Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema electrica la pornire w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema electrica la pornire w202

    Salut.Am o problema de natura electrica si anume:la pornire,cateodata,pun contactul si cand sa pornesc invarte electromotorul in gol.Porneste doar trasa.De ce mi-am dat seama ca nu e alternatorul sau electromotorul-pun contactul,indicatoarele de pe ceas(cele care indica ulei,bujie,baterie,etc,) se aprind cam o secund apoi cade tensiunea(scade intensitatea becurilor indicatoarelor).Cand vrea sa porneasca,pun contactul,becurile se aprind normal,pornesc fara probleme.Un sfat-ce poate sa fie,oare unitatea de control din portbagaj?

  • #2
    Originally posted by Mihai_v View Post
    Salut.Am o problema de natura electrica si anume:la pornire,cateodata,pun contactul si cand sa pornesc invarte electromotorul in gol.Porneste doar trasa.De ce mi-am dat seama ca nu e alternatorul sau electromotorul-pun contactul,indicatoarele de pe ceas(cele care indica ulei,bujie,baterie,etc,) se aprind cam o secund apoi cade tensiunea(scade intensitatea becurilor indicatoarelor).Cand vrea sa porneasca,pun contactul,becurile se aprind normal,pornesc fara probleme.Un sfat-ce poate sa fie,oare unitatea de control din portbagaj?
    Salut Mihai Poate ne dai datele masinii tale , ca sa ne putem si noi ,da seama despre ce trotineta este vorba. o zi buna in continuare

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mihai_v View Post
      Salut.Am o problema de natura electrica si anume:la pornire,cateodata,pun contactul si cand sa pornesc invarte electromotorul in gol.Porneste doar trasa.De ce mi-am dat seama ca nu e alternatorul sau electromotorul-pun contactul,indicatoarele de pe ceas(cele care indica ulei,bujie,baterie,etc,) se aprind cam o secund apoi cade tensiunea(scade intensitatea becurilor indicatoarelor).Cand vrea sa porneasca,pun contactul,becurile se aprind normal,pornesc fara probleme.Un sfat-ce poate sa fie,oare unitatea de control din portbagaj?
      Sal Mihai, ai omis sa ne spui despre ce masina e vorba. Eu sunt tot din Tulcea si am un MB C 250 diesel, tatal meu e de meserie si ti-ar putea rezolva problema, cauta-ma la 0752421653 daca vrei sa vada despre ce e vorba.Numai bine!

      Comment


      • #4
        Scuze.E vorba despre un mb C220 D an 1996

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mihai_v View Post
          Scuze.E vorba despre un mb C220 D an 1996
          Sal Mihai, dupa cum spui ca invarte in gol si nu porneste ar putea fi bendixul de la electromotor, cat despre faptul ca iti scade intensitatea la becuri in momentul pornirii tot de la electromotor poate fi, da la masa, fura curent, de regula asta se intampla daca ai bucsile uzate si atinge rotorul in stator.

          Comment


          • #6
            Dupa ce am fost la electrician,am constatat cu stupoare ca era bateria.Baterie mai mare de 70 AmpH nu am gasit,pt ca as fi probat-o eu.Domnul ,,electrician'' a dat jos electromotorul si,nu era acesta...treaba m-a costat 40 lei....degeaba.Daca n-am avut baterie de proba...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mihai_v View Post
              Dupa ce am fost la electrician,am constatat cu stupoare ca era bateria.Baterie mai mare de 70 AmpH nu am gasit,pt ca as fi probat-o eu.Domnul ,,electrician'' a dat jos electromotorul si,nu era acesta...treaba m-a costat 40 lei....degeaba.Daca n-am avut baterie de proba...
              Sal, m-am gandit si eu prima oara ca ar putea fi bateria dar am exclus varianta asta pt ca ai zis ca o data porneste si altadata nu si daca ar fi fost bateria n-ar fi pornit nici macar o data. Dar uite ca se poate...si ce-ai facut ai schimbat bateria? Daca nu ai gasit mai mare de 70 Ah am eu de 100 Ah, noua, garantie 2 ani, am magazin de piese auto. Eu tot de 100 Ah am pe MB-ul meu.Bafta!

              Comment


              • #8
                Am pus o caranda de 80 Ah 720 A EN.Am compresie buna,motorul e facut recent(segmenti,supape etc.)Multumesc pt oferta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mihai_v View Post
                  Am pus o caranda de 80 Ah 720 A EN.Am compresie buna,motorul e facut recent(segmenti,supape etc.)Multumesc pt oferta.
                  Sal, merge si de 80 Ah, sunt curios: de ce ai facut motorul si la cati km? Eu am 275.000 km si e ok pana acum, stiu ca trebuie sa duca cateva sute de mii bune. Salut!

                  Comment


                  • #10
                    Fostul proprietar a umblat la motor,nu stiu din ce motive,iar cand a pus totul la loc,nu l-a pus la semn.Ia dat drumu,si a fortat supapele.Masina a mers pana s-au dus toate(mirare mare pt domnu mecanic-masina asta chiar a mers??).Compresie nu mai facea bine,bateria s-a dus,m-am hotarat sa fac motorul.rRezultat-supape terminate,restul-segmenti,pistoane ok.ia id-ul meu mai vb.:bossystem_yoo.

                    Comment


                    • #11
                      nu se stie ce are

                      salut. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.
                      am un c180 t din 1999 , benzina. w 202
                      a stat foarte mult timp. am incercat sa-l pornesc. porneste 3-5 secunde , la relantiu, dupa care se opreste. picur benzina in carburatie merge la relantiu atata timp cat "il alimentez.
                      au venit 3 mesteri mari cu laptop-uri pt diagnoza. nimic. nu da nici o eroare. toate bune si frumoase. toti 3 au fost unanim de acord" masina trebuie sa porneasca". de 2 saptamani este in service . a fost luat la mana si verificat bucata cu bucata. nimic.
                      am schimbat pompa de benzina + filtrele , bujii , . am curatat injectorele si rampa injectoarelor. toate in service.
                      nu ma trimiteti la mercedes constanta ( stiu ce au uitat nemtii despre mercedes)
                      si nu chestia cu sticla de benzina si chibritul. le-am pregatit deja.
                      multumesc anticipat

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, in primul rand ai grija la folosirea literei mari la inceputul propozitiei sa nu se supere moderatorii pe tine. In al doilea rand pare o fii o problema din cablajul electric, pot fii diferite motive: cablajul de la clapeta de acceleratie este biodegradabil si se distruge in timp, vreun contact imperfect, trebuie luata prin eliminare, cel mai bine cauta un electrician bun sa-ti verifice cablajele, poate reusesti sa-i dai de cap, succes.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF