Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se blocheaza motorul sau nu?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se blocheaza motorul sau nu?

    Salut,daca gresesc unde postez va rog sa mi spuneti,detin un w 203 2004 si am citit despre curatatul injectoarelor cu liqui moly am citit cam ce sa scris pe aici dar problema ar fi cam asa:am optat pentru a nu scoate injectoarele ci doar a le curati cu solutie pusa in rezervor.Prima alegere sa pun solutia in rezervor dar vreau sa atac inaintea filtrului normal de motorina doua filtre(transparente cum erau pe dacie)unul pe tur si unul pe retur,intrebarea nr 1 credeti ca afecteaza pompa de inalte.A doua alegere:la cele doua filtre care vreau sa le atac inaintea filtrului normal atac alte doua tuburi de motorina tur,retur care sa le bag in sticluta cu solutie sau in alta mai mare,intrebarea:credeti ca motorul se va bloca ptr ca nu va exista acea presiune facuta de pompa de inalte.Mecanicul italian cu care mai discut despre masini si ma mai invata cate ceva e plecat in vacanta prin Brazilia,iar dac i as spune ce vreau sa fac ma trimite la un service calificat de curatat injectoare si stiu ca baieti au aparatura in care se pune substanta se ataca direct la motor dar care lucreaza cu o anumita presiune.Nu vreau sa optez la ei ptr ca nu vad ce fac iar celalalt lucru mai si alti prieteni care asteapta sa curat eu si apoi ei dar nu vreau sa ma arunc cu capul inainte sa stric ceva.Va multumesc si astept parerile voastre.
    dany

  • #2
    Salut. Nu baga nici un fel de gunoi de curatat injectoare. Lasa-le asa sau mergi la profesionisti. Nu inteleg de ce vrei sa le cureti ? Ce au nu funtioneaza? troncane urat sau ce ? Am mai zis si in alta parte ca rahaturi de astea de solutii dizolva toate mizeriile de pe traseu --- rezervor --- injectie si ghici unde le baga. Recomand sa il lasi asa.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Ok,te am inteles dar LIQUI MOLY am luat o de la reprezentanta din italia de la bmw deci nu e un gunoi,am cercetat inainte sa aleg aceasta solutie,de ce vreau sa o fac pentru ca am mers de mai multe ori cu becul aprins de la motorina si acum se simte un pic motorul mai tare adica mai zgomotos,iar de aceea eu vreau sa nu bag in rezervor am doar nevoie sa se curete injectoarele masina are 140 000km,iar alta chestie cu punei motorina si dai talpa i am dat mereu nu are efect iar motorina buna numai supertech de la agip,iar daca voi folosi punand in rezervor voi ataca 2 filtre pe tur si retur inainte de filtru de motorina si asa evit mizeria sa mi intre din nou in injectoare si n filtru,iti multumesc de parere
      dany

      Comment


      • #4
        Si eu sunt de aceeasi parere sa nu ii bagi nici un fel de solutie de curatare ca aceasta va avea urmari mai grave.
        Mai bine te duci cu ea la baietii care se ocupa de injectoare si le cureti la ultrasunete.
        Cred ca asta cu motorul mai zgomotos e doar in mintea ta.
        Ce daca ai mers cu becul aprins?
        Oricui se poate intampla.
        Eu nu cred ca injectoarele se duc la 140.000,dar bn asta e doar parerea mea.
        Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
        Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

        Comment


        • #5
          Verifica injectoarele sa vezi daca sunt intradevar "duse". Chiar daca unele injectoare au debit putin marit, celelate ar trebuie sa le "echilibreze" cu un debit mai mic astfel incat motorul sa mearga rotund. Daca te duci la tester o sa vezi exact daca ai injectoari cu probleme si care sunt ei.

          Solutia pentru injectoare de la Liqui Moly se aplica in 2 moduri:
          • pui solutia in rezervor
          • scoti furtunele de tur si retur, si le bagi intr-o sticla in care pui solutia de curatat

          Oricum ai face operatie, e bine sa schimbi filtru de motorina dupa. Pentru mai multe detalii mai bine cauti pe forum, sunt vreo 2 sau 3 topicuri despre asa ceva.

          Nu inteleg insa de ce nu mergi cu ele la curatare profi. Aici in Romania, am gasit pe cineva care vinde injectoare reconditionate in Italia la aprox 500 lei / injector (si trebuie sa dai injectorul tau la schimb). Asa ca nu cred sa fie curatarea atat de scumpa incat sa nu se merite.
          ...

          Comment


          • #6
            Va multumesc,pentru indicatii,referitor la injectoare nu am spus ca ar fi duse,dar am hotarat sa le curat printr o metoda foarte simpla cu solutie.Prima metoda cu atacul direct la injectoare nu a mers pentru ca trebuia presiune,iar a doua a reusit,am scos toata motorina dupa care i am bagat doar 3 litri si am pus aproape 200ml de solutie si am facut centura romei aproape 80 km cu 120km 160km la ora ultimile 20 km am pus restul de solutie 100ml plus 200ml de motorina.Acum ma intrebati si sa schimbat ceva,eu am simtit ca sa schimbat ceva,dar am apelat la cineva,la cine la nevasta,ca stiti cum sunt femeile nu s asa atente de cum toarce motorul,am luat o de la munca si am lasat o sa conduca,iar primul lucru dupa 2 km ma intrebat daca am sesizat ca nu se mai aude motorul(nespunandu i ca am pus solutie pentru curatit injectoare)daca si nevasta mea a sesizat deci e ceva.Deci se poate inchide,va multumesc de sfaturi.
            dany

            Comment


            • #7
              Daca-i dai talpa nu se curata singure?

              Comment


              • #8
                Nu prea, am incercat pe autostrada plus ca masina cand am luat o la 111 000km avea 90 000 km de autostrada,am prieteni ce fac curse italia romania cu sprinterele si tot dau probleme ,asta e una din problemele la modelele noastre,injectoarele,admisia,senzorul de aer,egr si altele.
                dany

                Comment


                • #9
                  Mergi la un service si fa o spalare profesionala (cu aparat special) la injectoare. O sa te coste 200 ron (maxim 300 ron daca service-ul este mai scump la manopera).
                  Ai sa simti diferenta dupa (mai ales la pornirea la rece si la mersul motorul - va merge mai rotund).
                  W202, C180 elegance, 1995

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sorinita View Post
                    Nu prea, am incercat pe autostrada plus ca masina cand am luat o la 111 000km avea 90 000 km de autostrada,am prieteni ce fac curse italia romania cu sprinterele si tot dau probleme ,asta e una din problemele la modelele noastre,injectoarele,admisia,senzorul de aer,egr si altele.
                    Degeaba mergi pe autostrada, injectoarele se curata la debit mare de motorina. Adica trebuie sa mearga cu ea turata ca sa se simta. Cel mai probabil prietenii tai merg normal (sa consume cat mai putin).

                    20 - 30 de km pe autostrada cu ea cat mai turata si o sa se curete si injectoarele si restul: turbo, egr, catalizator si daca au filtru de particule ii facea si "regenerarea".
                    ...

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF