Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C classe 350 Cdi E4 sau E5?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C classe 350 Cdi E4 sau E5?

    Salutare!
    Am si eu o nelamurire legata de norma de poluare a motorului 350 Cdi de pe C classe w 204.Am comandat la jumatatea lui septembrie un C w204 350 Cdi 4M, si consultantul de vanzari m-a asigurat atunci ca sigur acest motor va veni cu Euro 5.Daca nu ma insel este acelasi motor prezent si pe Glk sau pe noul E, difera doar caii putere.De curand am vorbit cu baiatul si mi-a zis ca, sunt sanse mari ca motorul de pe masina mea sa vina tot cu E4 deoarece nu au introdus noua norma E5 si pe motoarle clasei C, si ca aceasta modificare va avea loc abia la anul.Nu inteleg de ce, in conditiile in care este acelasi tip de motor, pe unele clase vine cu E5 si la C sau la S( mi-a zis ca si la S 320 cdi tot E 4 ramane) si pe altele E sau Glk s-a trecut deja la E5.

    Multumesc anticipat!

  • #2
    Settings

    Originally posted by Renesys View Post
    Salutare!
    Am si eu o nelamurire legata de norma de poluare a motorului 350 Cdi de pe C classe w 204.Am comandat la jumatatea lui septembrie un C w204 350 Cdi 4M, si consultantul de vanzari m-a asigurat atunci ca sigur acest motor va veni cu Euro 5.Daca nu ma insel este acelasi motor prezent si pe Glk sau pe noul E, difera doar caii putere.De curand am vorbit cu baiatul si mi-a zis ca, sunt sanse mari ca motorul de pe masina mea sa vina tot cu E4 deoarece nu au introdus noua norma E5 si pe motoarle clasei C, si ca aceasta modificare va avea loc abia la anul.Nu inteleg de ce, in conditiile in care este acelasi tip de motor, pe unele clase vine cu E5 si la C sau la S( mi-a zis ca si la S 320 cdi tot E 4 ramane) si pe altele E sau Glk s-a trecut deja la E5.

    Multumesc anticipat!
    Am observat ca pentru Romania nu se prea grabesc sa le seteze E5 si nici BlueTec.
    Probabil au un motiv.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Am observat ca pentru Romania nu se prea grabesc sa le seteze E5 si nici BlueTec.
      Probabil au un motiv.
      Da, probabil ca motivul este ca sa platim taxa de prima inmatriculare :P. Sunt mana-n mana cu guvernantii nostrii.

      Comment


      • #4
        Taxe

        Originally posted by Renesys View Post
        Da, probabil ca motivul este ca sa platim taxa de prima inmatriculare :P. Sunt mana-n mana cu guvernantii nostrii.
        Probabil, sau poate ca drumurile, carburantii, service-ul aduc cheltuieli mai mari in garantie...
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cl600 View Post
          Probabil, sau poate ca drumurile, carburantii, service-ul aduc cheltuieli mai mari in garantie...
          Cu asta pot fi de acord, dar este vorba de aceleasi motoare, carburanti si drumuri( pe care nu el comentam) care au norme de poluare diferite in functie de clasa pe care sunt montate-asta este discrepanta.Numai taxa de prima intmatriculare ma costa aprox.2800 euro la E4, in timp ce la E5 este 0. Cam mare diferenta, nu?

          Comment


          • #6
            Scn

            Originally posted by Renesys View Post
            Cu asta pot fi de acord, dar este vorba de aceleasi motoare, carburanti si drumuri( pe care nu el comentam) care au norme de poluare diferite in functie de clasa pe care sunt montate-asta este discrepanta.Numai taxa de prima intmatriculare ma costa aprox.2800 euro la E4, in timp ce la E5 este 0. Cam mare diferenta, nu?
            Difera doar software-ul, din cate stiu eu. Chiar sunt tare curios ce componente se pun in plus la acelasi motor intre E4 si E5.
            Eu mi-am setat w164 E5 si merge incredibil de misto, inimaginabil chiar fata de setarea cu care a amerizat...
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Difera doar software-ul, din cate stiu eu. Chiar sunt tare curios ce componente se pun in plus la acelasi motor intre E4 si E5.
              Eu mi-am setat w164 E5 si merge incredibil de misto, inimaginabil chiar fata de setarea cu care a amerizat...
              Daca diferenta o face doar softul atunci nu e nicio problema, se rezolva, paote chiar am sa apelez la cineva care se ocupa cu asa ceva dupa ce imi soseste masina.Problema cea usturatoare e cea ce implica cei 2800 euroi, pe care nu inteleg de ce trebuie sa ii platesc... daor pt k am ales Clasa C in loc de E?

              Comment


              • #8
                Codare

                Originally posted by Renesys View Post
                Daca diferenta o face doar softul atunci nu e nicio problema, se rezolva, paote chiar am sa apelez la cineva care se ocupa cu asa ceva dupa ce imi soseste masina.Problema cea usturatoare e cea ce implica cei 2800 euroi, pe care nu inteleg de ce trebuie sa ii platesc... daor pt k am ales Clasa C in loc de E?
                Interesant ar fi sa o resofteazi inainte de constatarea la RAR si sa o omologhezi individual.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Interesant ar fi sa o resofteazi inainte de constatarea la RAR si sa o omologhezi individual.
                  Omologarea individuala (de tip) se face doar daca pana in acel moment, importatorul nu a omologat minim 10 (parca) masini.

                  Schimbarea softului e o solutie iluzorie...in acest caz.Dupa a mea parere.

                  Situatia cu Euro5 omologat Euro4 in Romania s-a intamplat si la alte marci, de exemplu Audi Q5 2.0 TDI e euro5 in Germania dar in Romania e catalogat Euro4 pana la inceputul anului 2010. In acest caz problema e simpla pt ca oricum sub 2000cm euro4 nu se platesc taxe pana la 15 decembrie 2009.
                  La fel se intampla cu motorizarea 1.8 TSI la Skoda Superb sau Passat CC.

                  In problema de fata, pt mine lucrurile sunt clare. Agentul de vanzari a bagat "barbi" clientului ca masina corespunde Euro5, ca sa o vanda...
                  Chiar daca e Euro 5 in Germania...pana la 1 ianuarie 2010 RAR catalogheaza respectiva masina ca Euro4, pana se adopta respectiva norma de RAR. Desigur ca agentul respectiv stia acest lucru, dar si-a permis sa blufeze, ca doar cine are bani de 350CDI (indiferent de caroserie) mai gaseste bani de bani de o inmatriculare...

                  Oricum, modul de dat la intors a agentului ...cum ca "sunt sanse mari ca motorul de pe masina mea sa vina tot cu E4" e total neprofesional pentru un reprezentant Mercedes. Macar cei de la Audi au recunoscut deschis ca Euro5 in Germania, in Romania e Euro4 pana in 2010.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Diesel View Post
                    Omologarea individuala (de tip) se face doar daca pana in acel moment, importatorul nu a omologat minim 10 (parca) masini.

                    Schimbarea softului e o solutie iluzorie...in acest caz.Dupa a mea parere.

                    Situatia cu Euro5 omologat Euro4 in Romania s-a intamplat si la alte marci, de exemplu Audi Q5 2.0 TDI e euro5 in Germania dar in Romania e catalogat Euro4 pana la inceputul anului 2010. In acest caz problema e simpla pt ca oricum sub 2000cm euro4 nu se platesc taxe pana la 15 decembrie 2009.
                    La fel se intampla cu motorizarea 1.8 TSI la Skoda Superb sau Passat CC.

                    In problema de fata, pt mine lucrurile sunt clare. Agentul de vanzari a bagat "barbi" clientului ca masina corespunde Euro5, ca sa o vanda...
                    Chiar daca e Euro 5 in Germania...pana la 1 ianuarie 2010 RAR catalogheaza respectiva masina ca Euro4, pana se adopta respectiva norma de RAR. Desigur ca agentul respectiv stia acest lucru, dar si-a permis sa blufeze, ca doar cine are bani de 350CDI (indiferent de caroserie) mai gaseste bani de bani de o inmatriculare...

                    Oricum, modul de dat la intors a agentului ...cum ca "sunt sanse mari ca motorul de pe masina mea sa vina tot cu E4" e total neprofesional pentru un reprezentant Mercedes. Macar cei de la Audi au recunoscut deschis ca Euro5 in Germania, in Romania e Euro4 pana in 2010.
                    Dar de ce oare unele modele E5 in Germania sunt E4 in Romania?
                    Eu m-am referit la omologare individuala, nu de tip, cum se face la cele importate din US.
                    Last edited by cl600; 10-15-2009, 20:08 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Pai daca e o masina noua, omologarea de tip o face (ar trebui sa o faca) importatorul (pe banii lui). Omologare individuala se face cand masina respectiva reprezinta un import privat si nu unul comercial (cel putin asa stiu eu).

                      Despre cazul E5 in Germania, E4 in Romania tocmai am spus mai sus. RAR-ul nu utilizeaza aceasta norma pt incadrare pana dupa 1 ianuarie 2010. In 2010 tot ce e acum E5 in Germania, va fi recunoscut si incadrat E5 in Romania. Asta e, suntem ramasi in urma, iar in domeniul asta doar cu un an...

                      Despre modelele Mercedes stiam ca erau Euro3 in Romania si Euro4 in Germania prin lipsa filtrului de particule (DPF). De altfel, in 2007 cand s-a lansat W204, daca vroiai sa comanzi un 200 CDI de exemplu, erai obligat sa cumperi "optionalul" DPF de 500 euro. Obligat, pentru ca nu era dotare standard. Dupa 1 ianuarie 2008 cand nu se mai puteau inmatricula masini euro3 noi, cei de la Mercedes au fost obligati sa doteze toate CDI-urile cu DPF in serie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Diesel View Post
                        Pai daca e o masina noua, omologarea de tip o face (ar trebui sa o faca) importatorul (pe banii lui). Omologare individuala se face cand masina respectiva reprezinta un import privat si nu unul comercial (cel putin asa stiu eu).

                        Despre cazul E5 in Germania, E4 in Romania tocmai am spus mai sus. RAR-ul nu utilizeaza aceasta norma pt incadrare pana dupa 1 ianuarie 2010. In 2010 tot ce e acum E5 in Germania, va fi recunoscut si incadrat E5 in Romania. Asta e, suntem ramasi in urma, iar in domeniul asta doar cu un an...

                        Despre modelele Mercedes stiam ca erau Euro3 in Romania si Euro4 in Germania prin lipsa filtrului de particule (DPF). De altfel, in 2007 cand s-a lansat W204, daca vroiai sa comanzi un 200 CDI de exemplu, erai obligat sa cumperi "optionalul" DPF de 500 euro. Obligat, pentru ca nu era dotare standard. Dupa 1 ianuarie 2008 cand nu se mai puteau inmatricula masini euro3 noi, cei de la Mercedes au fost obligati sa doteze toate CDI-urile cu DPF in serie.
                        Pai atunci solutia ar fi simpla in ceea ce ma priveste.Masina trebuie sa soseasca la sfarsitul lui decembrie(putin probabil avand in vedere ca sunt sarbatorile), asa ca mai mult ca sigur va veni dupa 1.01.2009, data dupa care , asa cum a precizat colegul Diesel, se va omologa cu E5 si pa-pa taxa de prima inmatriculare.Nu sunt sigur daca importatorul face omologarea pe banii lui sau daca o face dealerul inainte de predare, o sa ma interesez de acest aspect.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Diesel View Post
                          Pai daca e o masina noua, omologarea de tip o face (ar trebui sa o faca) importatorul (pe banii lui). Omologare individuala se face cand masina respectiva reprezinta un import privat si nu unul comercial (cel putin asa stiu eu).

                          Despre cazul E5 in Germania, E4 in Romania tocmai am spus mai sus. RAR-ul nu utilizeaza aceasta norma pt incadrare pana dupa 1 ianuarie 2010. In 2010 tot ce e acum E5 in Germania, va fi recunoscut si incadrat E5 in Romania. Asta e, suntem ramasi in urma, iar in domeniul asta doar cu un an...

                          Despre modelele Mercedes stiam ca erau Euro3 in Romania si Euro4 in Germania prin lipsa filtrului de particule (DPF). De altfel, in 2007 cand s-a lansat W204, daca vroiai sa comanzi un 200 CDI de exemplu, erai obligat sa cumperi "optionalul" DPF de 500 euro. Obligat, pentru ca nu era dotare standard. Dupa 1 ianuarie 2008 cand nu se mai puteau inmatricula masini euro3 noi, cei de la Mercedes au fost obligati sa doteze toate CDI-urile cu DPF in serie.
                          Asa stiu si eu ca se face omologarea.
                          Eu sunt curios ce hardware este in plus la E5 fata de E4.
                          Chiar crezi ca acelasi VIN, anul viitor primeste E5 in timp ce anul asta primeste E4?
                          Chestia asta se poate verfica in Data Cardul masinii.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Chiar crezi ca acelasi VIN, anul viitor primeste E5 in timp ce anul asta primeste E4?
                            Da, eu cred ca din 2010, orice masina ce e cotata Euro5 in Germania, va primi tot Euro5 in Romania.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Diesel View Post
                              Da, eu cred ca din 2010, orice masina ce e cotata Euro5 in Germania, va primi tot Euro5 in Romania.
                              Am gasit niste informatii utile pentru determinarea normei de poluare a masinii, in speta E4 sau E5:

                              Euro 4
                              Pentru autoturisme si autoutilitare sub 1305 kg:
                              – obligatoriu din Ianuarie 2005 pentru modelele noi, ce urmau sa fie lansate dupa aceasta data;
                              – obligatoriu din Ianuarie 2006 pentru modele aflate deja in productie in Ianuarie 2005

                              Pentru autoutilitare peste 1305 kg (doar N1):
                              – obligatoriu din Ianuarie 2006 pentru modele aflate deja in productie in Ianuarie 2005
                              – obligatoriu din Ianuarie 2007 pentru modele de peste 1305 kg aflate deja in productie in Ianuarie 2006

                              Ajutor identificare Euro 4:
                              – nu exista Euro 4 inainte de 1998, acesta fiind anul in care a aparut oficial primul normativ Euro 4. Cu toate acestea, cu masini Euro 4 fabricate in anii 1999-2003 puteti avea surprize la RAR.
                              – normativele care certifica norma Euro 4 sunt: 98/69/CE-B, 98/77/CE-B, 1999/96/CE-B, 1999/102/CE-B, 2001/1/CE-B, 2001/27/CE-B, 2001/100/CE-B, 2002/80/CE-B, 2003/76/CE-B

                              Euro 5

                              – a intrat in vigoare la 1 septembrie 2009 pentru modelele absolut noi. Modelele aflate deja in productie la aceasta data, au ca termen de aliniere la noul normativ data de 1 ianuarie 2011.
                              – normativele care certifica norma Euro 5 sunt: EC/715/2007 si EC/692/2008.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF