Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate face Chip Tuning pe C180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate face Chip Tuning pe C180 Kompressor

    Salutare la toata lumea, am si eu o intrebare cum as putea sa-mi maresc caiutzii la masinutza mea( C180 Kompressor (w203 2004).Stiu ca atat la C180K, C200K cat si C230K din acelasi an motorizarea este aceasi 1796cm. Eu presupun ca singurul lucru care difera la ele este softul, sau poate gresesc, de asta vreau ajutorul vostru poate cineva s-a mai gandit la ideia asta, as putea oare sa pun pe C180 k al meu soft de C230K, daca da atunci ce riscuri pot exista si in ce masura poate influienta consumul , (precizez masina are cutie manuala in 6 trepte).
    Va multumesc mult anticipat.

  • #2
    Fosta mea masina era W203 C200 kompressor sport coupe din 2002 tot cu motorul de 1.8.Aceeasi problema mi-am pus si eu ca si tine dar am aflat ca diferentele cu C230 sunt mai multe.Am recurs si la chiptuning si sincersa fiu nu am fost prea multumit.Consumul a crescut cu aproximativ 1l/100 iar diferenta de putere (de la 163 de cai la 180 de cai spusa de cei de la TCM TURBO) nu m-a convins.In schimb dupa vreo 6 luni , cand porneam motorul, dupa o stationare mai mare de jumatate de ora , se auzea cateva secunde un zgomot ciudat pana isi lua ulei motorul. Sfatul meu prietenesc este ca daca vrei putere mai mare schimba masina(ceeace am facut si eu) cu alta mai puternica.Varianta cu schimbarea softului da rezultate notabile la turbodiesel dar nici acolo nu o recomand, deoarece cine vrea cai mai multi si ii obtine ,ii si foloseste si asta dauneaza fiabilitatii motorului.
    CL 99 BAN W211 E270cdi

    Comment


    • #3
      Iti multumesc foarte mult ptr sfat.Mi s-a parut totul mult prea simplu dar cum ai spus si tu de fapt e mai complicat.Eu nu sunt mare vitezoman de felul meu asa dar imi place sa simt ca masina are putere, ma refer la pornire de pe loc sau atunci cand vreau sa o calc sa nu ma dezamageasca.Probabil cand am sa ma hotarasc sa-mi skimb masina am sa-mi iau o motorizare mai mare poate chiar un C230K.Sunt foarte multumit in general de motorul asta ca e mik (1.8) si se inkadreaza la taxe mici.Daca nu este secret tu ce mai masina ti-ai luat?

      Comment


      • #4
        Mi-am luat un E270 cdi automatic 2003.Are 177 de cai si cuplul de 425 nm la 2000 de ture.Este dementiala.
        CL 99 BAN W211 E270cdi

        Comment


        • #5
          Originally posted by Amerikanu View Post
          Salutare la toata lumea, am si eu o intrebare cum as putea sa-mi maresc caiutzii la masinutza mea( C180 Kompressor (w203 2004).
          O întrebare am şi eu ... ce consum ai tu la maşină ? si la cat creste cosnumul daca ai aerul conditionat pornit (sau clima) ?
          merci mult.
          Mercedes Benz C Klass / E Klass

          Comment


          • #6
            Salut

            Consumul sa stii ca este influientat binisor de clima la mine.In oras cu Climatronicul pornit vara imi consuma intre 11.5-12.5( max), fara limatronic nu sare de 10.5, precizez ca acest consum l-am scos in orasul Iasi care nu este chiar super aglomerat.Afara , am facut drumuri lungi cu ea, spre exemplu din Anglia pana in Romania cu masina super incarcata(clima pornita) mers nu mai putin de 130 pe bahn, i-am dat si 200, am scos un consum de 7.2 pe o distanta de 2850km.Fara clima pe o distanta de 150 km am scos consumul cel mai mic de pana acuma 6.3, cam atat Masina sa stii ca este intr-o anumita masuna economa ( taxe, consum,), in general are o intretinere nu prea scumpa.

            Comment


            • #7
              Merci mult pentru răspuns.
              Eu sunt nehotârăt: să iau diesel (toate taxele sunt mai scumpe, dar consumul este mai mic) sau benzină (taxele acceptabile, dar cu un consum mai ridicat).
              Mercedes Benz C Klass / E Klass

              Comment


              • #8
                Daca nu mergi foarte mult, ma refer daca nu depasesti 20mii km pe an ia fara grija benzinarul, chiar si daca depasesti 20k pe an dar mergi mult in afara orasului tot poti sa ei linistit benzinarul.Stiu sigur ca un c180 aspirat si un c200k respectiv c230k consuma mai mult ca asta pe care il am eu.E bun tare si dieselul ca intr-adevar sunt econome doar ca tre sa nimeresti unul foarte intretinut ca sa te bucuri cu adevarat de economia lui, dar la un benzinar e un pik mai simplu insa dai mai multi bani la pompa

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Amerikanu View Post
                  .Sunt foarte multumit in general de motorul asta ca e mik (1.8) si se inkadreaza la taxe mici.
                  Impozitul la un 230K ar fi cam de 350 ron pe an.Tu la 1,8l ai pana intr-un milion.Deci sa zicem ca ai da cu 300 ron/an mai mult.
                  Asigurarea RCA,este in general cu vreo 30 ron/6 luni mai mare la categoria peste 2000 cmc.Hai sa presupunem ca ai da si aici 100 ron/an in plus.
                  Adunat ,daca ai avea un C230k,ai da pe taxe cu inca 4 milioane si jumatate mai mult intr-un an de zile decat dai acum la C180k.
                  Reprezinta aceasta suma un motiv atat de mare de satisfactie?!
                  On topic.Si eu m-am pacalit,dupa ce am plecat urechea la diferiti "cunoscatori" care sustineau ca intre motorizarile cu aceeasi capacitate cilindrica dar versiuni diferente de putere exista DOAR diferenta de soft.Nici vorba de asa ceva!Difera o groaza de alte componente precum : injectoarele (sunt altele cu o capacitate mai mare),turbina(kompressor),pompa de benzina,admisia la motor,ambreiajul cutiei de viteze,etc
                  Daca masina ta nu este f uzata poti incerca o remapare.Totusi cea mai buna solutie ar fi sa iei ceva mai puternic,in varianta stock.Dar tinand cont de cat de greu se vand masinile in ziua de astazi la pret corect,probabil ca o remapare e mult mai la indemana pt tine.Altfel vei fi nevoit sa iti vinzi masina la subpret si sa pierzi cam mult.Parerea mea.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Salutare! pretul impozitului cat si taxa de asigurare nu difera de la un c180K la un C230k (2004) ptr ca ambele au aceiasi motorizare 1796cm, am ales c180k ptr ca avea un consum mai mik decat c230k si plus a fost treaba ca am luat masina la un pretz foarte bun , deci a fost ceva de genul o oferta de nerefuzat, daca gaseam un c230k la aceeasi bani il luam pe ala.Acuma am realizat ca as vrea ceva mai multa putere dar fara sa ma complik sa mai vand masina, ptr ca este intr-o stare foarte buna si chiar nu stiu daca as face o alegere buna sa o vand, cam asta m-a facut sa ma gandesc ca poate fac cumva si maresc purea la asta pe care o am.Acuma m-am razgandit, aveti perfecta dreptate "daca vrei masina mai puternika ia alta cu motor mai mare", pe de alta parte astia 143 de cai pe care ii are masina mea sunt suficienti, eu sunt foarte multumit de puterea ei, aici e mai mult vorba de un moft , ca vrei din ce in ce mai mult.Acuma ma gandesc ca poate ma degraba mai astept vre-un an si imi iau din prima un e270cdi sau un e220 cdi cu face lift 170cp, sau poate un c classe dar motorizare mai mare.Mai astept pareri de la voi Numai bine
                    Last edited by Amerikanu; 01-28-2010, 13:05 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Ai dreptate cu cm-ii cubi.Interesant e ca la w202 ,toate "kompressoarele" au exact capacitatea din denumirea masinii,de ex 230k are 2,3 litri iar la w203 toate au 1796cmc.
                      Insa in privinta consumului nu stiu ce sa mai zic.In general o masina consuma functie de capacitate si de numarul de pistoane.Variatele mai puternice au tendinta chiar sa consume mai putin.Cel putin la diesel cam scade consumul dupa remapare,iar la E class w211 de ex e220cdi 150cp are consumul ff putin mai mic decat 200 cdi 122 cp (ambele fiind 2148cmc).Asta daca e sa ne luam dupa datele tehnice.Totusi,e clar ca variantele cu putere mai mari pierd la fiabilitate.De ce oare taxiurile in Germania sunt doar 200cdi si doar f rar 220cdi? Asa ca masina ta are si avantaje fata de 200k si 230k,motorul este mai putin "chinuit".
                      Felicitari pt decizia luata!Cred ca este cea mai inteleapta,noi oamenii avem cateodata instincte falimentare si nu ne mai multumeste nimic.Iubeste-ti masina ca este f buna,si poti totusi sa incerci o remapare,atat.
                      Un aspect vreau sa iti pun in vedere.O boala des intalnita a acestor masini apare la kompressor,nu stiu exact ce pateste,dar masina ajunge sa traga ca si cum ar fi aspirata.Sper ca nu este si cazul tau.
                      P.S.Este modelul cu face lift sau nu?
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        Mai mult decat atat.Inclusiv intre motoarele aspirate si cele supraalimentate de aceeasi capacitate nu exista diferenta de consum.Un 300D consuma cat un 300TD,un 200 kompressor w210 (2 litri si 163 cp),are consumul unui e200 normal aspirat de 136 cp.
                        De asta si actuala tendinta a constructorilor auto.Prefera motoarele mai mici si mai "comprimate".Vezi vw cu 1.4 tfsi care ajunge la 170 cp si are consumul unui 1,4 aspirat normal.Pana si bmw care pareau cei mai devotati aspiratelor(pe benzinare),au inceput sa produca motoare supralaimentate.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Salutare!!!, eu am modelul cu face lift este sfarsitul lui 2004, avantgarde cu paketul sport original, arata foarte bine pacat ca pe drumurile nostre din Romania rotile mele ma zdrunciuna rau ( 225/45/R17 fata si 245/40R17 spate), acuma stau mai mult in Anglia dar cand am sa ma hotarasc sa vin de tot acasa am sa trec pe R16, pacat ca jantele astea originale arata bestial In rest chiar nu prea am auzit sa aiba lumea probleme cu kompressorul, m-ai pus pe ganduri, si nici pe forum nu se plang multi, chiar am sa ma informez mai mult. Referitor la diferenta de consum intre c180 si c230 k, daca te uiti si in carte e mai mare la c230 cam cu 1.5 litri fata de c180k, si m-am uitat la ce consumuri au baietii pe forum la c230k si e mai mare ca al meu, ar fi si logic sa fie macar un pik mai mare avand in vedere ca totusi e o diferenta de 50 de caiutzi, care cred ca iti ofera senzatii tari
                          Last edited by Amerikanu; 01-29-2010, 19:01 PM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF