De ceva timp nu mai merge rotund motorul la relanti, asta dupa ce se incalzeste motorul...uneori se simt si niste vibratii.La prima cheie, dimineata, cu motoru rece porneste super bine fara zgomote dubioase, sta in 900 de ture, dupa care cade la 700 dupa ce s-a incalzit. Pe parcursul zilei, daca o opresc undeva 30 min cand ii dau cheie face un zgomot metalic, scutura asta intre 5-10 secunde, dupa care nu mai face. O alta faza care am observat-o ieri ca daca sta oprit motoru mai mult timp si e suficient de rece, incat sa porneasca cu socu tras, nu mai face acel zgomot. Din punctul meu de vedere... pot fi 2 variante:
1.Fie nu se face ungerea cum trebuie, adica pompa de ulei nu amorseaza;
2.Un injector obosit, care nu se simte la relanti cand e tras socu;
Sper ca am reusit sa va expun cat mai clar problema mea, va astept cu sfaturi;
Daca am colegi cu MB cu Diesel aspiratin Iasi si care ar fi de acord sa ne vedem, pt ca nu am reusit sa mai ascult un alt motor ca sa fac o comparatie.
Daca stiti mecanic care sa se priceapa la astfel de motoare in Iasi va raman dator.
1.Fie nu se face ungerea cum trebuie, adica pompa de ulei nu amorseaza;
2.Un injector obosit, care nu se simte la relanti cand e tras socu;
Sper ca am reusit sa va expun cat mai clar problema mea, va astept cu sfaturi;
Daca am colegi cu MB cu Diesel aspiratin Iasi si care ar fi de acord sa ne vedem, pt ca nu am reusit sa mai ascult un alt motor ca sa fac o comparatie.
Daca stiti mecanic care sa se priceapa la astfel de motoare in Iasi va raman dator.
Comment