Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Parbriz W203 agresat iremediabil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz W203 agresat iremediabil

    Nu am stiut exact unde sa incadrez acest topic dar cred ca aici e mai bine decat la "probleme".

    Am un W203 2001 si in drum spre Craiova ,la iesirea din Pitesti, un participant la trafic mi-a facut cadou o piatra in parbriz. Generos fiind mi-a oferit o piatra destul de mare incat acum sa caut un parbriz.

    As cere sfatu vostru in sensul ca nu stiu daca se merita sa caut parbriz la dezmembrari sau sa ma orientez doar spre unul nou. Ma refer aici la sansele de a gasi unul la dezmembrari in stare buna si la pretul la care poate fi el in conditii de dezmembrari.

    Vreau sa mentionez ca desi in Craiova exista un atelier destul de OK pentru reparatii, acestie au vazut minunea si ai spus ca este iremediebil deoarece, spre mirarea lor, pleznitura este pe stratul din interior.

    Varianta este Classic, cu tenta verde, cu parasolar si cu senzori de ploaie si de lumina.

    Stie cineva un pret pe original si daca cele de producatori sunt bunicele?

    Deja devin plictisitor... hai sa pun si poze cu beleaua:
    Attached Files
    W203 - 2001

  • #2
    Pentru crapaturi simple(fara inflorituri asa cum ai tu)stiu ca se poate repara indiferent de grosimea crapaturii:se da o gaura fix unde se sfarseste crapatura si acolo se baga un adeziv special care opreste inaintarea acesteia.Gaura care se da este mica , diametru de 2mm.Am vazut asa ceva reparat pe o masina.
    Si apropo cand schimbi parbrizul este posibil sa trebuiasca sa schimbi cu tot cu senzorii de ploaie si de lumina , asta in cazul in care nu merge doar sa ii recalibrezi cu un tester.

    Comment


    • #3
      Originally posted by grigorean View Post
      Pentru crapaturi simple(fara inflorituri asa cum ai tu)stiu ca se poate repara indiferent de grosimea crapaturii:se da o gaura fix unde se sfarseste crapatura si acolo se baga un adeziv special care opreste inaintarea acesteia.Gaura care se da este mica , diametru de 2mm.Am vazut asa ceva reparat pe o masina.
      Si apropo cand schimbi parbrizul este posibil sa trebuiasca sa schimbi cu tot cu senzorii de ploaie si de lumina , asta in cazul in care nu merge doar sa ii recalibrezi cu un tester.
      A mea este destul de inflorita. Reparatia se face fara gaura si acea solutie de care spui intra in geam gravitational. In cazul meu ori intoarcem masina cu rotile in sus , ori desfacem geamul, incercam reparatia apoi punem la loc; in cazul asta manopera fiind destul de mare si succesul discutabil. Am spus ca steaua este la stratul interior.

      Se face intradevar ceva si cu acea gaura. Se foloseste aceasta metoda doar pentru a limita extinderea fisurilor (plecarea).

      Am vazut parbrize reparate si vreau sa spun ca nici macar nu se observa unde a fost spart.

      Cat despre senzori, acestia sunt inserati in parbriz, deci sigur se inlocuiesc odata cu acesta si evident, umfla pretul acestuia.

      Multumesc.

      Alte pareri?
      W203 - 2001

      Comment


      • #4
        Cu tot cu senzori te costa intre 800-1000 lei, adus de afara. Eu am pus unul de la OLIMPIA, o fabrica de parbrize din Bucuresti si m-a costat 55o lei cu tot cu montat, dar fara senzori(preturi de 2007). Senzorii se pot recupera daca se demonteaza cu atentie parbrizul si se monteaza unul identic ( la mine functioneaza senzorul de lumina, nu si cel de ploaie pentru ca nu mai are acel ''decupaj'' pentru senzor pe parbriz). Oricum iti recomand prima varianta. Bafta!

        Comment


        • #5
          E 1000 lei la reprezentanta, original, cu tot cu senzori.
          sigpice60 525d

          Comment


          • #6
            Se poate repara si in cazul tau. Tatamiu se ocupa cu asa ceva si a fost primul in partea asta de vest. Probabil sunt mai multe variante de reparare, dar sculele pe care le avea el nu foloseau de loc forta gravitationala.
            Avea un mic compresor care aspira sau sufla. Prima data se dadea gaura cu un burghiu actionat de aerul comprimat din compresor (ca alea de la dentist) apoi se curata sub jet de aer. Pasul doi: se injecta rasina (nu adeziv) care ulterior se usca sub un strat de protectie, cu o lampa cu UV. Stratul ala protector avea rolul de a inchide gaura data in prima folie de sticla. Totul functiona lipit de parbriz cu ventuze deci putea sa stea inclusiv cu capul in jos. O crapatura proaspata se repara de nu mai vedeai aproape nimica. Daca era mai veche deci mai murdara se vedea ca un fir de par sau ca o pata.
            Ce ai tu acolo s-ar numi crapatura ochi de bou cu stea ). Si se repara fara nici o problema. Din pacate nu stiu daca mai gasesti pe cineva sa-ti faca lucrarea.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Originally posted by adidc View Post
              Se poate repara si in cazul tau. Tatamiu se ocupa cu asa ceva si a fost primul in partea asta de vest. Probabil sunt mai multe variante de reparare, dar sculele pe care le avea el nu foloseau de loc forta gravitationala.
              Avea un mic compresor care aspira sau sufla. Prima data se dadea gaura cu un burghiu actionat de aerul comprimat din compresor (ca alea de la dentist) apoi se curata sub jet de aer. Pasul doi: se injecta rasina (nu adeziv) care ulterior se usca sub un strat de protectie, cu o lampa cu UV. Stratul ala protector avea rolul de a inchide gaura data in prima folie de sticla. Totul functiona lipit de parbriz cu ventuze deci putea sa stea inclusiv cu capul in jos. O crapatura proaspata se repara de nu mai vedeai aproape nimica. Daca era mai veche deci mai murdara se vedea ca un fir de par sau ca o pata.
              Ce ai tu acolo s-ar numi crapatura ochi de bou cu stea ). Si se repara fara nici o problema. Din pacate nu stiu daca mai gasesti pe cineva sa-ti faca lucrarea.
              Exact ce povestesti tu fac si aia de la service-ul la care am fost eu. In plus, am avut chiar un parbriz reparat la o masina mai veche, vreau sa spun ca am fost foarte multumit. De data asta au zis insa ca nu se poate. Au spus ca se poate numai daca am intoarce parbrizul, ca acea rasina sa poata patrunde (gravitational) in stea.

              Intradevar, exact asta a fost termenul folosit de ei, dar se minunau ca steaua este pe stratul interior. Piatra respectiva a fost mai mare decat o nuca si chiar am crezut ca a indoit si ceva tabla pe unde a mai ricosat. Se pare ca singura victima a fost parbrizul.

              Merci...
              W203 - 2001

              Comment


              • #8
                Mai mult ca sigur cauza spargerii la interior este din felul cum a fost tensionat parbrizul la montaj. Sunt sanse sa fi participat si un defect fabricatie dar putin probabil.
                Mi se pare ciudat insa ce zic baietii despre "patrunderea gravitationala" . Eu stiu ca taicamiu injecta rasinile si ca atare nu era stres. Stiu ca a facut un parbriz de autocar. Era un autocar din ala inalt cu parbrizul curbat tare in partea de sus. A lucrat vreo 8 ore numai la ala (pe interior). Peste 2 metri de crapaturi in parte pe zona curbata. Statea pe scara in autocar iar eu tineam compresorul ca nu-i ajungeau furtunele. Taicamiu este un om foarte rabdator spre deosebire de mine...mai gata imi venea sa plang de ciuda. Banii au fost pe masura.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by T_o_r_q_u_e View Post
                  E 1000 lei la reprezentanta, original, cu tot cu senzori.
                  eu mi-am schimbat parbrizul la w204 acum 2 luni dintr-un motiv similar si m-a costat 2000 ron cu totu (parbriz, senzori + montaj)....la casa auto...
                  W204 C200 Kompressor

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by junior12345 View Post
                    eu mi-am schimbat parbrizul la w204 acum 2 luni dintr-un motiv similar si m-a costat 2000 ron cu totu (parbriz, senzori + montaj)....la casa auto...
                    La intrare in Pitesti,la Stefanesti mai exact, sunt niste meseriasi de nota 10+.
                    O reparatie costa maxim 50 de lei cu procedeul clasic:rasina injectata.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am inlocuit la un W169 cu ajutorul celor de la Pilkington. www.parbrize.ro
                      Nu stiu cat a costat exact pentru ca a platit asigurarea dar era ceva in jur de 800 RON cu montaj, fara senzor de ploaie. E aceeasi calitate ca cel dinainte, difera doar sigla. Eu zic ca se merita sa ai un parbriz nou.
                      Unless I'm very much mistaken...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF