Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor ,,alte pericole,, aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina pana sa schimb placutele a sta o luna de zile in parcare nefolosita cu frana de mana apasata la maxim.Se poate sa fi ruginit ceva pe acolo stand atat nemiscata?Ca atunci cand am schimbat placutele mi-a suit-o pe elevator,si fiind ridicata am invartit de rotile din spate,si cam huruiau.Si mi-a zis mecanicul ca huruie ca a stat prea mult nemiscata si ca isi da drumul.

    Comment


    • #17
      Cred ca are dreptate mecanicul. Dupa ce mergi cu ea pune mana pe jantele din spate si daca sunt fierbinti sau calde e clar nu?

      Comment


      • #18
        Scuze dar nu prea am inteles.La ce te-ai referit cu ''e clar''?

        Comment


        • #19
          Eu zic că rugina adunată pe discuri şi pe plăcuţele de frână se putea rezolva cu puţin spray de frână. Dădeai cu spray, şi apoi o luai la o tură. Se curăţau de ziceai că sunt noi.

          La unele modele apare eroare la schimbul de placute. Daca e eroare ESP (în cazul in care masina ta are aşa ceva) poţi încerca să resetezi eroarea luând volan maxim pe loc stânga - dreapta.

          Dacă ar fi de la frana de mână, ţi-ar bipăi,deoarece cred că e un singur intrerupator (nu văd rostul să pună 2 întrerupătoare pentru aceiaşi chestie). Deci nu poate să-ţi ramână frâna de mână puţin strănsă cât să se aprindă martorul acela, dar să nu bipăie.

          Incearcă să verifici şi roţile să nu meargă vreauna înfrânată şi să simtă senzorii ceva diferenţe de turaţie între cele 2 roţi!
          ...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Antonyo View Post
            Scuze dar nu prea am inteles.La ce te-ai referit cu ''e clar''?
            Din cauza franarii permanente si implicit a miscarii de frecare a elementelor sistemului de franare se produce caldura, care se transmite, dupa caz, de la disc sau tambur la janta.

            Comment


            • #21
              Asta stiu dar ma gandeam ca te referi ca e clar ca din cauza la cat a stat pe loc face figuri frana de mana

              Comment


              • #22
                E posibil sa fi ruginit cablul, din cauza nefolosirii lui.

                Comment


                • #23
                  A inceput sa isi revina folosind-o.Am apasat frana de mana si iam dat drumul de vreo 10-15 ori si vad ca sia dat drumul acum.Oricum multumesc tuturor pentru sfaturi

                  Comment


                  • #24
                    Salut! Frana de mana e de fapt o pedala in stanga langa stalp? Daca e asa baga piciorul sub ea si ridic-o. Daca dispare semnul din bord trebuie reglat. Succes!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF