Salut.
Am un C200 din 94,motor de 2000cc.Apelez la ajutorul vostru pentru urmatoarele problema la masina asta.
1.La pornire dimineata,porneste la a doua cheie,ralantiul este undeva la 800 rpm,indiferent ce temperatura este afara.
Intrebare:
Cum se manifesta socul la tipul asta de masina?
2.In timp ce se incalzeste acceleratia raspunde normal,adica se accelereaza normal,daca plec cu ea fara s-a astept sa se incalzeasca nu este nicio problema,masina functioneaza normal.In schimb daca stau pe loc si ajunge temperatura apei la 60 de grade incepe distractia:
- oscileaza ralantiul intre 500,800,1200,1500 rpm si pana la urma se opreste
- pornesc din nou,ralantiul la 800 rpm pentru cateva secunde,incerc sa accelerez si in momentul cand ating acceleratia moare motorul
-daca totusi reusesc s-o fac sa accelereze apar detonari pe admisie,daca tin pedala apasata in toba se aude ca si cum ai trage cu mitraliera la foc automat
In concluzie:daca stau pe loc si apa ajunge la 60 de grade masina nu se mai accelereaza.
Am fost la un tester la care mi s-a spus ca am probleme la senzorul de la clapeta de acceleratie,am curatat senzorul si tot degeaba.
Intrebare:
Stie cineva cum lucreaza acel senzor?
Am schimbat senzorul de temperatura,am crezut ca el ar putea avea legatura temperatura apei,cu socul,dar degeaba tot la fel este.
Pe joi sunt programat la un alt tester si m-am gandit ca poate pana atunci as putea afla pareri interesante si pertinente de la colegii de pe forum.
Va multumesc.
Am un C200 din 94,motor de 2000cc.Apelez la ajutorul vostru pentru urmatoarele problema la masina asta.
1.La pornire dimineata,porneste la a doua cheie,ralantiul este undeva la 800 rpm,indiferent ce temperatura este afara.
Intrebare:
Cum se manifesta socul la tipul asta de masina?
2.In timp ce se incalzeste acceleratia raspunde normal,adica se accelereaza normal,daca plec cu ea fara s-a astept sa se incalzeasca nu este nicio problema,masina functioneaza normal.In schimb daca stau pe loc si ajunge temperatura apei la 60 de grade incepe distractia:
- oscileaza ralantiul intre 500,800,1200,1500 rpm si pana la urma se opreste
- pornesc din nou,ralantiul la 800 rpm pentru cateva secunde,incerc sa accelerez si in momentul cand ating acceleratia moare motorul
-daca totusi reusesc s-o fac sa accelereze apar detonari pe admisie,daca tin pedala apasata in toba se aude ca si cum ai trage cu mitraliera la foc automat
In concluzie:daca stau pe loc si apa ajunge la 60 de grade masina nu se mai accelereaza.
Am fost la un tester la care mi s-a spus ca am probleme la senzorul de la clapeta de acceleratie,am curatat senzorul si tot degeaba.
Intrebare:
Stie cineva cum lucreaza acel senzor?
Am schimbat senzorul de temperatura,am crezut ca el ar putea avea legatura temperatura apei,cu socul,dar degeaba tot la fel este.
Pe joi sunt programat la un alt tester si m-am gandit ca poate pana atunci as putea afla pareri interesante si pertinente de la colegii de pe forum.
Va multumesc.
Comment