Salut!
Dupa aproape 3 ani de la achizitie, ma confrunt si eu cu prima problema, dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre. Timp de 2 ani am facut reviziile la reprezentanta, atat timp cat a fost in garantie. M.a costat cam 600/eur/revizie/ulei si filtre. De un an si ceva, am facut schimburile de ulei intr.un servis al unor prieteni. Ulei Original Mercedes 5W-30 229.52, intotdeauna fara probleme. De aceasta data, am decis sa schimb uleiul cu MOTUL SPECIFIC 5W-30 MB 229.52. Dupa vreo 2 zile, mi s.a aprins Check Engine in bord. Am un MINI OBD si dupa scanare mi.a dat eroarea P06DA care spune: Engine Oil Pressure control circuit. Asta imi spune ca senzorul de presiune ar functiona defectuos. Dupa vreo 2 zile cu Check Engine aprins in bord, mi s.a stins singur pentru vreo inca 2 zile, dupa care acum s.a aprins iarasi si desi l.am sters cu testerul, reapare.
Intrebarea ar fi: uleiul MOTUL ar fi de proasta calitate (l.am cumparat de pe AutoDoc), sau pur si simplu este doar o coincidenta chiar acum cand am schimbat marca uleiului?
Pentru ca m.a tot macinat ideea ca uleiul ar fi fabricat pe vapor, am facut iarasi schimbul de ulei si filtru, dupa 800 km. De aceasta data am cumparat iarasi ulei original din reprezentanta din Germania. Am facut schimbul ulei+filtru ulei, am sters eroarea cu testerul, dar Check Engine, cu aceeasi eroare, imi apare in bord.
Daca de ulei si gandul ca ar fi fost contrafacut am scapat, ramane sa schimb senzorul de presiune. Ideea e ca nu.l gasesc. Am intrebat si la reprezentanta si ori era ala idiot, ori nu are?
Stie cineva macar unde este pozitionat si daca poate sa trimita o poza cu el? Un cod ceva, o informatie dupa care sa.l pot gasi?
Are cineva idee cum pot sa.l identific?
Dupa aproape 3 ani de la achizitie, ma confrunt si eu cu prima problema, dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre. Timp de 2 ani am facut reviziile la reprezentanta, atat timp cat a fost in garantie. M.a costat cam 600/eur/revizie/ulei si filtre. De un an si ceva, am facut schimburile de ulei intr.un servis al unor prieteni. Ulei Original Mercedes 5W-30 229.52, intotdeauna fara probleme. De aceasta data, am decis sa schimb uleiul cu MOTUL SPECIFIC 5W-30 MB 229.52. Dupa vreo 2 zile, mi s.a aprins Check Engine in bord. Am un MINI OBD si dupa scanare mi.a dat eroarea P06DA care spune: Engine Oil Pressure control circuit. Asta imi spune ca senzorul de presiune ar functiona defectuos. Dupa vreo 2 zile cu Check Engine aprins in bord, mi s.a stins singur pentru vreo inca 2 zile, dupa care acum s.a aprins iarasi si desi l.am sters cu testerul, reapare.
Intrebarea ar fi: uleiul MOTUL ar fi de proasta calitate (l.am cumparat de pe AutoDoc), sau pur si simplu este doar o coincidenta chiar acum cand am schimbat marca uleiului?
Pentru ca m.a tot macinat ideea ca uleiul ar fi fabricat pe vapor, am facut iarasi schimbul de ulei si filtru, dupa 800 km. De aceasta data am cumparat iarasi ulei original din reprezentanta din Germania. Am facut schimbul ulei+filtru ulei, am sters eroarea cu testerul, dar Check Engine, cu aceeasi eroare, imi apare in bord.
Daca de ulei si gandul ca ar fi fost contrafacut am scapat, ramane sa schimb senzorul de presiune. Ideea e ca nu.l gasesc. Am intrebat si la reprezentanta si ori era ala idiot, ori nu are?
Stie cineva macar unde este pozitionat si daca poate sa trimita o poza cu el? Un cod ceva, o informatie dupa care sa.l pot gasi?
Are cineva idee cum pot sa.l identific?