Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat revizie MB C250cdi, 2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat revizie MB C250cdi, 2012

    Salut,

    Vreau sa va cer un sfat despre o revizie de tip A la un mercedes C250cdi, an 2012 la 104465km.

    Masina are service-urile facute doar in reprezentanta in Germania, am tot istoricul acestora. Acuma eu vreau sa iau piesele din reprezentanta (Autoklass Sibiu) si sa fac in regim propriu (ulei + filtre)...vreau sa le cumpar din reprezentanta ca sa fiu sigur ca sunt 100% originale si nu sunt contrafacute.

    Acuma intrebarea mea .... daca accesez meniul ascuns, ASSYST PLUS si intru ca si cand as vrea sa resetez intervalul de service (ca si cum as fii facut servisarea) imi apare:

    "Oil grade 229.31
    Service carried out?" NO / YES -> evident ca am dat pe NO deocamdata....

    Intrebarea este de ce imi apare norma de ulei 229.31 implicit? Nici nu ma pune sa aleg intre mai multe norme de ulei...stiu ca recomandat este 229.51, la fel mi-au trecut si cei de la Autoklass pe factura proforma. Pe documentele din germania am verificat si s-a folosit 229.51 si chiar 229.52 anul trecut la ultima servisare (iarasi aici nu stiu de ce au folosit 229.52, din ce am citit pe net, norma aceasta se foloseste in motoarele diesel euro 6, ori a mea este euro 5).

    Are ceva daca eu fac schimbul cu ulei norma 229.51 si cand resetez intervalul de service apare 229.31? Si daca stiti daca mai trebuiesc facute si alte adaptari dupa servisare....unii spun ca da (dar nu stiu care) altii spun ca nu, ca si cei din reprezentanta tot asa reseteaza intervalul, folosind meniul ascuns al masinii din butoanele de pe volan....

    Multumesc!

  • #2
    Mai bine faci cumva invers, înafara de ulei ( daca ai avut 229.52 până acum, poate e bine sa pui la fel - doar ca e de trei ori mai scump), filtrele se găsesc toate exact același cod pe producător ( nu are nici un sens sa contrafacă cineva așa ceva ) și să alegi reprezentanta sau un atelier specializat, pt că la modelul tau trebuie făcute niste adaptări obligatorii, cu un tester și un tehnician bun.

    Altfel, poți citi o grămadă pe aici, ce înseamnă setările la orice Euro5.

    La reprezentanta, pe lângă setări, adaptări, scoaterea corecta a uleiului ( in nici un caz p la bușonul băii de ulei ), primesti și notarea in serverul MB.
    Last edited by cl600; 04-06-2019, 20:08 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Mai bine faci cumva invers, înafara de ulei ( daca ai avut 229.52 până acum, poate e bine sa pui la fel - doar ca e de trei ori mai scump), filtrele se găsesc toate exact același cod pe producător ( nu are nici un sens sa contrafacă cineva așa ceva ) și să alegi reprezentanta sau un atelier specializat, pt că la modelul tau trebuie făcute niste adaptări obligatorii, cu un tester și un tehnician bun.

      Altfel, poți citi o grămadă pe aici, ce înseamnă setările la orice Euro5.

      La reprezentanta, pe lângă setări, adaptări, scoaterea corecta a uleiului ( in nici un caz p la bușonul băii de ulei ), primesti și notarea in serverul MB.
      Chiar ma bucur ca ai raspuns aici, am incercat sa iti trimit msj privat, dar ai casuta plina cred...

      Legat de reprezentanta, uite, inca un argument care ma face sa nu am incredere sa las masina acolo.... spui ca uleiul nu se scoate pe la busonul baii si ca cei de la reprezentanta o sa il scoata corect, DAR in oferta pe care mi-au trimis-o am, pe langa altele, facturat: "SAIBA BUSON BAIE ULEI MARE" .... asta imi da de inteles ca ei fix pe la busonul baii o sa scoata uleiul altfel nu ar avea nevoie de acea saiba .....

      Legat de norma de ulei, am verificat acuma inca odata pe toate foile primite si doar la ultima revizie, in 04.01.2018 Service B, este trecuta norma 229.52, in rest la toate celelalte este 229.51 .... eu pun si 229.52, nu este problema, ideea e ca vreau sa pun ce e mai bine pt masina sa nu ii dauneze cu ceva .... si nu inteleg de ce daca pana in 2018 au folosit 229.51, s-au sucit atunci de au pus 229.52 .... poate au gresit cand au completat fisa aia de service, dar imi e greu de crezut ....

      In alta ordine de idei, te pot contacta la nr de tel 0731 362 861(l-am gasit intr-un topic), daca mai este de actualitate? Ma gandesc foarte serios sa vin cu masina la Bucuresti la tine la service ....

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Cred că îți faci prea multe probleme...găsești sigur in zona un atelier sau o reprezentanta care sa te rezolve.

        229.52 a apărut odată cu modelele noi, nu e documentat pt mașina ta, mai ales pt motivul că nu există pe vremea primelor revizii.

        Motorul tau, OM651 s-a pus și pe W205, care de prin 2017 a început să apară în lista 229.52.

        Noi ne ocupam numai de modele actuale.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          De ce nu incerci sa mergi la reprezentanta doar pt schimb ulei si filtru ulei . Restul le poti face la un service / mecanic priceput.

          Si da iti trebuie tester , ai o “procedura” dedicata in Star pt inlocuirea filtrului de aer ( are legatura cu debimetrul ).

          Pt filtru aer poti lua Mann , filtru de combustibil ( doar pe original sau mahle , NU alte marci gen Mann etc ) , filtru polen ( orice marca ).

          La dealer , asa este procedura ( de 9 ani de cand am tot fost cu masinile si la fel este si in prezent ) uleiul este aspirat.

          La benzina unde baia este din metal se goleste pe la buson , la diesel , baia este de plastic , asa ca se aspira uleiul.


          Comment


          • #6
            Un pic invers, Filtrul original de aer și de ulei sunt Mahler iar cel de combustibil e MANN.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Ok...deci atunci o sa merg pe ulei 229.51 daca 229.52 nu e documentat pt masina mea, sper sa fie ok.

              Si sper sa gasesc ceva atelier specializat / dealer in zona mea care sa scoata uleiul cum trebuie si sa faca si adaptarea de parametrii cu Star. Ar fi perfect daca m-ar lasa sa asist la toata operatiunea de revizie ca sa stau linistit, dar vedem...

              Pacat ca va ocupati doar de modelele actuale, cl600, as fii apelat cu placere la voi.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post
                Un pic invers, Filtrul original de aer și de ulei sunt Mahler iar cel de combustibil e MANN.
                Acum nu mai stiu nici eu ....Sorin zice una , aici scrie altceva, apropo salutari din partea mea , sper ca s-a imbogatit cu cele 2 filtre ( stie el ce si cum).

                On topic : mai bine colegul cumpara pe original

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat cu revizia, am gasit in Sibiu un atelier care are si STAR, sunt multumit de baieti.

                  Am folosit toate piesele originale si apoi s-au facut adaptarile necesare. Masinuta merge excelent.

                  Multumesc tuturor pt ajutor si opinii.

                  Comment


                  • #10
                    As vrea si eu lamuriri cu privirea la scoaterea uleiului. La Casa Auto se scoate uleiul pe la joja cu un aparat special, la Tiriac Auto mi-au spus ca cel mai corect se scoate pe la busonul baii de ulei. Cica pe fundul baii se lasa depuneri si prin metoda asta eliminam cel mai bine rezidurile. Ceea ce mi se pare oarecum logic. Cum e mai Ok si de ce?

                    Comment


                    • #11
                      S-a mai discutat treaba asta . La modelele diesel baia de ulei este din plastic , la
                      benzina este din metal.Cea din plastic poate crapa.

                      In reprezentante uleiul este aspirat pe sus....

                      Comment


                      • #12
                        Si mai ales pt că jegul se depune/sedimenteaza, rămâne acolo, când dai drumu' la ulei pe la bușon. Când îl " sugi" cu depresiune mare, pleacă forțat.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Si logic gandind,filtrul de ulei de ce este pus!Jegul,ramane in filtru...daca ar fi sa ai jeg depus in baie...ala este lipit deja si nu vine jos cu busonul desfacut.
                          Daca este jeg in ulei,este amestecat in tot uleiul si vine afara cu ulei cu tot,cand il aspiri,cum spune colegul @cl600.
                          In curand la majoritatea masinilior,o sa dispara busonul de ulei.

                          Comment


                          • #14
                            Ce înseamnă revizie BH la un W204 C220cdi ???....
                            ce se face în plus față de reviziile clasice A și B ?​

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF