Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbina W203 C200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina W203 C200 CDI

    Stie cineva ce turbo au W203 C200 CDI de 116 cai, din 2001? Si daca stie si la ce presiune rezista ii dau o bere.

  • #2
    Presiunea pentru fiabilitate este aia din fabrica .
    poate sa reziste si la presiune dubla ... aia inseamna fiabilitate scazuta...in sensu ca mai mergi 5000 km in loc de 20000.Oricum este o limita de siguranta in ECU ,peste care nu te lasa softul sa treci .
    | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

    Comment


    • #3
      N-am eu treaba cu limita din ECU, deoarece vreau sa-mi modific un soft la maxim si de aceea eram curios sa stiu ce turbo am si pe la ce presiune "crapa", acuma am 1.4 bari si se comporta bine si am facut 40.000 de km asa. Nu ca ar fii tare greu de aflat doar ca dureaza vreo 2 ore sa il dau jos si mi groaza pe frigul asta...

      Comment


      • #4
        Ai putea sa cauti una mai mare , de pe un iveco ceva diesel care sa lucreze tot la 1.4-1.5 bar maxim dar sa iti dea un debit mai mare , astfel si turbina functioneaza in parametrii cat de optimi ,si performantele sunt marite.Fara sa schimbi probabil si injectoarele nu prea faci mare lucru cu mai mult aer .
        Cu cat turbina mai mare , cu cat incepe sa fie si lagu mai mare ,si n`o sa mai iti incarce asa jos ca inainte.
        Asta e recomandarea mea .
        | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

        Comment


        • #5
          Ai dreptate, am un turbo de 270 cdi, doar ca vreau sa ramana stock si sa scot cat se poate din ea asa cum ii, momentan are 145 din 116, doar ca acuma vreau sa scot mai mult ca din cate am inteles turbo este indentic cu cel de pe 220 CDI de 145 de cai si atunci pot sa il duc lejer in 160-170 dar aia inseamna sa ii da un boost de 1.6 si nu stiu cu exactitate ce turbo am si nu prea vreau sa risc aiurea. Ideea ii sa ii fac un soft super bun dar fara sa schimb nimic pe ea.

          Comment


          • #6
            Pai soft ... presiune mai mare ... turbina mai mare ... inseamna ca e mai mult aer ...si automat ii trebuie mai multa motorina ,automat dutty cicleul la injectoare o sa fie undeva aproape de 100% si nu mai fac injectoarele fata, deci ar trebui altele mai mari .
            Oricum o crestere de presiune de 0.2 nu inseamna chiar foarte mult castig de putere.
            diferenta de cp dintre 270cdi si 220cdi poate sa fie si din capacitatea cilindrica... si probabil sa aibe aceeasi turbina .
            Oricum daca o turbina e mai mare ca alta,e foarte greu sa iti dai seama .
            In poza atasata una poate maxim 240 cp , una 280 cp si una 300 cp ... prea mare diferenta intre ele nu observi .
            Plus ca la o turbina conteaza foarte mult trimmul ,care se calculeaza printr-o formula in functie de elicea de pe compresor si cea de pe turbina .
            Attached Files
            | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

            Comment


            • #7
              Acuma ii fac softul, sa vad cum se comporta maine adica azi

              Comment


              • #8
                Salutare,
                Vad un subiect interesant. Am un W203 din 2006 Sport Edition de 122 CP. Vreau sa schimb turbina pentru a scoate mai multi cai. Care ar fi modelul de turbina recomandat de voi? Exista o posibilitate sa ajung pe la 200 cp, si care sunt conditiile?
                Multumesc anticipat!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF