Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor ,,alte pericole,, aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor ,,alte pericole,, aprins

    Salut.Azi mi sa aprins martorul de alte pericole si tiuie non stop.De la ce ar putea fi?Mentionez ca abia am schimbat placutele si discurile si dupa cativa km dupa schimbare a inceput sa-mi faca.Ar putea sa fie de la senzori?ca senzorii nu mi ia mai pus ca nu erau buni.Astept un raspuns daca stiti de unde ar putea fi ca nu stiu ce sa ii mai fac.Mersi mult

  • #2
    Originally posted by Antonyo View Post
    Salut.Azi mi sa aprins martorul de alte pericole si tiuie non stop.De la ce ar putea fi?Mentionez ca abia am schimbat placutele si discurile si dupa cativa km dupa schimbare a inceput sa-mi faca.Ar putea sa fie de la senzori?ca senzorii nu mi ia mai pus ca nu erau buni.Astept un raspuns daca stiti de unde ar putea fi ca nu stiu ce sa ii mai fac.Mersi mult
    Daca te referi la martorul simbolizat printr-un triunghi cu semnul exclamarii in interior , fundal galben , acesta este martor de la ASR sau ESP , depinde ce are masina.

    Comment


    • #3
      Scuze am crezut ca asta care imi apare mie e de alte pericole.La mine apare in partea dreapta si e rosu (!).Asta e semnul numai ca semnul exclamarii e intr-un cerculet.Am incercat sa traduc din carte dar nu traduce toate cuvintele...dar zice ceva de frane

      Comment


      • #4
        Verifica lichidul de frana.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Antonyo View Post
          Scuze am crezut ca asta care imi apare mie e de alte pericole.La mine apare in partea dreapta si e rosu (!).Asta e semnul numai ca semnul exclamarii e intr-un cerculet.Am incercat sa traduc din carte dar nu traduce toate cuvintele...dar zice ceva de frane
          Nu te referi la semnul de la "frana de mana" ? Daca da, atunci verifica senzorul care detecteaza miscarea rotii cand masina are frana apasata. Teoretic ar trebuii sa fie la roata (nu stiu sigur).
          W202, C180 elegance, 1995

          Comment


          • #6
            Lichidul e la nivel.Dar stiti ce ma mira pe mine?pana sa schimb placutele ,din cauza pistonasului de la etrier care ramasese blocat imi pierdea lichidul.Ramaneam fara lichid si fara frane.Dar atunci nu imi aparea martorul asta sa ma anunte ca pierd lichid.Dar acum ca e masina perfecta si merg si franele ok se aprinde si tiuie non stop.Dar am observat ca si frana de ''mana'' tine diferit acum.Parca ar ramane blocata.La voi cum e?daca plecati cu frana de mana apasata se aprinde martorul asta?Ca ma gandesc cand o fi facut aerisirea sa nu fie franata din frana de mana chiar daca eu o trag sai dau drumul.Ca numai cand plecam cu frana de mana apasata tiuia.Sper ca ati inteles ce am vrut sa zic.

            Comment


            • #7
              O fi ceva din calculator. Un senzor ceva. Testerul ce zice?

              Comment


              • #8
                Si stiti de ce cred ca ramane frana de ''mana''apasata putin chiar daca eu ii dau drumul?Ca am observat de cand am schimbat placutele ca atunci cand o apas nu mai are caraiala aia specifica.Si cand trag de ea sa ii dau drumul inainte se auzea cum sarea pedaua inapoi.Acum revine usor.De exemplu daca trag decat o data de clapeta tiue si apare martorul ala.Trebuie sa trag de mai multe ori si cu forta ca sa mearga ok.De aia spun ca banuiesc ca ramane franata din frana de mana

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Antonyo View Post
                  Lichidul e la nivel.Dar stiti ce ma mira pe mine?pana sa schimb placutele ,din cauza pistonasului de la etrier care ramasese blocat imi pierdea lichidul.Ramaneam fara lichid si fara frane.Dar atunci nu imi aparea martorul asta sa ma anunte ca pierd lichid.Dar acum ca e masina perfecta si merg si franele ok se aprinde si tiuie non stop.Dar am observat ca si frana de ''mana'' tine diferit acum.Parca ar ramane blocata.La voi cum e?daca plecati cu frana de mana apasata se aprinde martorul asta?Ca ma gandesc cand o fi facut aerisirea sa nu fie franata din frana de mana chiar daca eu o trag sai dau drumul.Ca numai cand plecam cu frana de mana apasata tiuia.Sper ca ati inteles ce am vrut sa zic.
                  Nu am inteles nimic din postul asta

                  Frana de parcare, este mecanica, nu are nici o legatura cu frana de serviciu.
                  Este actionata prin cablu care actioneaza sabotii, si ramane "trasa" cu ajutorul criketului de la pedala de actionare.
                  Nu prea poate ramane blocata, decat daca rugineste cablul in camasa sau se intepenesc sabotii pe butuc.

                  Mergi la un tester , poate este doar o eroare stocata si odata cu stergerea ei , va reveni totul la normal.

                  Bafta !
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Antonyo View Post
                    Si stiti de ce cred ca ramane frana de ''mana''apasata putin chiar daca eu ii dau drumul?Ca am observat de cand am schimbat placutele ca atunci cand o apas nu mai are caraiala aia specifica.Si cand trag de ea sa ii dau drumul inainte se auzea cum sarea pedaua inapoi.Acum revine usor.De exemplu daca trag decat o data de clapeta tiue si apare martorul ala.Trebuie sa trag de mai multe ori si cu forta ca sa mearga ok.De aia spun ca banuiesc ca ramane franata din frana de mana
                    Tocmai ti-ai dat singur raspunsul. Frana de mana este prea stransa sau sistemul este ruginit/cablul agata/etc.

                    Ps: daca am frana de mana apasata imi apare martorul in bord, iar daca plec cu ea apsata, imi tiuie si martorul ramane aprins.
                    W202, C180 elegance, 1995

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dolusd View Post
                      Tocmai ti-ai dat singur raspunsul. Frana de mana este prea stransa sau sistemul este ruginit/cablul agata/etc.

                      Ps: daca am frana de mana apasata imi apare martorul in bord, iar daca plec cu ea apsata, imi tiuie si martorul ramane aprins.

                      Daca frana de parcare este apasata nu pleca...
                      Sau cel putin asa ar trebui sa fie.

                      Poate fi si varianta cu frana prea stransa, dar atunci nu ar avea voia sa plece de pe loc, nici macar 1 cm.
                      Last edited by marele_alb; 03-15-2010, 23:19 PM.
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Mersi mult pentru raspunsuri.Pana acum neavand problema asta nu am bagat de seama daca plec cu frana de mana daca se aprinde martorul ala.Si scuze pentru postarea in care nu ati inteles nimic)

                        Comment


                        • #13
                          Marele alb sincer sa fiu de cand am masina nu mi-a tinut niciodata frana de mana.Si cu ea apasata la maxim mergea fara sa fie vreun pic franata.Imi dadeam seama ca e apasata ca tiuia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Daca frana de parcare este apasata nu pleca...
                            Sau cel putin asa ar trebui sa fie.

                            Poate fi si varianta cu frana prea stransa, dar atunci nu ar avea voia sa plece de pe loc, nici macar 1 cm.
                            Daca frana de mana este putin apasata, ramane martorul aprins si tiuie dar masina pleaca ca si cum nu ar fi apasata frana de mana (pentru ca frecarea este minima, dar exista incat sa fie detectata frana de mana apasata)
                            W202, C180 elegance, 1995

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Antonyo View Post
                              Marele alb sincer sa fiu de cand am masina nu mi-a tinut niciodata frana de mana.Si cu ea apasata la maxim mergea fara sa fie vreun pic franata.Imi dadeam seama ca e apasata ca tiuia.
                              Se poate rezolva prin slabirea putin a cablului ce actionaeaza sabotii franei de parcare, dar cum zici ca si asa nu ai frana de parcare buna, atunci nu vei avea deloc.

                              Studiaza bine treaba si vei gasi o rezolvare, cu siguranta.
                              Frana de parcare se regleaza din niste excentrici , aflati pe interiorul rotilor din spate, nu stiu exact de ce scule ai nevoie.

                              Originally posted by dolusd View Post
                              Daca frana de mana este putin apasata, ramane martorul aprins si tiuie dar masina pleaca ca si cum nu ar fi apasata frana de mana (pentru ca frecarea este minima, dar exista incat sa fie detectata frana de mana apasata)
                              Am inteles ideea,
                              Ce nu inteleg este ca , dupa cate am citit in posturi,nu s-a umblat la frana de parcare,ci s-au schimbat discurile si placutele de la frana de serviciu.
                              De unde problema asta?
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF