Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se accelereaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se accelereaza

    Salut.
    Am un C200 din 94,motor de 2000cc.Apelez la ajutorul vostru pentru urmatoarele problema la masina asta.
    1.La pornire dimineata,porneste la a doua cheie,ralantiul este undeva la 800 rpm,indiferent ce temperatura este afara.
    Intrebare:
    Cum se manifesta socul la tipul asta de masina?
    2.In timp ce se incalzeste acceleratia raspunde normal,adica se accelereaza normal,daca plec cu ea fara s-a astept sa se incalzeasca nu este nicio problema,masina functioneaza normal.In schimb daca stau pe loc si ajunge temperatura apei la 60 de grade incepe distractia:
    - oscileaza ralantiul intre 500,800,1200,1500 rpm si pana la urma se opreste
    - pornesc din nou,ralantiul la 800 rpm pentru cateva secunde,incerc sa accelerez si in momentul cand ating acceleratia moare motorul
    -daca totusi reusesc s-o fac sa accelereze apar detonari pe admisie,daca tin pedala apasata in toba se aude ca si cum ai trage cu mitraliera la foc automat
    In concluzie:daca stau pe loc si apa ajunge la 60 de grade masina nu se mai accelereaza.
    Am fost la un tester la care mi s-a spus ca am probleme la senzorul de la clapeta de acceleratie,am curatat senzorul si tot degeaba.
    Intrebare:
    Stie cineva cum lucreaza acel senzor?
    Am schimbat senzorul de temperatura,am crezut ca el ar putea avea legatura temperatura apei,cu socul,dar degeaba tot la fel este.
    Pe joi sunt programat la un alt tester si m-am gandit ca poate pana atunci as putea afla pareri interesante si pertinente de la colegii de pe forum.
    Va multumesc.

  • #2
    Ai incercat sa cureti corpul clapeta? Poate e plin cu mizerie.Mai sunt si altii pe forum care au patit treaba asta.Ce fel de senzor ai curatat tu? Daca masina ta are scapari de vacuum,posibil si de acolo sa-ti fluctueze turatia.Sa vedem ce parere au colegii de pe forum!
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Stimate domn Zsolti,cand am spus senzor m-am referit la corpul clapeta.L-am demontat,am dat cu spray pe clapeta si axul clapetei.De curiozitate dupa ce mi-am facut rost de un imbus special am desfacut si modulul atasat de corpul clapeta,acolo am observat un mecanism sub forma de pendul actionat de un pinion.In spatele mecanismului se afla o placa cu componente electronica si banuiesc un motoras,n-am avut tupeul sa desfac componentele ce se gasesc in acel.Sincer nu prea am inteles ce inseamna s-a cureti corpul clapeta,doar s-a dai cu spray pe acea clapeta care in mod normal nu vad cum sar putea bloca.
      As vrea sa stiu ce rol au componentele din acel modul de pe corpul clapeta,bineinteles daca stie cineva.
      Am verificat vacuumurile,inclusiv pe cel care face legatura intre galeria de admisie si calculatorul de aprindere.Totul este ok.Am schimbat bujiile,am crezut ca ele fac figuri,tot degeaba.
      Toata povestea a inceput cu vreo doua saptamani in urma cand un prieten mi-a dat 10 ml de aditiv de benzina,aditiv folosit de statiile OMV.Proportia este de 10 ml la 20 l benzina,eu am pus 10 ml la 50 l benzina cam atata aveam in rezervor.Sunt foarte curios mai ales dupa ce rezolv problema sa vad a fost o coincidenta sau chiar aditivul imi creaza aceste probleme.De atunci am mai bagat cel putin 40 l benzina in rezervor,deci proportia ar fi nesemnificativa.Problema este ca acel aditiv este foarte puternic,am auzit pe mai multi plangandu-se ca nu este buna benzina de la OMV,ca nu sta masina la ralanti,ca are detonari,exact simtomele pe care le are a mea.Eu folosesc doar benzina de la Petrom si sunt foarte multumit,n-am avut nicio priblema cu masina,pana n-am bagat tampenia de aditiv.
      Astept pareri.Multumesc.

      Comment


      • #4
        daca zici ca iti oscilieaza motorul e posibil sa ai mai multe defecte...probleme cu bujiii, cu fise, bobine sau pe partea de alimentare sau cu clapeta de acceleratie.... sau mai multe, fai un test sa fim siguri. si anuntama...


        cu stima domnle

        Comment


        • #5
          Salut.
          Multumesc pentru raspuns.Cum am spus(scris) mai sus joi sunt programat la tester.Vroiam sa aflu pana joi raspunsuri la intrebarile pe care le-am pus.
          Pana acum n-am primit niciun raspuns concret.Nu inteleg de este asa de greu.Chiar la nici unul nu-i functioneaza masina corect?
          Oricum va tin la curent cu rezolvarea problemelor.
          Va multumesc.

          Comment


          • #6
            Salut.
            Domnule Florin(Tantaru)tocmai ti-am citit cartea de vizita si sunt putin surprins ca nu ai putut sa-mi dai niste raspunsuri concrete la intrebarile mele mai ales ca lucrezi intr-o reprezentanta MB.Banuiesc ca deti tot o masina Mercedes.Dar oricum, lucrand acolo ar trebui sa sti mai multe lucruri fata de noi ceilalti care nu avem nicio treaba cu reprezentantele si mesterim la masini asa din placere,hobby,nevoie,etc.
            Sper ca nu te-ai suparat.
            Succes.

            Comment


            • #7
              Nu domnu aliuta.... dar nu vreau sa bat campii de pomana... intelegiii, dece sa te pun in situatia sa desfaci jumate de motor cand poti face un test electric si dupa aia in functie de codul de greseala te pot indruma usor, imi cer scuze ca nu te trimit direct la problema dar nu sunt dumnezeu sa stiu exact ce are masina,,, am vazut ca pe aicea se obisnuiste diagnoza la distanta,, eu unu nu fac asa ceva,,, daca pot ajut cu sfaturi concrete... ex. uitate ca am dat metode de inlocuire a uleiului CVA... nu vreau sa bat campii de pomana...

              Inca odata imi cer scuze ca nu va dau rasp concrete...


              PS. nu am mercedez, am o Dacie din 97,,, nu te gandi ca noi mecanicii avem salarii sa ne permitem mercedes _)

              Comment


              • #8
                Imi cer scuze,nu am vrut sa te jignesc.S-a nu crezi ca cei care au mercedes sunt toti de bani gata.Daca te uiti atent observi ca avem niste fiare vechi,marea majoritate.
                Pai sa revenim,am scris mai sus ca am fost la un tester,nu stiu ce program avea,stiu doar ca avea meniul in limba romana.Dupa ce mi-a scanat masina mi-a spus ca ii da eroarea urmatoare:
                Senzor clapeta acceleratie - l-am intrebat care este acel senzor iar el mi-a indicat corpul clapeta.Tin s-a precizez ca masina mea nu are debitmetru,este model W202 motor 111.941.
                Am constatat si eu acest lucru(diagnoza la distanta)si nu numai.Am pus o intrebare simpla,la fel astept un raspuns simplu si la obiect.Daca nu sti spui ca habar n-ai si nu-mi spui sa verific cine stie ce chesti la masina care n-au nicio legatura cu subiectul.
                Inca o data mii de scuze.
                Last edited by aliuta88; 03-07-2010, 18:21 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aliuta88 View Post
                  Imi cer scuze,nu am vrut sa te jignesc.S-a nu crezi ca cei care au mercedes sunt toti de bani gata.Daca te uiti atent observi ca avem niste fiare vechi,marea majoritate.
                  Pai sa revenim,am scris mai sus ca am fost la un tester,nu stiu ce program avea,stiu doar ca avea meniul in limba romana.Dupa ce mi-a scanat masina mi-a spus ca ii da eroarea urmatoare:
                  Senzor clapeta acceleratie - l-am intrebat care este acel senzor iar el mi-a indicat corpul clapeta.Tin s-a precizez ca masina mea nu are debitmetru,este model W202 motor 111.941.
                  Am constatat si eu acest lucru(diagnoza la distanta)si nu numai.Am pus o intrebare simpla,la fel astept un raspuns simplu si la obiect.Daca nu sti spui ca habar n-ai si nu-mi spui sa verific cine stie ce chesti la masina care n-au nicio legatura cu subiectul.
                  Inca o data mii de scuze.
                  uitate ce ti am spus si eu sa verfici si vezi ca era si clapeta de acceleratie...
                  asa ca imi cerscuze ca nu te am ajutat,,,sau ca nu fac cum fac unii pe aicea,,, aberez aiurea


                  si toate enumeratiile mele ce ti le am spus,, ar putea duce la fluctuatii de turati a motorului... si daca stii am zis ca ar putea fi nu ca sunt sigur....
                  Last edited by tantaru; 03-07-2010, 22:30 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Vad ca numai noi doi ce mai "vorbim".Apreciez ca nu vrei sa muncesc degeaba,dar nici chiar asa,daca trebuie desfac tot motorul.Problema ce ma enerveaza este ca nu-mi da nimeni un raspuns simplu si clar.
                    De exemplu,referitor la soc,nu vreau date tehnice luate de nu stiu unde,vreau date referitoare din practica.Inainte de avea Mercedes am avut un Audi 100 CC,la care socul lucra asa,cand era rece(nu stiu sa spun cate grade)porneam motorul,ralantiul statea la 1200 rpm timp de2,3,4 min(depinde cat ere de rece ) dupa care cobora la800rpm.
                    Acest aspect l-am cerut de la un coleg de pe acest forum care are Mercedes si ii functioneaza masina corect.
                    Iar de la d-voastra pretentiile erau mult mai mari datorita faptului ca lucrati la o reprezentanta MB.Daca nu le stiti nu este nicio problema,puteti intreba un coleg.
                    P.S.Am verificat toate vacuumurile,furtunurile,bujiile(le-am schimbat).N-am verificat fisele de la bujii.(cu aparat)

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Chiar nu stie nimeni sa raspunda la intrebarile puse de mine?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by aliuta88 View Post
                        Salut.
                        Chiar nu stie nimeni sa raspunda la intrebarile puse de mine?
                        Se pare ca nu stie nimeni , ce sa zic , vezi cu clapeta , curat o , bijii, schimba locul de unde bagi benzina , filtru benzina si cel mai indicat , mergi la un mecanic bun care se pricepe la model sau la MB

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am patit la fel cu mb 200 din 95 nu stiu sa iti zic exact ce a avut dar am curatat clapeta de acceleratie ca era cam murdar si am schimbat benzina am bagat alto 101 de la rompetrol si sia revenit sincer nu stiu ce a avut stiu doar ca am facut cele doua lucruri si sia revenit .Poate ar trebui sa schimbi si filtrul de benzina doar o parere ca eu asta fac acum sa vedem si incearca sa ii dai putin in gura sa treci de 4000 de ture in fiecare viteza sa vezi poate e doar infundata altceva sincer nu stiu sa iti spun sper sa isi revina succes si drumuri intinse fara probleme.

                          Comment


                          • #14
                            Legat de socul automat are cam aceleasi valori (ca la Audi de care spuneai).
                            Dimineata cand pornesc sta aproximativ in jurul valorii de 1100 rpm. Scade cam in 5 minute daca masina sta pe loc sau chiar mai repede in mers (e si normal pt ca se incalzeste masina mai repede).
                            Cand socul automat se inchide mie imi sta in jurul valorii de 700 rpm.

                            Am avut si eu probleme cu oscilatiile relantiului. Daca vei da un search dupa postarile mele vei vedea cam ce am recomandat colegilor. Asta am facut si eu.
                            Chiar si acum cand stau la semafor sau bara la bara daca ascult atent sesizez unele mici oscilatii dar nu succesive si asa brutale cum erau atunci ci doar schimbari in turatia motorului la relanti. Din ce am vorbit cu mecanicii cei mai competenti din Timisoara (arabii de pe Eneas), mai bine de atat nu se poate .
                            O smecherie pe care ai putea sa o incerci avand in vedere ca masina e din 94, ar fi sa scoti bornele de pe baterie si sa le lasi scoase vreo 5 minute. Asa se reseteaza calculatorul de injectie. Totusi nu fa asta daca nu ai nervi ulterior sa-l "reinveti".
                            Mie mi-a murit o baterie o data si atunci am descoperit treaba asta. Practic franam cu piciorul stang iar dreptul il tineam pe acceleratie ca sa nu moara motorul.
                            Daca o scoti la drum lung "invata" mai repede. Invata = computerul recalculeaza injectia. Ai putea incerca sa vezi ce se intampla dar repet e frustrant.

                            Si pentru ca nu vreau sa ma abtin:
                            Colegul Tantaru...tot spui ca unii fac si desfac pe forum de la distanta. Vrei sa sti parerea mea? Oricum ti-o spun. Parerea mea e ca tie iti e lene sa scri. Daca tot sti si ai niste informatii scrie-le frate.
                            Nu zic ai dat unele informatii interesante. Dar daca tu nu vrei sa scri nu te mai lua de "cei" care isi scriu experientele pe forum tocmai in ideea ca poate cineva pateste la fel si poate sa-si extraga informatiile de care are nevoie.
                            Vezi tu noi...aberam aiurea, dar ne ajutam unii pe altii. Te invit sa faci si tu la fel. Posteaza poze din service sau intereseaza-te cu colegii tai din reprezentanta ce rol are acel mecanism din corpul clapeta de care intreba colegul.

                            Sper sa se rezolve cat mai simplu...si repede.
                            Respecte.
                            Last edited by adidc; 03-24-2010, 09:21 AM.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Salut
                              Domnule "ADIDC" ,multumesc pentru raspuns,Intradevar un raspuns competent si la obiect.Ar trebui sa invete din asta toti cei care dau raspunsuri pe acest forum,la obiect fratilor.M-a inebunit defectul asta,la un moment dat s-a inversat socul,la pornire statea la 800 rpm,cand ajungea apa la 50 crestea singura pana la 1000-1200,pe urma cand ajungea apa la 70 scadea la 800,nu mai intelegeam nimic,Am fost la tester,acelasi defect "senzor clapeta acceleratie".Am curatat clapeta aia de a luat-o dracu,si tot degeaba,Am si resetat computerul masinii,cum ai zis,cu borna de la baterie scoasa,acelas rezultat.Azi am facut vreo 50 km incontinuu,si am observat ca nu-si mai revenea la ralanti,statea pe 2000 rpm.Stiu ca simptomul asta este de acel microcontact de corpul clapeta,dar azi fiind sarbatoare nu umblu la masina,maine o sa-i dau cu spray de contact,poate isi revine.
                              Succese.
                              Domnule "CAIUSMB200"multumesc pentru sfaturi,o sa incerc partea cu 4000 RPM,celelalte le-am incercat.
                              Numai bine!
                              In ce te priveste domnule "POMELO" eu lucrez tocmai la "PETROM' din 1993Vreau sa-ti spun benzina mai "curata"(in parametrii)nu gasesti,mai ales in statiile construite noi.Daca vrei pot sa-ti dau si amanunte,daca vrei.
                              Bafta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF