Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ma baieti ma speriati cu intamplarile voastre nefericite la asinile noi si ma speriati in luarea unei decizii in legatura cu un e class combi din 2001. cred ca a fost taxi deoarece are buton a consola centrala cu taxi. culoarea e maro, piele neagra deci nu stiu sigur. interiorul arata minunat lasand deoparte 3 crepaturi pe sezutul soferului. Tehnic spune ca e perfecta, cutia merge super (automata) ce are de semnalat unele scurgeri la pompa de servo sau nu stiu la servodirectie de necesita o data pe luna 1 litru de ulei. La exterior, putina rugina la aripa stanga fata, sub far, usa spate busita, grila de plastic de pe capota sarita intr-o parte,in rest arata super. Km are 360.000 la bord si cine o vinde sustine ca a adus-o in 2005 cu 230.000 si reviziile le-a facut la un renumit mecanic numai de mercedes din tg mures (Chiraly).Pret negociat la 4000 ultima oferta dar nu am numai 2000. Acum dupa ce am auzit de la voi cred ca raman la cobruta mea cu care am facut 60.000 de km de cand am pus-o pe picioare si nu am schimbat numai un motor ) pentru consum. in rest fara probleme tehnice care sa ma tina pe dreapta vreodata. P.S. m-a lasat o data electromotorul dar a pornit trasa pe la 50 km/h (cutie automata)

    Comment


    • #47
      Originally posted by Dj Sky View Post
      Ma baieti ma speriati cu intamplarile voastre nefericite la asinile noi si ma speriati in luarea unei decizii in legatura cu un e class combi din 2001. cred ca a fost taxi deoarece are buton a consola centrala cu taxi. culoarea e maro, piele neagra deci nu stiu sigur. interiorul arata minunat lasand deoparte 3 crepaturi pe sezutul soferului. Tehnic spune ca e perfecta, cutia merge super (automata) ce are de semnalat unele scurgeri la pompa de servo sau nu stiu la servodirectie de necesita o data pe luna 1 litru de ulei. La exterior, putina rugina la aripa stanga fata, sub far, usa spate busita, grila de plastic de pe capota sarita intr-o parte,in rest arata super. Km are 360.000 la bord si cine o vinde sustine ca a adus-o in 2005 cu 230.000 si reviziile le-a facut la un renumit mecanic numai de mercedes din tg mures (Chiraly).Pret negociat la 4000 ultima oferta dar nu am numai 2000. Acum dupa ce am auzit de la voi cred ca raman la cobruta mea cu care am facut 60.000 de km de cand am pus-o pe picioare si nu am schimbat numai un motor ) pentru consum. in rest fara probleme tehnice care sa ma tina pe dreapta vreodata. P.S. m-a lasat o data electromotorul dar a pornit trasa pe la 50 km/h (cutie automata)
      Un litru nu e de ajuns pe luna sa completezi,eu zic ca e enorm de mult,si km aia sunt 360000 dupa milion doar ca nu ti-a mai zis tie,te asigur eu de asta,iar de tras eu stiam ca automata nu porneste trasa nici in ruptul capului,asta dovedit stiintific cu un w124 taxi automatic ,m-a tras cu 60 km?h si nici gram de fum,deci........

      Comment


      • #48
        Cere VIN-ul si vedem ce a fost taxi sau nu.Tin sa precizez ca nu in toate tarile este obligatoriu o anumita culoare la masinele care se folosesc in taximetrie,ex :in spania am vazut bmw seria 5 alb taxiu,care la noi in tara e cam raritate.Cred ca o masina care a facut taxi in strainatate are toate revizile facute la timp si in afara de uzura interiorului si km multi nu vad ce ar avea a defecte.Te mai poti duce cu VIN-ul la reprezentanta am auzit ca daca sunf facute reparati ,revizi la reprentanta acestea se baga intr-o baza de date .
        Cu respect dany

        Comment


        • #49
          Imi cer scuze ca postez de 2 ori dar acum ceva timp un coleg de generala sa angajat la armata si cu un credit bancar a mers in germania si aluat un ochios din 1996, 2500 diesel de toata frumusetea de culoare negru,cu 250.000 in bord.Masina arat si mergea inpecabil,timp de un an a mers cu ea si nu a avut probleme dar din lipsa de ocupatie sa dus la Galati unde sa desoperit ca ea fusese TAXI in Germania si ca de fapt avea peste 700.000km.Tipul sa panicat si a vandut masina unui coleg ,care dupa 2 ani merge cu ea si nu are probleme schimband doar consumabilele.Intre timp fostul meu coleg lundu-si o astra si find nemultumit are sechele si parca ar vrea sa isi dea cu tesla in ... de fiecare data cand vede fosta lui masina.
          Cu respect dany

          Comment


          • #50
            Nu dezarma.Arunca o privire pe grupul social 230E-W123.Ma refer la marca Mercedes,nu si la model.Sarbatori fericite!.
            Last edited by nstoe; 12-07-2009, 23:56 PM.

            Comment


            • #51
              Motoarele de w 124 cu cutie automata pe treapta 2 trebuie sa poreasca undeva la o anumita viteza. rog pe cineva cu automat sa testeze. o panta de vreo 2-3 km destul de inclinata. opresti motorul pui contactul pe mers normal, tragi in treapta a 2-a si ii dai drumul la vale. fii atent la ce viteza incepe sa invarta motorul si sa porneasca intr-un final.
              Nu stiu cine stie sa faca calcule, dar estimez ca unde ar trece cutia in a 4-a singura pe o panta.La mine pe cobra de 2800 cmc si cutie de w 124 de pe un motor de 250 d. am ramas fara electromotor (s-a rupt reductorul), la restaurantul ala de pe dealul bogatii si de acolo pana in vale spre sighisoara a pornit. pe la 45 km/h a inceput sa invarta si pe la 50 a luat-o. Problema la mine era ca masina mea nu fugea mai mult de 120. pe la 100 manca jar. nu stiu ce nu ii placea ca am pus grup 3,46. Dar ideea e ca a pornit. Deci a mea la 50 a pornit. din 100 turatia maxima in ultima treapta. daca a voastra presupunem turatia maxima la 170 in a 4-a banuiesc ca maxim la 85 trebuie sa porneasca indiferent k e in a 2-a sau pe drive (in a 4-a) caci o automata trece in ultima treapta intotdeauna cand nu are nevoie de forta din partea motorului. dar cu toate ca e automat banui eu ca 99% sigur treaba se schimba, de aceea la un moment dat se invart invers si va fi invartit motorul de catre transmisie cand ajunge in ultima treapta si nu mai are ce face cutia decat sa faca presiune in ea si sa invarta motorul. Ce mai vreau sa precizez ca cutia mea automata nu a vazut radiator cu racirea uleiului si am unit conductele de tur si retur cu toate astea a functionat perfect tot timpul numai am renuntat si la motor si la cutie ca mi-am gasit la un vecin care a facut scamatorii cu w 190-ul lui dandu-se de 4 ori peste cap cu masina si mi-a cedat pentru 1400 de lei motorul+ cutia lui manuala in 5 trepte. Sper ca cineva sa testeze, sa ne lamureasca. Daca la mine a mers trebuie sa mearga si la altii.

              Comment


              • #52
                Pentru W124 si cu siguranta nu numai pentru modelul asta, cu transmisie automata pornirea tractat, se face dupa cum urmeaza:
                1. cutia pe N si cheia in contact in pozitia 2;
                2. se tracteaza masina;
                3. cand se atinge viteza de 30km/h (cutia rece) sau 50km/h (cutia calda) se trece selectorul in pozitia 2 pentru a porni motorul;
                4. se apasa acceleratia doar dupa ce a pornit motorul;
                5. imediat ce a pornit motorul se trece selectorul din nou in N pentru a proteja transmisia;

                Daca nu porneste se poate lua de la inceput dar doar dupa ce se opreste in loc masina (tot pentru protectie);

                Scuze de off topic
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #53
                  Asa vroiam. un raspuns concret. la mine am pus-o inca de la pornire direct pe 2 si asa m-a tras pana a pornit. cand a pornit claxon, am scos pe N si am mers sa desfac cablurile. dupa aceea D si drum bun. de acolo m-am mai oprit numai cand am avut deja amaratul ala de reductor pentru electromotor, cu 12 lei. pe drum spre casa m-am oprit de l-am cumparat de la un magazin de piese de electromotoare/alternatoare. Multumesc lui "adidc" pentru interventie si sper sa fie un sfat util pentru toti posesorii de cutii automate pe care ii lasa electromotorul.
                  Last edited by Dj Sky; 12-08-2009, 11:21 AM.

                  Comment


                  • #54
                    As avea 2 observatii desi suntem OFF-topic:
                    1. Colegul DJ Sky, te rog sa nu uiti de litera mare dupa punct (regulament).
                    2. Daca are cineva nevoie de manualul pentru W124 sa caute daca este deschis topic si sa ma atentioneze si pe mine ca sa purtam discutii acolo. Am manualul pentru 124 in engleza, cam toate motorizarile (nu stiu daca si AMG).
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by adidc View Post
                      Pentru W124 si cu siguranta nu numai pentru modelul asta, cu transmisie automata pornirea tractat, se face dupa cum urmeaza:
                      1. cutia pe N si cheia in contact in pozitia 2;
                      2. se tracteaza masina;
                      3. cand se atinge viteza de 30km/h (cutia rece) sau 50km/h (cutia calda) se trece selectorul in pozitia 2 pentru a porni motorul;
                      4. se apasa acceleratia doar dupa ce a pornit motorul;
                      5. imediat ce a pornit motorul se trece selectorul din nou in N pentru a proteja transmisia;

                      Daca nu porneste se poate lua de la inceput dar doar dupa ce se opreste in loc masina (tot pentru protectie);

                      Scuze de off topic
                      Mie mi se pare o tampenie ce spui tu acolo ,dar nu te contrazic daca zici ca ai si manual de utilizare,adica o gramada de mecanici care iti spun ca scosu la o automata din D,nici macar sa nu o scoti pe N daca mai 20 metrii pana la un semafor sau prima oprire asta in mers vorbind ca dauneaza cutiei si acum veniti voi ca puteti sa o si trageti,ma rog,dar asta n-am mai auzit pana acum la o cutie automata.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Dj Sky View Post
                        sfat util pentru toti posesorii de cutii automate pe care ii lasa electromotorul.
                        Pe mine m-a lasat demarorul la un E320cdi cu doar 150.000km. Si ca sa-l schimb, a trebuit sa demontez jumate de masina.Platforma...si la service.

                        Da, se poate pornii masina trasa si apoi in D, dar numai la modele vechi de cutie. Eu unul , nu as vrea sa fac teste pe o cutie automata mai noua de 2005.Pacat de banii dati apoi pe alta cutie.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by paul1983 View Post
                          Mie mi se pare o tampenie ce spui tu acolo...
                          Prietene...am spus multe tampenii la viata mea...poti sa cauti daca vrei printre postarile mele pe forum sa faci o statistica sa vezi cate sunt pe forum. Totusi, aceasta nu este una dintre ele.

                          Ceea ce eu am scris aici este valabil pentru W124 asa dupa cum am specificat si probabil si alte modele si prin asta faceam referire la W123 automat, si probabil W116, 115 etc.

                          Stiam ca se poate porni tractat o automata, dar nu mai stiam 100% procedeul si zic eu "hai sa caut manualul ca sa scriu exact". Gasesc, postez, mai si editez de vreo 2 ori postarea ca mi se pare ca am tradus aiurea textul si tot ce poti sa-mi spui tu este ca e o tampenie?

                          Oricum multumesc pentru ca-mi faci favoarea de a nu ma contrazice desi prin natura postarii tale ai facut-o.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #58
                            Asa vezi prietene,pentru ca eu am postat mai sus ca un w124 nu mi-a pornit tras,deci nu te-am contrazis aiurea,si la automata mea iti spun sigur ca nu merge,poate mai vechi da,de aceea te-am contrazis.Nu spun ca ai postat tampenii,vad ca esti si vechi pe forum ,dar iti spun ca am incercat personal sa pornesc un w124 din '95 si nu a pornit cat am tras eu de el si nu sustin un subiect atata timp daca nu stiu despre ce e vorba,deci fara suparare,ca personal nu am nimic cu tine sau cu postarile tale,din contra,am observat ca de cele mai multe ori esti de ajutor pe forum si poate nu numai pe forum ci si practic.Nu o lua in nume de rau,dar in cazul meu n-a mers procedeul din carte.

                            Comment


                            • #59
                              Hai ca nu mai conteaza. Din pacate tu ai fost exceptia care confirma regula.
                              Crede-ma de pornit, pornesc asa .
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by adidc View Post
                                hai ca nu mai conteaza. Din pacate tu ai fost exceptia care confirma regula.
                                Crede-ma de pornit, pornesc asa .
                                amin !!!!!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF