Salutare. Am C-ul meu S203 de aproape un an. De cand am luat-o mi-a stat pe cap ca nu stiam ce-i in cutia de viteze. Cutie automata, 5 trepte. Cel dinaintea mea eram sigur ca nu schimbase uleiul masina venise din Germania cu toata cartea de revizii completa dar tot nu aveam nici o garantie. Am comandat o joja de cutie automata de la Febi 38023 pe care scrie clar: To fit: Mercedes Benz PKW. Am scos capacelul (fara sa distrug siguranta culmea) si am bagat joja. Inca era caldut. Nu a intrat toata nici pe departe dar la un moment dat a lovit de ceva si n-a mai mers inainte. Am scos-o afara si era uda chiar peste ultimul reper de sus. Practic cat tine partea de plastic atat era si udatura de ulei. Am sters-o pe un servetel si mi s-a parut foarte galben si curat. Asa foarte putin parca are si putine impuritati dar masina are 230.000 Km aproape. Mi se parea incredibil sa nu. Mai stiam si ca uleiul de cutie la masinile astea e roz nu galben. In fine.. Nu stiu ce sa mai cred. Voi ce ziceti? Dupa cum arata culoarea lui pe servetel merita sa ma chinui sa-l schimb? Sau mai merge un an doi? Problema este ca nimeni nu are acel aparat de golit total cutia. Am inteles ca ce-i in convertorul de cuplu nu iese si practic tot ce schimbi sunt vreo 3 litri plus filtrul. Dupa ce pleci cu ea se ameste cu ala vechi. In total nici nu stiu cati litri sunt. In Autodata nu scrie, dar mai toti care vand kituri de inlocuire ulei la masina asta vand 5 litri. Va cer parerea pentru ca acum cateva zile la service un amic schimba cuiva la un Ford Fiesta din asta nou, uleiul la manuala lui si avea 4 ani masina si l-a scos negru zici ca era din motor diesel, pacurina a iesit. M-am dus acasa tulburat si ma gandeam "frate daca la ala in cutie de 4 ani e asa, la a mea de 20 de ani inseamna ca e smoala". Azi am facut testul asta si vad ca e super ok. Nu stiu cum se masoara proprietatile uleiului de cutie, ca nu cred ca se pune ca "nu-ti ramane mizeria in amprenta" si "nu lipeste la mana". Astea-s alte tampenii. Dar estimez ca e destul de curat. Masina imi schimba frumos in toate treptele nu smuceste nu cloncane nu paraie. Uneori cand o pun pe R stand in panta se aude cum cupleaza si se simte in masina dar asta e la orice cutie am vazut manuala sau automata. Sa-l mai las? Sa-l schimb? In atasament fotografia cu uleiul. Partea din stanga e mai uscat, partea din dreapta (une e mai fumuriu putin) e mai proaspat nu s-a uscat servetelul.
Multumesc si astept pareri. 72945533_546502059440434_90097019321843712_n.jpg
Multumesc si astept pareri. 72945533_546502059440434_90097019321843712_n.jpg
Comment