Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nimeni nu stie cum sa schimb uleiul cutiei automate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nimeni nu stie cum sa schimb uleiul cutiei automate

    Salutare,am si eu o mica problema pe cat de mica pe atat de sacaitoare,vreau sa schimb uleiul si filtrul cutiei (c 2300 sport coupe - cutie automata pe impulsuri) dar toti care se uita sub ea vad busonul de golire dar nu si pe cel de umplere....iar alta problema ar fi ca filtrul e de fapt un sorb ce sta in baia cutiei si nimeni nu se baga sa desfaca cutia pentru ca nici nu stiu ce se afla in interior si sa las pe cineva sa faca experiente pe ea nu vreau....iar la mercedes ma costa o avere cred ....va rog dati.mi cateva sfaturi pana la urma ma duc la cei de la mercedes daca asa ma indrumati.Multumesc anticipat!
    Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

  • #2
    Trebuie sa ai joja pentru verificarea uleiului din cutie,pe acolo se pune uleiul.Pune o poza cu motorul.

    Comment


    • #3
      http://www.220.ro/Rioc3IvlvT/Motor-230
      Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

      Comment


      • #4
        Buna seara, pentru 150-170 lei nu cred ca ar trebui sa iti faci atitea probleme,sincer .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #5
          Ba cred ca da, imi intra 8 litri de ulei in cutie si e cam 50 ron/litru + filtrul+garnitura baii de ulei+manopera asta asa lejer 600-700 ron asta fiind un calcul la un service normal dar la mercedes sigur e dublu.
          Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

          Comment


          • #6
            Originally posted by mortalkick View Post
            Ba cred ca da, imi intra 8 litri de ulei in cutie si e cam 50 ron/litru + filtrul+garnitura baii de ulei+manopera asta asa lejer 600-700 ron asta fiind un calcul la un service normal dar la mercedes sigur e dublu.
            Cine va baga astfel de prostii in cap , de unde stii cit ulei intra in cutie , da-mi o explicatie tehnica prin care sa dovedesti ca in cutia de pe masina ta intra 8 litri de ulei, cum ii bagi in cutie , iar in privinta pretului la Mercedes iarasi se fac tot felul de aberatii, este adevarat ca unele piese sunt scumpe , dar nici chiar asa.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #7
              Du-te la mercedes, vorbeste cu un mecanic de acolo sa-ti faca lucrarea la juma de pret acasa la el. Si iti va inlocui numai 4 litri (pentru a inlocui 8 litri se demonteaza o chestie din cutie care se cheama convertor si nu se prea baga mecanicii la asa ceva) . Recomand mecanic de mercedes, ca sa vina si cu joja. Masina nu are prevazuta joja, exista doar cate o joja in fiecare service. Daca nu are joja mecanicul masoara cantitatea pe care o da afara si pune la loc aceiasi cantitate (dar nu esti sigur daca e in limite).

              Daca nu gasesti fa lucrarea in reprezentanta. Cutia automata e cel mai greu si scump de reparat, la orice masina.

              Comment


              • #8
                BUNA la mercedez va fac un calcul 10lx 70lei + 1filtru x100 + 1garnitura x35lei + 1.2h x 125=985 lei.... asta la o reprezentanta... cel putin la mine la tiriac auto bv unde lucrez eu....Dar sa va dau procedurile de schimbare... asta intre noi fie vorba....


                - exista 2 proceduri de schimbare a uleiului din CVA si amandoua implica 10l ulei atf sau.....6803.
                procedurile difera in functie de cutie.(722.6 722.9)
                Prima ar fi spalare (la cutiile ce detin joja)
                -se da drumul la ulei(cca3l)
                -se baga alti 3 litri la loc si se porneste auto si se plimba cutia R-N-D timp de vreo 5-10 min
                - se repeta operatia de mai sus
                -se da drumul la ulei iar dupa care se da baia jos
                -se inloc filtru ulei +garnitura
                -se monteaza la loc baia
                -se baga cca2.5 l si se merge cu masina in rafe sa se incalzeasca cutia(in jur de 90 grade C)
                - se masoara nivelul si se mai completeaza cat mai e nevoie




                A 2 metoda e mai complicata...(la cele fara joja)
                -dai drumul la ulei din baie(cca3l)
                -dai drumul la ulei din convertizor(au un buson mic pe ele)(cca3l)
                -dai baia jos si schimbi filtru si garnitura
                -Atentie se vor schimba si cele 6 suruburi
                -dupa ce sa scurs bine se monteaza totul la loc
                -se baga in baie 3l ulei
                -se porneste masina pt cateva momente
                -se baga iar ulei in baie(cat intra)
                -se porneste masina iar pt cateva momente
                -iar se baga ulei in baie
                -iar se porneste masina si se lasa pornita pina ce temp uleiului din cva urca la 45 gradeC
                -cand temp a ajuns la 45 se baga ulei pina la refuz'



                A 2 procedura nu puteti sa o faceti fara un STAR Diagnosis(reprezenta), dar mai sunt unii care apreciaza cald cu mana(cea ce nu e prea corect).
                Deci domnilor grija mare, pt 1.2h manopera la reprezenta (cu uleiu vostru si filtru si garnitura) riscati sa va prapaditi cutia


                1.2*125=150 ron.... cat le dati la alti mecanici sa va schimbe uleiu????

                Comment


                • #9
                  pt detalii,(asta vi le pot face in particular)contactatima,,, si va asigur de o treaba excelenta.....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by la_coste View Post
                    Du-te la mercedes, vorbeste cu un mecanic de acolo sa-ti faca lucrarea la juma de pret acasa la el. Si iti va inlocui numai 4 litri (pentru a inlocui 8 litri se demonteaza o chestie din cutie care se cheama convertor si nu se prea baga mecanicii la asa ceva) . Recomand mecanic de mercedes, ca sa vina si cu joja. Masina nu are prevazuta joja, exista doar cate o joja in fiecare service. Daca nu are joja mecanicul masoara cantitatea pe care o da afara si pune la loc aceiasi cantitate (dar nu esti sigur daca e in limite).

                    Daca nu gasesti fa lucrarea in reprezentanta. Cutia automata e cel mai greu si scump de reparat, la orice masina.
                    Domnle eu sunt unu dintre mecaniciii aia de care zici u... si intradevar ii ajunge la jumate de pret. inclusiv uleiul ii putem scoate la 40 ron /l dar cu convertizorul nu ai nimerito... nu demontam ... daca nu au buson de golire ii facem spalare,,, vezi procedurile ce le am atatasat mai suss

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles ideea,ma voi duce la reprezentanta.Va multumesc mult tuturor ,mi.ati fost de mare ajutor. Dai un ban dar stai.........fara grija Se poate inchide acest topic , am rezolvat problema.
                      Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tantaru View Post
                        Domnle eu sunt unu dintre mecaniciii aia de care zici u... si intradevar ii ajunge la jumate de pret. inclusiv uleiul ii putem scoate la 40 ron /l dar cu convertizorul nu ai nimerito... nu demontam ... daca nu au buson de golire ii facem spalare,,, vezi procedurile ce le am atatasat mai suss
                        Ok. Chestia aia nu se face in nici o reprezentanta. Dar sunt unii care o fac. Sincer sa fiu eu unu' nu am avut curaj sa ma las pe mana lor. Si sa recunoastem ca e o chestie mai buna sa inlocuiesti tot uleiul odata decat sa speli de cateva ori. De aceea cred ca la W204 a prevazut neamtu' buson si la convertor (ceea ce w203 nu are). Parerea mea ...

                        Comment


                        • #13
                          Intrebare

                          Originally posted by tantaru View Post
                          BUNA la mercedez va fac un calcul 10lx 70lei + 1filtru x100 + 1garnitura x35lei + 1.2h x 125=985 lei.... asta la o reprezentanta... cel putin la mine la tiriac auto bv unde lucrez eu....Dar sa va dau procedurile de schimbare... asta intre noi fie vorba....


                          - exista 2 proceduri de schimbare a uleiului din CVA si amandoua implica 10l ulei atf sau.....6803.
                          procedurile difera in functie de cutie.(722.6 722.9)
                          Prima ar fi spalare (la cutiile ce detin joja)
                          -se da drumul la ulei(cca3l)
                          -se baga alti 3 litri la loc si se porneste auto si se plimba cutia R-N-D timp de vreo 5-10 min
                          - se repeta operatia de mai sus
                          -se da drumul la ulei iar dupa care se da baia jos
                          -se inloc filtru ulei +garnitura
                          -se monteaza la loc baia
                          -se baga cca2.5 l si se merge cu masina in rafe sa se incalzeasca cutia(in jur de 90 grade C)
                          - se masoara nivelul si se mai completeaza cat mai e nevoie




                          A 2 metoda e mai complicata...(la cele fara joja)
                          -dai drumul la ulei din baie(cca3l)
                          -dai drumul la ulei din convertizor(au un buson mic pe ele)(cca3l)
                          -dai baia jos si schimbi filtru si garnitura
                          -Atentie se vor schimba si cele 6 suruburi
                          -dupa ce sa scurs bine se monteaza totul la loc
                          -se baga in baie 3l ulei
                          -se porneste masina pt cateva momente
                          -se baga iar ulei in baie(cat intra)
                          -se porneste masina iar pt cateva momente
                          -iar se baga ulei in baie
                          -iar se porneste masina si se lasa pornita pina ce temp uleiului din cva urca la 45 gradeC
                          -cand temp a ajuns la 45 se baga ulei pina la refuz'



                          A 2 procedura nu puteti sa o faceti fara un STAR Diagnosis(reprezenta), dar mai sunt unii care apreciaza cald cu mana(cea ce nu e prea corect).
                          Deci domnilor grija mare, pt 1.2h manopera la reprezenta (cu uleiu vostru si filtru si garnitura) riscati sa va prapaditi cutia


                          1.2*125=150 ron.... cat le dati la alti mecanici sa va schimbe uleiu????
                          Salut!
                          Poti sa-mi spui te rog de unde ai aceste instructiuni?Le ai cumva si intr-o forma mai "oficiala"?Am fost la Autoklass Bucuresti-Splai-si mi-au facturat(si schimbat) numai 3.5 litri de ulei si as avea nevoie de o baza de discutie intr-un dialog cu ei pe tema incorectei efectuari a operatiei solicitate de mine-schimbare ulei cutie de viteze!Masina mea este un W203 din 2003, C240 4matic, in cartea ei, la cantitatea de ulei din cv scrie foarte clar-8 litri!!Astept un raspuns si multumesc in avans pentru el!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF