Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tacanit puternicla pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacanit puternicla pornire

    Zgomotul apare la prima cheie dimineata dar nu este asa de sesizabil...dar in timpul drumurilor din zi, daca opresc motoru undeva cam 30 min ...la pornire face timp de 4-5 secunde un zgomot metalic, un tacanit, dupa care merge ok, nu se mai aude nimic. Eu zic ca a aparut dupa ce am facut schimbul de filtre si de ulei. Este vorba de masina din semnatura c 200 diesel 75 cai. Precizez ca am schimbat uleiul de la 5w la 10 w ,asta la indemnul mecanicului, desi masina in 10.000 km nu a consumat pic de ulei. Masina a folosit doar ulei mobil1...garantat trec la castrol. Cica face asa ca nu ajunge uleiul la tacheti...nu stiu dar nu mi se pare ok. Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.
    Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
    W202 2.0 diesel

  • #2
    Va salut, si eu am o masina identrica, doar ca motorul este de 2200 si 95 cai.
    Cand am facut schimbul de ulei tot 10w 40 am pus in el.
    Acuma cu zgomotul acela metalic nu stiu de unde ar proveni, dar este un lucru cert ca nu ajunge uleiul la timp unde trebuie.
    Am patit eu un lucru la un garaj, am tras masina cu fata in garaj ca sa pot lucra ceva la motor, era putin in panta. Dupa circa 20 de minute cat a durat lucrarea, am dat sa pornesc motorul si m-am spariat ce urat clancanea motorul vre-o 10 secunde, cred ca din cauza pompei de ului pana ce a tras uleiul din nou.
    Acuma sa astetam sa vedem ce zic si altii despre fenomenul asta.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Am mers azi la bosch car service... cica sigur e un injector care blocheaza...ma duc la pompagiu, asta asculta cum face masina si imi zice ca garantat nu e problema de injector... Sa mor daca mai stiu ce sa fac, dar daca ar fi din injector nu ar trebui sa mai apara fenomenu si in mers sau la orice pornire. Daca masina nu sta cu motoru oprit mai mult de 15 min nu face zgomotu la pornire, de unde trag concluzia ca este o problema de ungere, ca tacanitu apare dupe ce uleiul se scurge in baie. Daca opresc motoru si il pornesc imediat nu face zgomotul asta. Va astept cun pareri , multumesc.
      Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
      W202 2.0 diesel

      Comment


      • #4
        Eu zic sa te duci la un mecanic , dar mecanic si sa nu fie de dacie ci de mercedes sau alte masini dar sa stie cu ce se mananca mercedesul si sa nu te mai disperi ca si la mine face la fel de 1 an si nu are nici pe dracu , cum ai spus , poate nu ajunge ulei la tachete sau poate este un tachete dus , ce atata disperare , cat despre ulei , mecanicul a zis bine sa pui 10w40 ca motorul tau nu mai este pana in 150000 km ca sa pui 5w40, sau mai bine ai face ce ulei se foloseste iarna si vara ca sunt diferite , din cate stiu eu MB recomanda 20w40 vara,5w40 iarna si 10w40 temperatura medie si treaba cu mobil si castrol este de plimbat copii prin parc , astazi toate sunt praf si ala si castrolul

        Comment


        • #5
          Probabil face asa din cauza uleiului mai gros. Sau o fi pompa de ulei pe moarte. Cred ca cel mai bine o duci la un tester ca nu-i de gluma, pentru ca cea mai mare uzura a motorului se produce la pornirea la rece. Numai bine.

          Comment


          • #6
            sa traiti.... tacanitu poate fi cauzat de un injector care da semne de oboseala(am eu 2 de vanzare daca e cazu) sau poate sa fie cauzat de tacheti... sa se descarce singuri... te sfatuiesc sa o duci la un service mai specializat... sa nu mai zic de reprezentanta... toate cele bune...

            Comment


            • #7
              Ca sa nu mai zic ca mi e imi face si cu 5w si cu 10w iar treaba asta este mai mult pe timpul ierni sau cand este mai frig afara,oricum eu suspectez tacheti cred ca este dus unul

              Comment


              • #8
                Acelasi lucru se aude si la mine.Daca masina sta mai mult timp cind pornesc se aude citeva secunde parca ar fii diesel,motorul fiind 2000 cmc. benzina.Care poate sa fie problema si cit e de grav? Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tache View Post
                  Zgomotul apare la prima cheie dimineata dar nu este asa de sesizabil...dar in timpul drumurilor din zi, daca opresc motoru undeva cam 30 min ...la pornire face timp de 4-5 secunde un zgomot metalic, un tacanit, dupa care merge ok, nu se mai aude nimic. Eu zic ca a aparut dupa ce am facut schimbul de filtre si de ulei. Este vorba de masina din semnatura c 200 diesel 75 cai. Precizez ca am schimbat uleiul de la 5w la 10 w ,asta la indemnul mecanicului, desi masina in 10.000 km nu a consumat pic de ulei. Masina a folosit doar ulei mobil1...garantat trec la castrol. Cica face asa ca nu ajunge uleiul la tacheti...nu stiu dar nu mi se pare ok. Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.
                  Salut!
                  Zgomotul respectiv se aude de la tacheti, deoarece sunt hidraulici si uleiul pe care l-ai pus -respectiv 10W incarca mai greu tachetii decat cel subtire (5w). Este foarte adevarat ca poate tacani si din cauza a unul sau doua injectoare ''obosite'' insa in acest caz tacanitul are caracter permanent.
                  Daca demontezi tachetii si prezinta o oarecare uzura ei sau axele cu came, iti pot trimite SH (fara uzura). Pe de alta parte, daca motorul avea compresie OK cu 5W, nu avea rost sa il schimbi. Oricum, iti recomand sa scoti capacul chiulasei sa te uiti la axele cu came, si eventual la tacheti.
                  Pentru info. suplimentare, ma poti apela la 0749 562999.
                  Cu respect, Cristian C.
                  Last edited by cristian C.; 09-25-2010, 13:16 PM.

                  Comment


                  • #10
                    De fapt dupa ce am schimbat uleiul care a fost in motor din Germania a inceput sa se auda asa.A avut o perioada cind nu s-a mai auzit.I-am pus Aral 0w40 si a inceput sa faca ca dieselul citeva secunde dupa pornire.Dupa o discutie cu un mecanic de la Mercedes am pus 10w40(Castrol) si i-am bagat si Duralub dar problema persista.

                    Comment


                    • #11
                      Poate ai luat masina cu problema asta , dar a avut aditiv in ulei si nu a fost sesizabil.Cunosc cateva cazuri care dupa primul schimb de ulei au schimbat set motor deoarece au fost evidentiate niste probleme grave.
                      Pentru a remedia eventuale probleme ale tachetilor , adica bataia , care este cauzata de golirea acestora , incercati sa respectati pasii urmatori.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        De la injectoare sigur nu este decat daca scoata fum negru pe toba(asta daca masina este diesel)daca este benzinar nu mai trage si ar trebui sa tacane tot timpul injectorul nu numai la pornire... este problema din tacheti
                        Actuala: Mercedes-Benz CLS 350 7G-Tronic

                        Comment


                        • #13
                          Poti demonta toti tachetii pentru siguranta ta desi este de munca si sa ii verifici.Cand ii dai jos si incerci sa apesi pe zona de la coada supapei trebuie sa fie tari ca piatra.Daca apesi pe ei si se duc inauntru e clar.Tachetii nu sunt de speriat ca pret.Pentru 2000 benzina de la febi sunt 80 ron bucata desi poti gasi si mai ieftini.

                          Comment


                          • #14
                            La injectoare , ori bat tot timpu , ori se aude cum la anumite turatii blocheaza un injector.Dar ma indoiesc de injectoare ,in cazul in care zici ca tine cateva secunde la pornirea la rece.
                            Recomand ce a zis Racor , desfacut si verificat tacheti.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF