateriei ajutatoare sau lasata ceva timp (cit anume?) ca sa isi traga ceva "vlaga"?
    2. Se poate schimba bateria cu una noua sau una buna fara avea probleme cu computerul sau cu eventuale erori ce au aparut sau pot apare la decluplarea celei vechi si montarea celui noi?

    <In cazul de fata s-ar putea sa nu mai fi ramas nimic in baterie sau ceva nesemnificativ (0 la 6V)>

    3. Ce baterie imi recomandati: model si capacitate?
    Un pret si "de pe unde" ar fi bine venite (pt Bucuresti)>


    Eu, din motive de sanatate, nu ma pot intoarce in tara cit de curind nesuportind inca oboseala unui drum de 10-12 ore cu avionul deci informatiile toate sint "culese" (implicit date) de o femeie de 71 de ani (care nu are nici o inclinatie tehnica si nu a condus niciodata). Alti prieteni care sa aibe timp, pot apela la ei si sa nu "isi bage surubelnita in ureche" nu prea am.
    Simbata viitoare pe 27 Martie 2010 va veni un prieten cu un VW Bora mk5 (2009) diesel si va incerca sa o porneasca (baterie in paralel si/sau schimbata in functie de raspunsurile domniilor voastre)

    Cu mutumiri anticipate
    2002 MB C220 CDI Avantgarde

  • #2
    Imi place foarte mult cum ai postat. Multi nu prea se obosesc sa-si structureze problemele asa pe larg, dar asteapta raspunsuri cat mai elaborate.

    Pentru punctul 1 a. b. si c. raspunsul meu este (cum am facut de multe ori) :
    Tragi masina "ajutatoare" aproape de masina ta si cu motorul pornit conectezi papucii cablurilor de transfer. Unii spun ca e bine sa se conecteze prima data minusul si apoi plusul dar nu prea conteaza. In cazul bateriei moarte in halul ala o lasi putin (5-10 minute). Apoi o pornesti, tot cu papucii pusi.
    In momentul in care masina bolnava a pornit scoti cablurile.
    Se scoate cablul de minus (albastru) de la ambele capete si apoi cablul de plus (rosu) de la ambele capete.

    Punctul 2. Bateria se poate schimba linistit cu una noua. In mod normal bateria mai are ceva curent in ea dar cand amperajul scade sub o anumita valoare computerul nu mai porneste motorul. In cel mai rau caz se poate intampla sa ti se reseteze anumite valori prin computer dar nu e nimica grav.

    Punctul 3. Cu siguranta o baterie mai scumpa e mai buna. Singura problema e ca multe sunt facaturi. Eu nu cumpar baterii Bosch. Varta sunt bune. Acum am Caranda pe masina - ieftina si buna. Rombat supercalciu sunt bune.
    Sa te uiti la datele de pe bateria actuala (in mod special amperajul). Daca vrei poti sa iei si de amperaj mai mare, nu se intampla nimica. E chiar mai bine avand in vedere inchiderea pe telecomanda si faptul ca daca a stat pana acum masina atata ma gandesc ca va mai sta si de acum incolo.

    Sanatate si numai bine.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Cand pornesti cu o baterie ajutatoare:
      • conectezi plus cu plus
      • conectezi minus la bateria ajutatoare cu minus undeva pe caroseria masinii la care vrei sa dai curent (in caz ca sunt scurgeri sau scapari de gaze din bateria veche, poti sa ai surprize foarte neplacute daca pui minusul direct la baterie si face scantei)
      • dupa ce ai legat conectorii, pornesti masina care da curent si o lasi pornita vreo 5 minute (se incarca putin si bateria descarcata)
      • dupa 5 minute, incerci sa dai la automat (masina care da curent ramane pornita, eventual putin turata ca sa faca fata).
      • dupa pornire, se deconecteaza prima oara minusul de la masa si apoi plusul

      In caz ca nu porneste din prima, se mai tine 5 minute la incarcat cu masina pornita si se repeta procedura.
      ...

      Comment


      • #4
        O specificare: o baterie care a stat ceva timp nefolosita,si are intre pana in 6 volti,e terminata si nu se mai incarca.Deci nu te astepta sa mai porneasca daca ai oprit motorul.O alta baterie;ar fi de preferabil cu ceva amperi in plus(la -20 grade amperajul poate scade la 60%).La motor de 2.2-2.5 de preferat ar fi un 95-100Ah si nu o sa ai probleme.Ca marca a bateriei s-a specificat mai sus... +firma Zap.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF