Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alacusapca
    replied
    Originally posted by pianosso View Post
    Inainte sa apara w204 s-a tot trambitat ca e primul model MB testat si rastestat in echivalentul a peste 2 milioane de km INAINTE de a fi lansat.
    Corect spus, dar incomplet: cele 2 milioande de km, din pacate, nu reprezinta un rulaj efectiv cu masina in conditii adevarate de drum. Doar o parte, mica as putea spune, reprezinta km rulati cu masinile pe asfalturile Germaniei, prin nu mai stiu ce desert prin Statele Unite, prin ingheturile din Suedia si Finlanda, etc. Restul km sunt virtuali, fiind efectuati in medii tehnice controlate (diferite standuri tehnice), sau chiar cum s-a inceput cu aceasta clasa, efectuati in diferite programe de test informatice.

    Leave a comment:


  • alacusapca
    replied
    Originally posted by merc'fan View Post
    Pentru mine asa se intampla . Multi incepusera sa spuna despre masini ca nu exista decat "Mercedes si restul". Pentru mine mercedesul a devenit doar o masina intre alte masini, dupa ce, in doar un an de cand o am, am avut destule dezamagiri incat sa pot spune ca-mi pare rau ca am dat atatia bani pe ea. Nu-mi vine sa cred ca am ajuns la concluzia asta, mai ales ca foarte multi ani mi-am dorit sa am mercedesul meu.Se pare ca nu mai este genul de masina de la care sa ai pretentiile pe care le aveai in trecut.Tind sa cred ca este pe un trend descendent in ceea ce priveste calitatea fabricatiei, a fiabilitatii si chiar a designului. Plus ca in tara asta si service-urile sunt de doi bani.Nu vreau sa spun sigur, dar este foarte probabil sa fie primul si ultimul mercedes pe care-l cumpar.Credeam ca este o masina cu pretentii, de la care sa ceri multe, insa cel putin in cazul meu nu mai este asa. Mi-am mai spus pe acest forum problemele pe care le-am avut, dar nu-mi vine sa cred ca dupa ce scapi de una, apare alta. Hai sa insir problemele avute doar intr-un an. DEFECTAREA SENZORILOR DE PARCARE FATA STANGA, STRICAREA CLAXONULUI, BUJII ARSE, UN HURUIT CARE APARE UNEORI LA MERSUL CU SPATELE(problema nerezolvata inca), NAVIGATIA FACE FIGURI, SCAUNUL SOFERULUI DEJA SCARTAIE, SI CEA MAI TARE A FOST ULTIMA PE 03.10.09 CAND AM VRUT SA PLEC LA VIENA IMPREUNA CU PARINTII, EI CU LOGANUL, EU CU "MERTZANUL". LA IESIREA DIN BUC. PE A1, MB-UL MEU NU MAI ACCELEREAZA. MASINA, PLINA DE BAGAJE, CU UN BEBE DE 4 LUNI SI SOTIA, NE LASA IN DRUM. Problema, "minora", doar un motoras ars de la turbina, ce controla fluxul de aer ce intra la motor. Pana in momentul de fata "doar" aceste neajunsuri le-am avut, insa sunt destule incat sa nu mai cred in numele de Mercedes. Singurul motiv pentru care nu o vand este situatia financiara in care suntem , pentru ca sigur as pierde foarte multi bani in cazul vanzarii.
    Bafta tuturor!
    Te inteleg perfect. Al meu C220 CDI este model 2007, 50085km, cred ca este din primul lot de w204 produs pentru ca la service mi s-a spus ca ar fi chiar masina cu numarul 1060 (acum nu stiu cat de adevarat sa fie pentru ca nu stiu unde sa verific).
    Referitor la masina, si eu am un gust cam acru. Si ca sa nu vorbesc de alte modele ale altor producatori, voi compara cu cealalta masina a familiei, E220 CDI model 2007 (facelift), 40075km. E-ul nu a avut decat doua probleme:
    1. senzorul de la roata stanga al ABS-ului, care anula ESP-ul in timpul mersului, problema rezolvata pe garantie
    2. o garnitura de le cutia de viteze automatica, pe unde pierdea putin ulei, la fel rezolvata pe garantie + ulei cutie completat.
    In schimb, C-ul a suferit mai multe interventii:
    1. computer lumini spate schimbat pe garantie, de doua ori (becurile stopurilor si semnalizatoarele ramaneau aprinse si ca sa le sting dupa ce parcam trebuia sa scot borna de la baterie).
    2. schimbare intercooler + resoftare computer bord, prin chemare de fabrica, desi masina era ok.
    3. revenit la dealer pentru verificare transmisie si motor, din cauza ca masina nu are un mers constant intre 1300RPM si 1800RPM, adica uneori in acea plaja de turatii, indiferent de viteza cutiei, turometrul fluctueaza in jur de 200-400 turatii, uneori mai mult, masina neavand un mers constant, se simte cum motorul scade un pic in turatie apoi creste si tot asa. Ca rezolvare s-a resoftat cutia de viteze.
    4. revenit la dealer pt problema 3, pentru care s-a schimbat convertizorul de cuplu al cutiei de viteze, pe garantie.
    5. revenit la dealer tot pentru problema 3, deoarece masina prezenta aceleasi simptome, s-a inlocuit pompa de "inalta" cu cea de pe Clasa E (al familiei, la propunerea mea, masinile avand aceleasi motoare si cutii), dar fara succes. Moment in care mi s-a spus sa merg cu masina si la celalat dealer, Casa Auto de pe Expozitiei pentru ca au peste 10 ani de experienta avans.
    6. La Casa Auto, baietii au identificat o fluctuatie la pompa de injectie common-rail de +/- 7 bari, dar nu au putut sa-mi spuna de la ce e, asta dupa ce masina a stat la ei 7 zile, ramanand sa trimita mail cu situatia masinii in Germania si sa ma anunte cand primesc un raspuns clar. Pana atunci mi-au spus sa schimb combustibilul, eu alimentand cu OMV Premium Diesel de vreun an. Am urmat sfatul lor si am alimentat de cateva ori cu Rompetrol ALTO 55 si ce-i drept, simptomele nu se simt ca inainte (poate o fi efectul placebo), dar tot exista.
    Pe langa toate aceste interventii au mai fost si chestii "minore", greierasi (am vreo 4-5 in masina si cand sunt pe drumuri mai proaste imi strica tot cheful), completari la lichidul de racire, becuri arse, cam astea-mi vin in minte acum.
    Cred ca nu mai are rost sa spun de calitatea interiorului C-ului (pornind de la plasticele incomparabile din punctul meu de vedere cu ale E-ului, calitatea asamblarii -lufturi intre imbinari cum nici la A4 nu mai vezi). Pacat de masina pentru ca imi place foarte mult cum se conduce...
    Despre dealeri am o parere buna, in ciuda lucrurilor scrise mai sus, persoanele cu care am interactionat facand tot ce le-a stat in putere ca sa imi rezolve problema, chiar daca nu au reusit. Nu am luat in nume de rau ca am fost trimis la Casa Auto, chiar mi s-a parut fair-play, neavand niciun rost sa bajbaim, demontand toata masina in incercarea de a-i gasi o solutie. Service-urile periodice mi le-am facut pe toate, atat la C cat si la E, numai la AutoKlass si pot spune ca de fiecare data au fost prompti la programari cat si la verificarile masinii.
    Asadar (cred ca v-am plictisit deja ) ce pot spune sigur este ca pentru mine si familia mea, Mercedes inseamna Clasa E si Clasa S. Pentru celelalte clase exista BMW Seria 3, X5, sau pur si simplu nu exista.
    Last edited by alacusapca; 10-18-2009, 22:36 PM. Reason: completare

    Leave a comment:


  • dark_mind
    replied
    Problema cea mai mare nu sunt diversele defectiuni ale masinii ci lipsa unui service bun.
    Eu am un w203 din 2006 care are 52000 km pana acum am fost ferit de probleme. O intamplare care mi-a confirmat cat de slab pregatiti sunt mecanicii de la noi a fost in urma cu cateva zile cand am schimbat lichidul de racire. Desi l-am rugat sa puna lichid verde cu silicati pentru ca asta este norma pentru masina mea mecanicul a pus lichid roz fara silicati pentru ca masina merge si asa, asta spune totul despre priceperea si mintea mecanicului roman.

    Sfatl meu ar fi ca atunci cand apare un nou model sa mai astepti 1 -2 ani pana se rezolva aceste probleme mici si deranjate si sa iei o masina vindecata de bolile tineretii

    Leave a comment:


  • crstn_savu
    replied
    Oamenii nu cunosc problemele altor marci si atunci ajung sa compare pana si Dacia cu Mercedesul. Lexusul imi place si mie foarte mult ca si design, dar in ceea ce priveste ingineria unei masini are probleme stupide pentru o marca de lux. Ma refer si la cazul cu pedalele care se blocau in covorashe si astfel s-au produs o gramada de accidente, iar Toyota/Lexus are acum o gramada de procese pe rol si au chemat toate masinile dintr-o anumita serie in service pentru a remedia aceasta problema.

    Ninja a amintit de o chestie destul de interesanta si anume ca intr-o masina in care sunt atatia factori care duc la buna functionare a masinii, este o probabilitate mult mai mare ca o anumita componenta sa crape. Este acest sacrificiu facut pentru un confort si o siguranta sporita.

    In ceea ce priveste strict acest model de la Mercedes, nu am nicio idee despre cat de fiabile sunt sau nu, dar mi se pare ca mai avem un coleg pe forum dezamagit de fiabilitatea acesteia. Sunt ferm convins ca toate problemele sesizate in aceasta prima serie vor fi remediate in urmatoarele serii care vor iesi pe poarta fabricii.

    Leave a comment:


  • dj_rzn
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Oare de ce nu sı la Lexus apar aceste probleme?
    Stii de ce nu apar probleme la Lexus? Pentru ca o iei deja cu probleme din fabrica =))
    Banuiesc ca nu ai vazut de ce este dat in judecata lexus in ultima vreme? Si de ce au murit mai multe familii pentru ca cei de la lexus nu sunt prea destepti?
    Last edited by dj_rzn; 10-13-2009, 22:01 PM.

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Modele mai putin reusita exista la totzi producatorii de masini, au existat din totdeauna, totusi mai nou sunt parca mai multe, si e si logic, din cauza complexitatii "utilajului" .....chiar majoritatea problemelor ce le-ai avut tu(senzorii de parcare, motorashu ala nenorocit de la turbo, navigatia) nu le puteai avea inainte tocmai din cauza ca NU existau montate asemenea device-uri pe masina!
    Nu e de loc de mirare ca, la producatorul cu cea mai variata gama de modele de autoturisme sa apara si probleme de model :P

    Leave a comment:


  • cipa
    replied
    Parerea mea e ca fierul se comporta diferit, depinde si de noroc... o bucatica de metal nu se va comporta niciodata identic ca o alta bucatica de metal modelata intr`o piesa sau alta... daca intelegeti ce vreau sa spun?!

    Leave a comment:


  • pianosso
    replied
    Imi amintesc de toate problemele pe care le-ai expus pe forum si am mai discutat despre fabricatie, service, calitate etc.
    Convingerea mea este ca cei care au masini (MB) noi si patesc ca tine sunt foarte putini in comparatie cu cei care sunt satisfacuti de ce au cumparat.

    Inclin foarte tare sa cred ca masina ta e un accident. Inainte sa apara w204 s-a tot trambitat ca e primul model MB testat si rastestat in echivalentul a peste 2 milioane de km INAINTE de a fi lansat.

    Eu cred ca este adevarat. In lumea asta nimic nu e perfect iar tu ai avut ghinionul sa cumperi cel mai imperfect w204 de pe forumul asta.

    Eu nu am modelul tau dar am tot o masina noua, cu km si ani putini. Sincer sa fiu, incep sa ma mir cum se tine asa bine dupa cum ma port cu ea.

    Singurele chestii de care am grija sunt curatenia interiorului si calitatea benzinei. In rest... drumurile noastre, aerul nostru, soferii nostrii... si vad ca rezista.

    Imi pare sincer rau pentru tine, ai o masina care imi place, interior si exterior. Sa spun ca esti frustrat cred ca e prea putin. Sper sa scapi cumva de ea si sa mai incerci o data, poate vei cumpara una normala care sa iti aduca multumiri dincolo de nemultumirile actuale.

    Leave a comment:


  • ioany
    replied
    Apar si la Lexus cu siguranta dar sunt mai putin mediatizate la fel cum si Lexus vinde cu mult ,mult mai putin decat Mercedes.

    Leave a comment:


  • merc'fan
    replied
    Originally posted by max_c200 View Post
    Toate firmele au probleme cu modelele noi. Cred ca e si o chestie de ,,noroc" atunci cand cumperi un model nou lansat.
    M-am gandit si eu la chestia cu norocul, dar sa ajungi sa zici ca ai noroc sau nu in alegerea mercedesului...nu suna bine. Imi aduce aminte de anii in care atunci cand iti luai o dacie si nu aveai probleme te considerai norocos.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF